Jalgrattamuuseumi traditsiooniline vanajalgrattamatk toimub sel aastal Lahemaal Loksa ja Valgejõe kandis ajaloolise Harjumaa idapoolses otsas
Koguneme kell 10.00 Kolgaküla rahvamaja juurde (asub Loksa peamise sissesõidutee ääres). Sõidu pikkus on umbes 40 km. Tutvume lähikonda jäävate ajalooliste paikadega ja väikemuuseumitega, sh Jakob Hurda väimehe Aleksander Mohrfeldti ehitatud Pikakosega, mis oli 1930. aastate Estonia teatrirahva suvituspaigaks. Nagu traditsiooniks saanud, teeme sagedasi peatusi. Sõit toimub 1920.-30. aastate jalgrataste tempoga (10-15 km/h)
Oodatud on kõik, kes väärtustavad oma jalgratast ajaloolise vanasõidukina! Kelle ratas päris uunikumi mõõtu välja ei anna, võiks selle kompenseerida vanemat stiili riietusega - daamidel kleidid-kübarad, härrasmeestel klassikalised pluus-püksid
Moonakott kaasa - sõidu ajal saab selle panna saateautole! Osavõtt tasuta, kuid teatud sularaha võiks varuda külastatavate muuseumite piletiteks ja kiriku annetuskasti.
Lisateave - https://www.facebook.com/events/188486963936699
Jalgrattamuuseumi vanarattamatk Lahemaal 27. augustil 2023
Info peamiselt Eestis toimuvate vanatehnikaürituste kohta
Sõnum
Autor
Jalgrattamuuseumi vanarattamatk Lahemaal 27. augustil 2023
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9, kuni augusti lõpuni oleme avatud K-P 11-18
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9, kuni augusti lõpuni oleme avatud K-P 11-18
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum