Rõhulüliti kompressorile
Käisin vahepeal poe kompressoreid vahtimas, et kuidas neil see ühendatud on. Põhimõtteliselt pilt on nüüd selge. Minu rõhulülitil avaneb too klapp manuaalselt stop-nuppu sisse lükates. Eeldan, et toimub sama, kui saavutatakse väljalülitusrõhk? Kuhu oleks kõige mõtekam teda ühendada?
Poe massinatel tuleb ta silindri(te) ja paagivahelisest torust. Mul on nn. leedu kompressor.
Poe massinatel tuleb ta silindri(te) ja paagivahelisest torust. Mul on nn. leedu kompressor.
Jupp aeg juba küll möödas, aga panen paar pilti siiski ülesse.
Mina panin "rõhuklapi ? " siis silindri ja paagi vahele.
Pärast lasin teha hüdrotarvikute poes paraja pikkuse ja otstega vooliku.
Siis oli selle ühendamine suht lihtne . See sinine voolik läheb siis sinna rõhulüliti ülerõhu klappi.
Selle klapi panin sellepärst, et rõhulüliti peaks kauem vastu. Kui surve on maas, siis käivitub kergemini, samuti on sädelust kontaktide vahel vähem ja
ühtlasi kui kompressori enda klapid ei pea, siis igatahes nüüd on pidamine OK.
Mina panin "rõhuklapi ? " siis silindri ja paagi vahele.
Pärast lasin teha hüdrotarvikute poes paraja pikkuse ja otstega vooliku.
Siis oli selle ühendamine suht lihtne . See sinine voolik läheb siis sinna rõhulüliti ülerõhu klappi.
Selle klapi panin sellepärst, et rõhulüliti peaks kauem vastu. Kui surve on maas, siis käivitub kergemini, samuti on sädelust kontaktide vahel vähem ja
ühtlasi kui kompressori enda klapid ei pea, siis igatahes nüüd on pidamine OK.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Rõhulüliti kompressorile
Tere rahvas,
sai muretsetud kasutamata kompressor , mille mark peaks olema CO-7A
Pilt eest.
Külgedelt.
Hooratta siseküljel asub ka selline märk.
Siit ka küsimus , et kui kellelgil on sellline kompressor või omab 100% teadmist siis tahaks teada , mispidi see hooratas siis liikuma peab ? Kas päripäeva või vastupäeva?
Otsisin ka mingit märki, mis näitab pöörlemissuunad, aga ei leidnud.
Tänud vastajatele.
sai muretsetud kasutamata kompressor , mille mark peaks olema CO-7A
Pilt eest.
Külgedelt.
Hooratta siseküljel asub ka selline märk.
Siit ka küsimus , et kui kellelgil on sellline kompressor või omab 100% teadmist siis tahaks teada , mispidi see hooratas siis liikuma peab ? Kas päripäeva või vastupäeva?
Otsisin ka mingit märki, mis näitab pöörlemissuunad, aga ei leidnud.
Tänud vastajatele.
Viimati muutis alopex, 24 Veebruar R, 2012 17:53, muudetud 1 kord kokku.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
-
- VVK liige
- Postitusi: 3027
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: Rõhulüliti kompressorile
Mul ei ole küll päris sama kompressor. Sinul on leedukate oma, minul vene töö. Kompressorid on üsna sarnased, kuid "peegelpildis". Sealt, kust sinul õhk välja tuleb, imeb minul õhu sisse.
Minu omal on nool rihmakatte peal: kui hooratta/tiiviku poolt vaadata, siis vastupäeva.
Minu arvates ei tohiks pöörlemissuunal vägasuurt vahet olla. Võimalik, et vändal on mingi nukk, millega õli laiali paiskab? Kindlalt ei tea.
Minu omal oli malmist rihmarattal/jahutustiivikul labad plekist, kruvidega hooratta külge kinnitatud ja pöörlemissuunast oleneb, kuidas ta õhku jahutuseks paiskab.
Nii et kindlalt ei tea, aga uuri rihmakattelt!
Minu omal on nool rihmakatte peal: kui hooratta/tiiviku poolt vaadata, siis vastupäeva.
Minu arvates ei tohiks pöörlemissuunal vägasuurt vahet olla. Võimalik, et vändal on mingi nukk, millega õli laiali paiskab? Kindlalt ei tea.
Minu omal oli malmist rihmarattal/jahutustiivikul labad plekist, kruvidega hooratta külge kinnitatud ja pöörlemissuunast oleneb, kuidas ta õhku jahutuseks paiskab.
Nii et kindlalt ei tea, aga uuri rihmakattelt!
Re: Rõhulüliti kompressorile
On ainult kompressoriosa ja rihmakate puudub.
Hetkel ka endal see CO-7, aga juba suht kulunud (ostetud ka kasutatuna) ja nüüd siis mõte see väsind kompressoriosa vahetada uuema vastu.
Paraku see pöörlemisinfo puudu !
Hetkel ka endal see CO-7, aga juba suht kulunud (ostetud ka kasutatuna) ja nüüd siis mõte see väsind kompressoriosa vahetada uuema vastu.
Paraku see pöörlemisinfo puudu !
Viimati muutis alopex, 24 Veebruar R, 2012 17:56, muudetud 1 kord kokku.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 30 Mai P, 2010 00:00
- Asukoht: haapsalu vöi stockholm
- Kontakt:
Re: Rõhulüliti kompressorile
Ma pakuks lihtsalt tuulutuslabade ehitust vaadates et käib päripäeva ringi. Ei pretendeeri kindlale töele sellega küll.....
Re: Rõhulüliti kompressorile
Tundub , et kõige usutavam jutu sain AM foorumist meli666 käest http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 84&page=16
kus tema arvates on tegemist ühe vanema CO-7A versiooniga , sest uuemad on siis CO-7Б.
Vanus ka birkal näha 1969. Kahjuks mudeli ees näha täht ainult C, muu ju kulunud.
Seega minu leitud inf , et mudel M155-2 ei vasta tõela , samuti pole sellel surveõlitust, visatakse "kulbiga" laiali ja tõenäoliselt käib ka see siis hooratta poolt vaadatuna vastupäeva.
Kindluse mõttes , võtan karteri maha ja vaatan, mis suunas see "kulbi" faas on, siis saab asjas kindel olla.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
-
- VVK liige
- Postitusi: 3027
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: Rõhulüliti kompressorile
Selle rihmakatte pead kuskilt leidma, või tegema! Muidu ei toimi silindrite jahutus ja kompressor kuumeneb üle. See rihmakaitse suunab õhu silindritele.alopex kirjutas:On ainult kompressoriosa ja rihmakate puudub. ...
Re: Rõhulüliti kompressorile
Kiusatus oli täna suur ja sai siis mõned tunnid garaazis veedetud. Kõigepealt tahtsin kontrollida, mispidi see komprerssor siis ikka ringi käima peab. Kruvisin karteri kaane maha ja vaatasin selle peenikese toru faasi ära (vaata punane nool). Jõudsin järeldusele, et hooratta poolt vaadatuna , peab käima vastupäeva.
Kompressor on tõesti uus ja lihtsalt seinud 40 aastat. Selle kinnituseks leidsin isegi õlipaberi tüki ühe laagri küljest .
Võrreldes uuema CO-7 kompressoritega, on see vanem täpselt peegelpildis. Kolvid süvendatud vasakult poolt ja õhkl viiakse välja paremalt poolt
Nüüd tuleb siis õhu sisseviimise ava ümber ehitada ja seega paremale poole. Kõne alla võiks ka tulla silindri ja kolvid ringi pöörata , aga see nõuaks
juba suuremat tööd ja võibolla ka veel mingeid probleeme, mida praegu näha ei oska.
Kompressor on tõesti uus ja lihtsalt seinud 40 aastat. Selle kinnituseks leidsin isegi õlipaberi tüki ühe laagri küljest .
Võrreldes uuema CO-7 kompressoritega, on see vanem täpselt peegelpildis. Kolvid süvendatud vasakult poolt ja õhkl viiakse välja paremalt poolt
Nüüd tuleb siis õhu sisseviimise ava ümber ehitada ja seega paremale poole. Kõne alla võiks ka tulla silindri ja kolvid ringi pöörata , aga see nõuaks
juba suuremat tööd ja võibolla ka veel mingeid probleeme, mida praegu näha ei oska.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340