1. Algus: põhja ja küljekarpide taastamine
1. Algus: põhja ja küljekarpide taastamine
UUS PROJEKT.
Auto siis selline, nagu juuresolevalt pildilt näha võib. Plymouth Deluxe Business Coupe. Käiguosa markeeringu järgi P-15. Toodetud on seda mudelit aastatel 1946-1948 16117 tükki.
Auto on toodud jällegi USA-st.
Keretüübi kohaselt peaks see auto olema ühe istmereaga või siis erandina omama taga kokkukäivat lisaistet. Siia oli aga pandud täismõõduline pikk tagapink, puuklotsid ilusti toeks.
Kui polster ja iste välja said selgus, et tegemist on ikkagi kodukäsitööga. Originaalvahesein oli maha võetud ja tahapoole alumiiniumpulkadest ja papist uus tehtud.
Pildil auto parempoolne küljekarp. Esimesel pildil ka ilusti näha. Lähemal vaatlusel selgus, et ajalehed olid pandud pahtlit toetama. Mis lehega tegu ja millal pandud selgub kindlasti hiljem.
Naabrimees käis vaatamas ja imestas, et auto just Ameerikast toodud ja juba GAZ-i mootor peale pandud... Tegelikult muidugi originaalmootor, mis küll Dodge algupära. Chrysleri korporatsiooni kuuluvad margid kasutasid enamus seda mootorit.
Pärast seda kui paar suuremat tsinkpleki tahvlit ja tõrvapapi kihti olid põrandalt üles võetud, selgus, et allpool on veel mõned kihid katuseplekki.
Eks see oli näha juba esialgsel vaatlusel, et põhja peab uue tegema. Säilinud on õnneks niipalju küll, et kuju ja mõõdud kätte saab.
Auto siis selline, nagu juuresolevalt pildilt näha võib. Plymouth Deluxe Business Coupe. Käiguosa markeeringu järgi P-15. Toodetud on seda mudelit aastatel 1946-1948 16117 tükki.
Auto on toodud jällegi USA-st.
Keretüübi kohaselt peaks see auto olema ühe istmereaga või siis erandina omama taga kokkukäivat lisaistet. Siia oli aga pandud täismõõduline pikk tagapink, puuklotsid ilusti toeks.
Kui polster ja iste välja said selgus, et tegemist on ikkagi kodukäsitööga. Originaalvahesein oli maha võetud ja tahapoole alumiiniumpulkadest ja papist uus tehtud.
Pildil auto parempoolne küljekarp. Esimesel pildil ka ilusti näha. Lähemal vaatlusel selgus, et ajalehed olid pandud pahtlit toetama. Mis lehega tegu ja millal pandud selgub kindlasti hiljem.
Naabrimees käis vaatamas ja imestas, et auto just Ameerikast toodud ja juba GAZ-i mootor peale pandud... Tegelikult muidugi originaalmootor, mis küll Dodge algupära. Chrysleri korporatsiooni kuuluvad margid kasutasid enamus seda mootorit.
Pärast seda kui paar suuremat tsinkpleki tahvlit ja tõrvapapi kihti olid põrandalt üles võetud, selgus, et allpool on veel mõned kihid katuseplekki.
Eks see oli näha juba esialgsel vaatlusel, et põhja peab uue tegema. Säilinud on õnneks niipalju küll, et kuju ja mõõdud kätte saab.
Viimati muutis leevi, 03 Jaanuar N, 2013 22:30, muudetud 2 korda kokku.
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Kuna põhi ja karbid on väga hõredad, otsustasin enne liivapritsimist niipalju plekitöid ära teha, et kannataks kere ühes tükis raamilt maha tõsta.
Teiseks see, et prits lööb viimasedki raasud laiali ja mõõte pole siis kusagilt võtta.
Alustasin lihtsamast põrandatalast. Materjali paksus 2mm.
Lävekarbitoorik. Tagumine osa.
Karp valmis. Ventilatsiooni- või mis iganes avad pealisservas
Teiseks see, et prits lööb viimasedki raasud laiali ja mõõte pole siis kusagilt võtta.
Alustasin lihtsamast põrandatalast. Materjali paksus 2mm.
Lävekarbitoorik. Tagumine osa.
Karp valmis. Ventilatsiooni- või mis iganes avad pealisservas
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Sisepaneel.
Peale keevitamist on kere tagumine osa ja uksepost jälle põrandaga seotud.
Eesmine põrandatala. Piisab ainult otsa vahetamisest
Peale keevitamist on kere tagumine osa ja uksepost jälle põrandaga seotud.
Eesmine põrandatala. Piisab ainult otsa vahetamisest
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Kolmas põrandatala.
Teine põrandatala. Selle kaudu kinnitub ka kere raamile. Säilinud talaosa ja raami vahel on veel näha lauatükk, millele kere varem toetus.
Lävekarbi alumine pool. Tagumine osa on lihtne, aga eesmine pool jätkust alates on küllaltki keerulise kujuga.
Teine põrandatala. Selle kaudu kinnitub ka kere raamile. Säilinud talaosa ja raami vahel on veel näha lauatükk, millele kere varem toetus.
Lävekarbi alumine pool. Tagumine osa on lihtne, aga eesmine pool jätkust alates on küllaltki keerulise kujuga.
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Uus lävekarp ja põrandakandurid altpoolt vaadatuna.
Kuna lävekarp on ukse kohalt väljapoole kumer, siis tegin selle kahes osas. Alumine pool on pildilt puudu.
Kuna lävekarp on ukse kohalt väljapoole kumer, siis tegin selle kahes osas. Alumine pool on pildilt puudu.
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Vasaku küljega alustasin samuti tagantpoolt. Tagumise põiktala otsad tuli mõlemad uued teha.
Enne vasaku külje juurde asumist tegin parema poole niipalju valmis, et pärast saaks teise külje juba selle järgi taha.
Enne vasaku külje juurde asumist tegin parema poole niipalju valmis, et pärast saaks teise külje juba selle järgi taha.
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Vasak, eesmine nurk ja põrandatala.
Põrandatala on väljapuhastatud ja välimine pool uus tehtud.
Põrandapaneeli tegin kolmest tükist, et vältida suht kuluka matriitsi tegemist.
Paneel omal kohal enne keevitamist
Põrandatala on väljapuhastatud ja välimine pool uus tehtud.
Põrandapaneeli tegin kolmest tükist, et vältida suht kuluka matriitsi tegemist.
Paneel omal kohal enne keevitamist
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Viimane põrandatala. Kõik talad (8 tk) on veidi erineva kujuga.
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Põranda tegemine jätkub:
Istme kinnitused olid sõna otseses mõttes minema roostetanud. Iste oli suvaliste väga pikkade poltidega läbi mitmekihilise katuseplekist põranda kinni keeratud. USA P-15 foorumist (www.P15-D24.com) küsisime kuidas iste põhja külge käib ja saimegi vastuseks illustreeriva pildi, mille järgi saime kinnitused tehtud:
Istme kinnitused olid sõna otseses mõttes minema roostetanud. Iste oli suvaliste väga pikkade poltidega läbi mitmekihilise katuseplekist põranda kinni keeratud. USA P-15 foorumist (www.P15-D24.com) küsisime kuidas iste põhja külge käib ja saimegi vastuseks illustreeriva pildi, mille järgi saime kinnitused tehtud:
Re: Plymouth P-15 [leevi]
Põrand on valmis. Ristikujuline sike ja ümar pesa olid õnneks nii väheste roostekahjustustega, et õnnestus originaalpõrandast säilitada.
Viimati muutis leevi, 03 Jaanuar N, 2013 20:34, muudetud 1 kord kokku.