Lennukimootor HIRTH-60 lennukilt KLEMM25
Re: Lennukimootor HIRTH-60 lennukilt KLEMM25
Väntvõll sai puhastatud klaaskuuliga. Kuigi võll oli aastaid lahtiselt seisnud, ei esinenud roostet, vaid õlisele pinnale kogunenud mustus tuli eemaldada. Mingeid lõtkusid tunda ei ole, seega mootoril palju lennutunde polnud kogunenud.
Tervitab Enno Öövel.
Re: Lennukimootor HIRTH-60 lennukilt KLEMM25
Kahjuks on mootoril puudu väntvõlli esimene jupp, mis käib suure liblikmutriga sinna kinni.Kuna mootoril suure võimsuseülejäägiga hõisata pole, 80 setukat vast, siis oli tarvis erineva sammuga proppe pruukida kas siis purilennuki sleppimisel , vaevalt küll soolo- või reisijaga lennul.Purilennukit oli Viljandis pukseeritud ohtrasti, nimelt erinevates kohtades toimunud demonstratsioonlennupäevadel.
Igatahes on treialiga juba kokku lepitud puuduva jupi tegemises ja propellereid olen teinud ka varem, pole probleemi!
Igatahes on treialiga juba kokku lepitud puuduva jupi tegemises ja propellereid olen teinud ka varem, pole probleemi!
Tervitab Enno Öövel.
Re: Lennukimootor HIRTH-60 lennukilt KLEMM25
Jagajad on ka hävinud, magneesiumsulamist korpused on, nagu pildil näha...Tuleb asendada uuema aja omadega, vajalikud mõõdud ning hammasrattad saab võtta "säilmetelt"
Tervitab Enno Öövel.
Re: Lennukimootor HIRTH-60 lennukilt KLEMM25
Mootori kandurid ühelt küljelt olid tugevasti oksüdeerunud.Tegin puuduoleva rauast ja kombineerisin poltidega kokku.
Tervitab Enno Öövel.
Re: Lennukimootor HIRTH-60 lennukilt KLEMM25
Silindrid puhastasin liivapritsiga ning värvisin kuumuskindla spreiga mustaks. silindeipead on klaaskuuliga puhtaks lastud. Pildil näha pronksist küünlapuksid ja ka klapipesad on pronksist
Tervitab Enno Öövel.
Re: Lennukimootor HIRTH-60 lennukilt KLEMM25
Sisse- ja väljalaskekollektorid on liivapritsiga puhastatudja värvitud sobivate värvidega.
Tervitab Enno Öövel.