18. Muud tööd
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
18. Muud tööd
Kere plekitöö on nüüd suures plaanis valmis:
Siiski on veel hulk töid, mis ka oma järge ootavad.
Esiteks - esituled. Nendest on olemas üks veel remontimata tule korpus ja kaks remonditud tule alust. Kuna vanadel tiibadel tuled puudusid, siis kõigepealt tuleb teha fotomaterjali põhjal uurimistöö: kus ja kuidas need tuled peaks asetsema.
Nüüd tuleb need kruntida:
Siiski on veel hulk töid, mis ka oma järge ootavad.
Esiteks - esituled. Nendest on olemas üks veel remontimata tule korpus ja kaks remonditud tule alust. Kuna vanadel tiibadel tuled puudusid, siis kõigepealt tuleb teha fotomaterjali põhjal uurimistöö: kus ja kuidas need tuled peaks asetsema.
Nüüd tuleb need kruntida:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Järgmise tööna tuleks ära lõpetada esimesed uksepostid. Põhjus, miks need siiani lõpetamata on, peitub selles, et kui ukseposti ülemised otsad valmis teha, need esiosa katteplekiga kokku keevitada, siis esiosa enam demonteeritav ei ole. Nüüd saigi siis katteplekk ja uksepost kokku keevitatud:
Edasi tui teha selline "jubin", mida ma oma silmaga näinud ei ole. Õnnestus saada üks udupilt:
... seal radiaatorivõre ava taga, üleval, on üks toru, kinnitub nagu ninapleki poltide alla ja mingid diagonaalsed tugevdused on nagu ka...
Radiaator nagu kinnituks selle külge ja ühelt teiselt fotolt nägin läbi radiaatorivõre ka signaale, mis sama toru külge kinnitusid.
Saigi siis midagi tehtud:
Edasi tui teha selline "jubin", mida ma oma silmaga näinud ei ole. Õnnestus saada üks udupilt:
... seal radiaatorivõre ava taga, üleval, on üks toru, kinnitub nagu ninapleki poltide alla ja mingid diagonaalsed tugevdused on nagu ka...
Radiaator nagu kinnituks selle külge ja ühelt teiselt fotolt nägin läbi radiaatorivõre ka signaale, mis sama toru külge kinnitusid.
Saigi siis midagi tehtud:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Järgmisena on päevakorras esitiibade kinnitusmutrid.
Praegu on tiivad kinni 6mm-ste poltidega, seib kummalgi pool ja mutter.
Ette on nähtud neljakandilised mutrid metallist pesas. Selliseid muidugi enam pole...
Aga Raims pole käed süles istunud ja on valmis teinud koopiad:
Neid on kummalgi esitiival kümme tükki.
Järgmisena on ootel õhuluugid, mis asuvad mootoriruumi külgedel. Need on esialgu üsna kõverikud, küljepleki külge kinnituv hing on puudu. Puudu on ta sellepärast, et luuk oli tehtud mittemonteeritav, seda eest ära võtta ei saanud. Tuligi siis katki teha...
Uued hinged:
Külgepanemisega ongi nüüd selline probleem, et ei tahaks keevitada. Siis ei saa korralikult pahteldada ja värvida... peab veel mõtlema:
... teine pool:
Praegu on tiivad kinni 6mm-ste poltidega, seib kummalgi pool ja mutter.
Ette on nähtud neljakandilised mutrid metallist pesas. Selliseid muidugi enam pole...
Aga Raims pole käed süles istunud ja on valmis teinud koopiad:
Neid on kummalgi esitiival kümme tükki.
Järgmisena on ootel õhuluugid, mis asuvad mootoriruumi külgedel. Need on esialgu üsna kõverikud, küljepleki külge kinnituv hing on puudu. Puudu on ta sellepärast, et luuk oli tehtud mittemonteeritav, seda eest ära võtta ei saanud. Tuligi siis katki teha...
Uued hinged:
Külgepanemisega ongi nüüd selline probleem, et ei tahaks keevitada. Siis ei saa korralikult pahteldada ja värvida... peab veel mõtlema:
... teine pool:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Järgmise tööna on ees mootori ja käigukasti kinnituste tegemine. Vanadest asjadest on olemas veidi puretud välimusega käigukasti kandur:
See on siiski päris hea materjal. Lisaks on ka mõni pilt:
Saigi siis selle baasil midagi valmis tehtud:
Mootori esimese otsa kinnitustest on ka ettekujutus piltide baasil:
Ise oleksin küll need kõrvakesed pisut teistmoodi lahendanud, aga loodan, et sai nii, nagu peab.
See on siiski päris hea materjal. Lisaks on ka mõni pilt:
Saigi siis selle baasil midagi valmis tehtud:
Mootori esimese otsa kinnitustest on ka ettekujutus piltide baasil:
Ise oleksin küll need kõrvakesed pisut teistmoodi lahendanud, aga loodan, et sai nii, nagu peab.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Järge ootab käigukasti kattev plekk. Sellest ei ole midagi alles, ise pole ka kunagi näinud. Appi tulevad fotod:
See on päris hea pilt ja kuna mootor koos käigukastiga on ka peal, saab midagi meisterdama hakata:
... ja käsipiduri hoob ka:
See on päris hea pilt ja kuna mootor koos käigukastiga on ka peal, saab midagi meisterdama hakata:
... ja käsipiduri hoob ka:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Kuna raami tegemise ajal tagasilda autol veel ei olnud, jäid ka silla kinnituskohad tegemata. Nüüdseks on tagasilla komplekte juba mitu ja võtsin töö ette.
Kõigepealt auto kere pukkidele:
Tagasild ise on küllaltki raske, seepärast kasutasin tühja reduktori korpust:
Kinnituselemendid ka ilusti rivis:
...
Kõigepealt auto kere pukkidele:
Tagasild ise on küllaltki raske, seepärast kasutasin tühja reduktori korpust:
Kinnituselemendid ka ilusti rivis:
...
Viimati muutis Autorestauraator, 01 Aprill R, 2016 15:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Hakkan siis reduktori kinnituspolte paika panema.... ei lähe! Ja ei lähegi.
Asja uurimisel selgub, et see pole selle mudeli tagasild. Kinnituskohad on muutunud. Küll mitte palju, aga 10 mm jagu.
See erinevate tagasildade jutt võttis isegi vana Steyri asjatundja kukalt kratsima. Ega muu nõu ei aita, kui tuleb raami kinnituskohad ringi teha. Töö iseenesest pole suur, kui teaks, mida on vaja teha. Aga esiteks, ei tea ja teiseks, autol on ju kere valmis, põhi paigas.... altpoolt seda tööd teha.... paras nöök! Tuli meelde üks vana anekdoot, kus kirurgid hooplevad, kes on keerulisema lõikuse teinud...
Aga töö siis siin:
Asja uurimisel selgub, et see pole selle mudeli tagasild. Kinnituskohad on muutunud. Küll mitte palju, aga 10 mm jagu.
See erinevate tagasildade jutt võttis isegi vana Steyri asjatundja kukalt kratsima. Ega muu nõu ei aita, kui tuleb raami kinnituskohad ringi teha. Töö iseenesest pole suur, kui teaks, mida on vaja teha. Aga esiteks, ei tea ja teiseks, autol on ju kere valmis, põhi paigas.... altpoolt seda tööd teha.... paras nöök! Tuli meelde üks vana anekdoot, kus kirurgid hooplevad, kes on keerulisema lõikuse teinud...
Aga töö siis siin:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Üle pika aja väike sissekanne "logiraamatusse".
Katuseraamistik:
Katuseraamistik:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Järgmisena vaja paika saada uste klaasiraamid ja neid raame juhtivad siinid:
Nendes siinides liigub siis külgakna raam:
Nendes siinides liigub siis külgakna raam:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 18. Muud tööd
Katuseraami nö. "tagumised aknapostid" on tehtud nii, et metalli külge on poltidega kinnitatud puit, mis peab siis imiteerima katuse kuju.
Vanast puidust on alles selline komplekt:
Välimised tükid on plekiga kaetud (naelutatud).
Sisemine pool:
Peale sobitamist tuli selline:
Vanast puidust on alles selline komplekt:
Välimised tükid on plekiga kaetud (naelutatud).
Sisemine pool:
Peale sobitamist tuli selline: