16. leht 35-st
					
				
				Postitatud: 20 Aprill T, 2010 11:30
				Postitas VonSten
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 23 Aprill R, 2010 22:49
				Postitas pelle
				Üks Tartu Omnibus.

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 23 Aprill R, 2010 23:15
				Postitas kr8nik
				Super ilus pilt! Ja tegelikult on ka buss ilusa tõusva katusejoonega, omal ajal kindlasti tõeline kaunitar.
			 
			
					
				
				Postitatud: 29 Aprill N, 2010 16:20
				Postitas ivx675
				Maja(Pärnumaa, Massu külas) koristuse käigus tuli välja selline pilt ....

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Mai T, 2010 21:00
				Postitas pelle
				Tuvastamiseks.

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Mai T, 2010 22:35
				Postitas manic
				No see peaks kõigi eelduste järgi olema täpselt seesama Peugeot:
Täismahus foto ja teised suurendused siin lehel 9. reas:
http://eag.vanatehnika.ee/ewautod2.html
Täpset mudelit ei ole netist seni üles leidnud (pole väga põhjalikult jõudnud otsida ka).
Peugeot oli 1920ndatel Eestis väga haruldane mark - 1926 oli arvel kõigest üks ja 1930 kaks masinat.
Ja veel on huvitav see, et autol oleks nagu keskel kaks küljega sõidusuunas lisaistet. Vähemasti mõlemal fotol nii autos istutakse.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Mai T, 2010 22:55
				Postitas pelle
				See käis küll kiirelt. Ja viltu istuv mees on mõlemal pildil väga sarnane.
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Mai N, 2010 22:46
				Postitas kr8nik
				1928 oli Tallinas kasutusel kaks Peugeot taksot (ajakiri "Auto" nr 5, juuli 1928, lk 142).
Keskmiste istmete asend on tõepoolest huvitav, nähtavasti on tegemist klappistmetega, mis kinnitusid kas esiistme leeni külge või siis tagauste siseküljele.
Piltidel on 99,9% sama auto, aga pildid pole tehtud ühel ja samal ajal.
			 
			
					
				
				Postitatud: 06 Mai N, 2010 22:57
				Postitas Aspelund
				Mõlemal pildil oleks justkui esiakna taga, kõrvalistuja koha ees näha taksomeeter.
A-
			 
			
					
				
				Postitatud: 12 Mai K, 2010 11:30
				Postitas VonSten
				Tallinna Autoremonditehase nr. 1 plekksepad J. Marks ja R. Volt (paremal) uuele võidusõiduautole keret valmistamas.  1961
