1. leht 1-st
5. Esisilla tala
Postitatud: 27 Jaanuar N, 2011 17:48
Postitas Autorestauraator
Esisilla talast on järgi selline moodustis:
Pildilt on näha, et kolmemillimeetrine plekk on mõne koha pealt läbi roostetanud, augud on läbi.
Seest on seda ka juba ringi keevitatud. Õige põhjaplekk on kadunud ja nüüd tuleb mõistatada, kuidas see seal kunagi on olnud.
Seest:
Postitatud: 01 Veebruar T, 2011 16:28
Postitas Autorestauraator
Postitatud: 04 Veebruar R, 2011 22:43
Postitas Autorestauraator
Enne esisillatala kinnikeevitamist tuleb tala siise keevitada keermeplaadid. Asi on selles, et selle tala peale kinnituvad amortisaatorid koos ülemiste õõtshoobadega:
Kuna selle amortisaatori täpset kinnituskohta praegu määrata ei ole võimalik, tuleb plaadid teha vastavalt suuremad, nii et kinnitusauk igal juhul plaadi kohale satuks:
Plaadi paksus on 10mm, pluss pleki paksus veel 3mm. See on küllaldane kinnituskeermete lõikamiseks.
Nüüd on esisillatala kokkupanekuks valmis.