3. Põhja remont, parempoolne esimene nurk.
---------------------------------------------------------------------------------------
Auto on nüüd raamilt ära tõstetud, nö. riputatud üles nii, et on võimalik põhi tükk-haaval eemaldada. Kogu põhja ei tahakski korraga "välja lõigate". Teen seda nii, et teine pool jääb terveks. Siis saab teise poole järgi mõõtusid võrrelda, vaadata, kuidas plekid on üksteise suhtes pandud. Alustasin esimesest parempoolsest nurgast. Lõikasin kõik roostekahjustustega ja vigastatud kohad välja.
Veerand põhjast on eemaldatud.
Ukseposti alumine ots on ka üsna läbi. Võtan siitki kõik katkised kohad ära.
Et uksepostile seestpoolt ligi pääseda, eemaldasin ka ukseposti välimise pleki:
Kõigepealt remontisin ukseposti plekid, siis samm-sammult edasi:
Põhjaplekid on tegelikult päris keerulise kujuga, mitte siledad. Seepärast ei saa neid plekke kohe kinni keevitada. Süvendid, tugevdused tuleb teha õigesse kohta:
Vanade tükkide küljest "harutan lahti" keerulisema kujuga plekid. paljusid neist on lihtsam taastada, kui uusi teha:
Need kaks plekki püüan taastada. Plekkide lahtivõtmisel on paratamatu, et osa plekke saab viga. Hea oleks, kui vigastada saavad lihtsama kujuga plekid, neid on kergem asendada.
3. Põhja remont, parempoolne esimene nurk.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
3. Põhja remont, parempoolne esimene nurk.
Viimati muutis Autorestauraator, 26 Veebruar N, 2009 19:02, muudetud 2 korda kokku.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Põhjaplekkidel on sisse pressitud mitmesuguseid sooni, need on veel erineva kuju ja mõõtudega. Siis on veel süvendid, kust käib kere kinnitamine raami külge. Kinnituspoltide pead jäävad siis nendesse süvenditesse:
Siin on siis süvendid kere kinnituseks. Mõnesid kohti peab päris rätsepa kombel paikama.
Sellel pildil on vaade altpoolt.
Jalgealune plekk on suurema süvendiga, mille põhja on pressitud ristikujuliselt sooned. Proovisin algul plekki ühes tükis välja pressida, midagi ilusat sellest välja ei tulnud. Siis otsustasin, et teen eraldi elemendid valmis ja keevitan kokku.
Nüüd siis süvend:
Mõni tükike jääb ikka originaalplekki ka alles.
Siin on esiistuja jalgealune plekk enam-vähem valmis.
Siin on siis süvendid kere kinnituseks. Mõnesid kohti peab päris rätsepa kombel paikama.
Sellel pildil on vaade altpoolt.
Jalgealune plekk on suurema süvendiga, mille põhja on pressitud ristikujuliselt sooned. Proovisin algul plekki ühes tükis välja pressida, midagi ilusat sellest välja ei tulnud. Siis otsustasin, et teen eraldi elemendid valmis ja keevitan kokku.
Nüüd siis süvend:
Mõni tükike jääb ikka originaalplekki ka alles.
Siin on esiistuja jalgealune plekk enam-vähem valmis.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Järgmine plekk on istme alune. Kaugelt vaadates polegi väga hull:
Teen selle pleki harjaga puhtaks ja mis siis paistab?
Imestama paneb, kui hooletult on Jossif Fissarionovitshile autosid ehitatud! See kortsus nurk ei ole mitte kortsu sõidetud, vaid sellised kohad on tehases tehtud ja selliseid kohti on palju!
Mõlgid saab kas siledamaks teha, või kui ei saa, siis uus tükk valmistada.
Katkised servad valmistasin uued. Nüüd on vaja valmistada veel tugitala kohal olnud tükk:
Ja siis plekid kokku panna:
Nüüd võib selle esimese parempoolse põhja paika keevitada:
Kui küljeplekk ka paika saab, muutub põrandaplekk juba tugevamaks.
Altpoolt on pilt selline:
Teen selle pleki harjaga puhtaks ja mis siis paistab?
Imestama paneb, kui hooletult on Jossif Fissarionovitshile autosid ehitatud! See kortsus nurk ei ole mitte kortsu sõidetud, vaid sellised kohad on tehases tehtud ja selliseid kohti on palju!
Mõlgid saab kas siledamaks teha, või kui ei saa, siis uus tükk valmistada.
Katkised servad valmistasin uued. Nüüd on vaja valmistada veel tugitala kohal olnud tükk:
Ja siis plekid kokku panna:
Nüüd võib selle esimese parempoolse põhja paika keevitada:
Kui küljeplekk ka paika saab, muutub põrandaplekk juba tugevamaks.
Altpoolt on pilt selline:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Ukseposti juures, seal peab olema selline erikujuga tugevdus. Tugevdab kinnituskohta raamile ja ukseposti. Praegu haigutab seal suur auk:
Tugevdus oli üsna viletsakene. Tuunisin seda natuke, selline, nagu tehases see asi tehtud on, mulle ei subinud:
Peale paika keevitamist aga selline:
Võrdluseks tehase ZIS meeste töö:
Tugevdus oli üsna viletsakene. Tuunisin seda natuke, selline, nagu tehases see asi tehtud on, mulle ei subinud:
Peale paika keevitamist aga selline:
Võrdluseks tehase ZIS meeste töö: