
Esimesed poritiivad küljest ära ja kohe selgus,et ka neid on pahtliga restaureeritud.Paistab,et ka radikas lekib kahest kohast.

Ka väljalaske kollektoriga on roosteuss tõsist tööd teinud.Isegi mõned väiksemad läbi-augud sees.

Armatuuri kellade kinnituskruvid väga roostes,ei aita ka ”roostesurm”. Niikui keerad,kohe pooleks,aga kuidagi peab lahti saama.

Nüüd veel kardaanid ära võtta ja siis saab mootori koos käigukastiga maha tõsta.

Paksu õli ja tolmukihi alt tuleb päris hästi säilinud värv välja.

Ka raamiga on rooste oma töö teinud.Kui liivapritsis ära käib,eks siis näeb,kas tuleb paikama hakata.

Paistab,et raami juhipoolne ots on küljepealt paraja paugu saanud ja siissepoole väändunud.Saharaami kohta ei oska öelda,kas on tegu mingi oma aretatud asjaga või on originaal tehase oma.

Raami esimene ristitala täielikult läbi roostetanud ja pendelhoova kronsteini juurest pooleks murdunud.Vintsi kronstein oligi tala küljest ära murdunud,aga õnneks istme alla kasti visatud.

Algab reis liivapritsi.

Roolimehhanism jääb esialgu külge,kuna rooli ei ole seni õnnestunud ühegi omatehtud abinõuga kätte saada.

Raam saab kohe puhtaks ja kõige hullem ei paistagi.Lootsin hullemat.

Värvi alt tuli välja paks pahtli kiht,kohati 5-6mm ja selle alt ”pitsiline”plekk.