Kuna keegi asja ei täpsustanud ega valgustanud, siis sai laupäeval ümbermaailmareisi käigus ka sealt autoaiast läbi tormatud. Kuna aega oli vähe ja ei küsinud ka omaniku luba (piirdusime kõrvalasuva firma inimese käest küsimisega), ja seoses igasuguste autoteamiste puudumisega, ei saa ma midagi asjalikku siin seletada.
Ei tohi ka teha antireklaami (loodan, et sellest vihjest piisab).
Kindlalt oli seal 2 minu õuegi kaunistanud autokere, mis nüüdseks veelgi õnnetumaks jäänud, klaasid purud, plekid kortsus ja laiali. Üldse olid lahtised plekid sõbralikult jaotatud eri masinate otsa ja sisse, algset kuuluvust polnud tähtsaks peetud.
Peamiselt paljad kered, kurvas seisus, pobi sillad jne. Originaalarmatuure ei jäänud silma. Mõni oli ka komplektsem ja viisakam.
Oskan pakkuda mõned margid - oli EMW 340, kaks Wandereri (üks kindlalt W24, teine vist ka), Willys 77 4-uksega sedaan 1937 nn Potato digger (kirjapilt?), üks kobedam suurem auto, pakuks et Peugeot, nagu need 302 ja 402 millel esituled laugja ümara esivõre taga, üks sarnane veel äralõigatud tagakerega, tehtud kastikaks (see mulle meeldis, tahaks omalegi). Kindlasti oli ka mõni Mersu aga pealkirja 1930 viimane number vajaks ilmselt muutmist. 2 naljakat ümara kujugaautot veel mille marke ei julge pakkuda aga tuttavad autod, pakuks midagi Steyri üheks. Need kered ka meeldiks.
Aga üldiselt tühjad õnetud kered. mõnel ka õiged sillad all ja oli ka mootoreid mõnel aga ilmselt mitte omad, ei jõudnud/saanud süveneda.
Kokkuvõtteks - kui keegi ostaks need 15 tk ära, siis mina oleks ühest huvitatud. Ja ühe Wandereri kere uued paberid ja numbrid on hetkel veel minu käes. Aga keskmine tükihind ajaks mõnes teises foorumis mõned karmiütlemisega vanaautospetsid tuld ja sülge purskama.
Veidi mõtteid korrastanud, pakuks, et need ümarad kered olid ehk Steyr 50 ja Hanomag 1300, vb.
Veel üks parandus, EAG-s on tõesti need masinad kajastatud, vähemalt osaliselt.