Enne raami lahtilõikamist tegin fikseeriva abiraami. Igaks juhuks veidi tugevama.
Need pidevõmblusega vinkelrauad tuleb kõik eemaldada, et vahetamistvajavatele kohtadele ligi pääseda. Loodetavasti saab taastatud raam ka oma õige kaalu tagasi, kui eelmainitud võimsad vinklid on õigemõõdulistega asendatud.
Raam
Re: Raam
Hilisem metallilade on vähemalt 6 mm paks.
Peale "kultuurikihi" eemaldamist oli pilt selline.
Üldiselt on roostekahjustused suures osas välispidised. Seesmine pilt osutus oodatust paremaks. Ilmselt on tehases raamikarbi pooli enne kokkukeevitamist seestpoolt mingi passiivainega töödeldud. Pintslijäljed on pindmise rooste peal ilusti näha.
Uus tükk. Keevitamise tarbeks kinnitasin serva külge 15 mm. laiused ribad. Saab ju ka ilma, aga tugevuse tagamiseks on alusribad vajalikud. Raami materjali paksus on 1,5 mm.
Põiktala vahetamise käigus on kunagi haltuurat tehtud.
Parem külg oli märksa halvemas seisus. Vahetada tuleb kogu raami keskosa sisemine pool.
Viimane suurem tükk külge ja raami põhiosa on valmis.
Peale "kultuurikihi" eemaldamist oli pilt selline.
Üldiselt on roostekahjustused suures osas välispidised. Seesmine pilt osutus oodatust paremaks. Ilmselt on tehases raamikarbi pooli enne kokkukeevitamist seestpoolt mingi passiivainega töödeldud. Pintslijäljed on pindmise rooste peal ilusti näha.
Uus tükk. Keevitamise tarbeks kinnitasin serva külge 15 mm. laiused ribad. Saab ju ka ilma, aga tugevuse tagamiseks on alusribad vajalikud. Raami materjali paksus on 1,5 mm.
Põiktala vahetamise käigus on kunagi haltuurat tehtud.
Parem külg oli märksa halvemas seisus. Vahetada tuleb kogu raami keskosa sisemine pool.
Viimane suurem tükk külge ja raami põhiosa on valmis.
Re: Raam
Akukandurid. Uus ja vana. (raam on tagurpidi)
Valmis.
Juhtmeklambrid ka, nii nagu kunagi MGA disainerid kujundanud.
Valmis.
Juhtmeklambrid ka, nii nagu kunagi MGA disainerid kujundanud.