Õige tee otsingud võivad vahetevahel üsna keerulised olla...
Hakkad ühte teed minema ja siis avastad, et võibolla oleks teist teed minna õigem? Siis proovid seda ja avastad, et ei! Hoopis kolmandat moodi võiks proovida.
Minul on probleemiks esitüki õige asend. Näha on, et seda esitüki sees olevat raami on mitut moodi painutatud, ringi ehitatud ja osa kükke hoopis kadunud. Kui oleks eeskuju kõrval, võiks mõõta. Aga ligidal ühtegi sellist eeskuju, mille omanik ligi laseks, pole. Siis tulebki eksperimenteerida.
Praegu on probleem selles, et esitüki külgpinnad ja uste külgpinnad ei jookse kokku. Ei pinnad ega ka jooned. Taastasin küll uste välimised katteplekid mingil määral ära, et saaks esitüki õiget asendit sobitada, aga see on siiski üsna lootusetu üritus:
Uksevahe on kuidagi suur ja pinnad ja triibud ka kokku ei sobi. Vägisi seda ka teha ei tahaks.
Uurisin vanu pilte. Kuidas enne lahtivõtmist oli:
No see uksevahe on küll kuidagi kokku vägistatud ja siis savi ja keevituse koostöös kuidagi ära tehtud.
Ühel varem tehtud kerel on see koht selline:
Ka juhi pool ei ole parem:
Saigi siis otsustatud jälle ringi, et teeks ikka uksed koos katteplekkidega valmis ja siis ukse järgi sobitaks paika esitüki küljed.
Katteplekkidest jääb alles ainult ülemine osa:
Väljast on värv ja pahtel maas.
Roostega ka suurt probleemi pole. Aga seest:
Tavaliselt olen neid puhastanud happevannis. Praegu on aga kiire aeg ja happega solgutada ei viitsiks. Puhastaks liivapritsiga? Aga seal ruumis, kus liivapritsikapp, on praegu üks auto sees, mida liivaga ei tahaks reostada. Männikul on meestel liiga suur prits, voolik on käsivarre jämedune ja see rikuks plekid kindlasti!
Otsustasin siis, et lähen ja vaatan sinna: http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... pic&t=1053
Igor oli igati sõbralik mees ja pritse oli tal ka mitmes kaliibris. Tööga sai ilusti hakkama, soovitan teistelegi!
Seest:
Serva tagant ka:
Peale harjamist:
Kaugelt võib vaadata küll! Aga ligidalt:
16. Õige tee otsingud...
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
16. Õige tee otsingud...
#1 Postitus Postitas Autorestauraator »
Mine “Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum