Meie Steyri projekti jälgitakse Saksamaal tähelepanelikult. Töösse oli teatud terviseprobleemide tõttu tekkinud pea kuuajaline paus, aga juba samal õhtul, kui eelmise postituse tegin, tuli Saksast kiri, et osa olulisi keermestatud kinnitusi on jäänud tegemata! Nimelt akukasti juures:
Saigi siis seda akukasti täiustatud:
Tagumisele parempoolsele põhjaplekile tegin tugevdusribid:
Tagumine pool põjaplekist:
Ühel pildil oli vana põhjaplekk juhi jalgade alt. Ka selle kohta anti paar head näpunäidet:
Eesistujate jalgealuse plekid olid mul veel tegemata. Valmistasin sellised toorikud:
5. Auto põhi/ Fahrgestell- Rahmen
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 5. Põhi
Kõikidele nendele plekkidele käivad alla tugevdused:
Piduripumba teenindamiseks avad:
Nii, nüüd võiks kõik plekid raami külge keevitada. Keevitamiseks olen teinud plekkide servadesse 5mm-sed avad. Aga kaval oleks enne kinnikeevitamist plekid ära värvida, vähemalt kruntida!
Kruvisin siis plekid lahti ja pesin nitrolahustajaga üle:
Nüüd teipisin servad kinni, et hiljem lihtsam keevitada oleks:
Ja krunt:
Piduripumba teenindamiseks avad:
Nii, nüüd võiks kõik plekid raami külge keevitada. Keevitamiseks olen teinud plekkide servadesse 5mm-sed avad. Aga kaval oleks enne kinnikeevitamist plekid ära värvida, vähemalt kruntida!
Kruvisin siis plekid lahti ja pesin nitrolahustajaga üle:
Nüüd teipisin servad kinni, et hiljem lihtsam keevitada oleks:
Ja krunt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 5. Auto põhi
Peale kruntimist tuleb põhjaplekid paika keevitada. Keevitan läbi aukude, umbes 50mm vahedega.
Keevituse kohad peavad muidugi puhtad olema:
Peale keevitamist käian keevituse kohad plekiga tasa. Keevitust suurt näha ei jäägi:
Peale keevitust tuleb muidugi kruntimist korrata, keevituse ja käiamise jälgi on palju...
Keevituse kohad peavad muidugi puhtad olema:
Peale keevitamist käian keevituse kohad plekiga tasa. Keevitust suurt näha ei jäägi:
Peale keevitust tuleb muidugi kruntimist korrata, keevituse ja käiamise jälgi on palju...