Paar korda on küsitud, et mis neist autodest millel plekitööd tehtud on, edasi saab....et kaovad nagu kuhugi ära...
Eks mõned jäävad seisma ja paremaid aegu ootama, osadega tegeletakse vaikselt edasi, mõned saavad jälle värvi selga.
Ka Cadillaciga töö jätkus ja kere sai värvitud. Tegelt sai asi ikka juba varem valmis, lihtsalt postitada polnud mahti.
Huvitav lugu oli selle värvitooniga. Soovisime jääda tehases peale kantud "nr. 98 copper" värvitooni juurde aga sellele vastavat tooni tänapäevased Euroopa värvisüsteemid ei tunnistanud. Auto enda küljest polnud võtta ühtegi piisvalt hästi säilinud originaalse tooniga detaili mida oleks kannatanud vastava seadmega uurida ja õige toon leida. Sai uuritud USA-st erinevate tegijate käest ja isegi DuPonti tehases tõsteti käed üles. Niisiis olimegi mingi hetk olukorras kus sai veidi raske südamega valitud sarnane toon tänapäevaste autode värvikaartidelt.
Ootamatult saabus abi kõigest nädalapäevad enne esimeste juppide kambrisse viimist. Saime kontakti Norra inimestega kelle juures oli sama tooniga 57 Cadillac Seville (Biarritzi kõvakatusega kaksikvend) tegemises ja sellel autol oli kuskil sisepindadel väga hästi säilinud originaaltoon mida sai analüüsida ja mille baasil tekitati tänapäevastesse süsteemidesse sobiv kood. Tulemus sai vist päris sarnane originaaliga. Lõpp hea-kõik hea.
Sellises komplekteerituses toodi auto maalri juurest ära. Ninosa ei hakanud kokku laduma kuna suurte tükkidega majandamine tähendab riski midagi ära kriipida ja rikkuda ning mootori ja muu tehnikaga tegelemiseks oleks vaja ninosa nagunii taaskord laiali võtta.
Uksi ja tagaluuki ei pea enam eemaldama, kui vaja veel midagi reguleerida-sättida saab seda teha ka sellisel kujul.
Seestpoolt sai ka korralikult värvitud, seda küll lihtsalt roostekindluse jms eesmärgil, õhema kihina millest tuluneb ka tumedam toon. Nagunii jääb kõik polstrite alla peitu.
Maaler teostas peale värvimist ka korrosioonitõrje, ehk kinnised karbid-urkad- pinnad said ohtra korrosioonikaitsevahaga töödeldud.
Tegemist selle auto juures jätkub veel mitmeks aastaks, tehnikat ja kõikvõimalikke detaile ning lisaseadmeid on kastide viisi. Vaikselt asi ka areneb, näiteks mootor on remonditud ja koostatud, osa kroomdetaile saanud uue katte ja järgmine ports tegemises.
16. Tasapisi edasi
Sõnum
Autor
Mine “Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum