22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
Klubi suvehooaja lõpetamist tähistame laupäeval, 22. septembril ühise väljasõiduga Pärnusse.
Teeme külastuse Lavassaarde, Eesti Muuseumraudteele: http://www.museumrailway.ee/asukoht.htm
Pilt: http://www.museumrailway.ee galeriist
Sõit auruveduriga rongis.
Giidiks lubas tulla Heiki Muda:
Pille Russi foto
Külaskäik vastvalminud vanatehnika garaazhi.
Täpsem kava hiljem.
Teeme külastuse Lavassaarde, Eesti Muuseumraudteele: http://www.museumrailway.ee/asukoht.htm
Pilt: http://www.museumrailway.ee galeriist
Sõit auruveduriga rongis.
Giidiks lubas tulla Heiki Muda:
Pille Russi foto
Külaskäik vastvalminud vanatehnika garaazhi.
Täpsem kava hiljem.
Viimati muutis Autorestauraator, 18 August L, 2012 10:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: 22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
Kas tsikliga tohib ka seal osaleda või lüüakse need häbiposti?
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
miilits kirjutas:Kas tsikliga tohib ka seal osaleda või lüüakse need häbiposti?
No kuule, miilits! Se kõlab nagu tülinorimine!
Aga tõsiselt.
Muidugi tohib, isegi peab! Kui on klubi ja Klubi Sõprade üritus (keegi ütles, et üritus on ebaõnnestunud katse ), siis pole tähtis, millega sa kohale sõidad. Tule kasvõi liinibussiga. Küllap Lavassaarde sõitmiseks kuskile vankriotsale ruumi leiab!
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
Virtuaalse Vanatehnikaklubi suvehooaja lõpetamine Pärnus, kava
Laupäev, 22. september 2012
Kell 10.45 Kogunemine Endla Teatri ees parklas
Kell 11.00 Hommikukohv teatri kohvikus
Kell 11.40 Alustame sõitu Lavassaarde Eesti Muuseumraudteele.
Kell 13.00 Rongisõit, tööle pannakse auruvedur.
Foto Muuseumraudtee galeriist
Muuseumi eksponaate tutvustab Heiki Muda.
Kell 14.00 Alustame tagasisõiduga.
Tõstamaa ligidal külastame Ülo Kirsti majapidamist ja autokollektsiooni.
Kella 16 – 16.30 paiku plaanime jõuda Pärnusse, Tervise Paradiisi.
Hiline lõunasöök on plaanitud Tervise Paradiisi A`la carte restoranis.
Kell 18.30 Kojusõit
Osavõtutasu, 30€/in. palun kanda Virtuaalse Vanatehnikaklubi Swedbanki kontole221040702163 hiljemalt 15. septembriks 2012.
Peakorraldaja: Raivo Hannus, raivo@konse.ee
Laupäev, 22. september 2012
Kell 10.45 Kogunemine Endla Teatri ees parklas
Kell 11.00 Hommikukohv teatri kohvikus
Kell 11.40 Alustame sõitu Lavassaarde Eesti Muuseumraudteele.
Kell 13.00 Rongisõit, tööle pannakse auruvedur.
Foto Muuseumraudtee galeriist
Muuseumi eksponaate tutvustab Heiki Muda.
Kell 14.00 Alustame tagasisõiduga.
Tõstamaa ligidal külastame Ülo Kirsti majapidamist ja autokollektsiooni.
Kella 16 – 16.30 paiku plaanime jõuda Pärnusse, Tervise Paradiisi.
Hiline lõunasöök on plaanitud Tervise Paradiisi A`la carte restoranis.
Kell 18.30 Kojusõit
Osavõtutasu, 30€/in. palun kanda Virtuaalse Vanatehnikaklubi Swedbanki kontole221040702163 hiljemalt 15. septembriks 2012.
Peakorraldaja: Raivo Hannus, raivo@konse.ee
Re: 22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
Tere,
plaan on igatahes osaleda päevasel osal, aga kahjuks sellel hilisel lõunasöögil ei saa osaleda.
Kas osalemise hind ikka 30.€ ?
Jaak Alesma
plaan on igatahes osaleda päevasel osal, aga kahjuks sellel hilisel lõunasöögil ei saa osaleda.
Kas osalemise hind ikka 30.€ ?
Jaak Alesma
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
Lõunasöögi hind oli vist 20.-; võta see maha.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Re: 22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
Käidud - tehtud!
Suvehooaja lõpetamisele sõitsin koos Vahuriga. Tema Volgal oli sidur streikima hakanud, minul jälle selg ja nii me kahekesi koos oma igapäeva-autoga Pärnu poole tüürisime. Märjamaa teeristis oli Anu Cadi nii ilusti tee serva pargitud, et sellest oli võimatu peatumata mööda sõita.
Rein-Riina rohelise Chrysleriga ning Elari-Marika kirsipunase Buick Rivieraga olid ka platsis ja kõik koos me Pärnu poole teed jätkasime.
Pärnus tegime Teatri kohvikus hommikuse kohvijoomise.
Kohale oli tulnud umbes 20 masinat ja kaks korda niipalju inimesi.
Edasi liikusime Raivo juhtimisel Lavassaarde, Kitsarööpmelise raudtee muuseumisse. Heiki koos „jaamaülemaga“ juba ootasid.
Autod pargiti otse raudteeveeremi vahele.
Selgitusi jagas Heiki:
Edasi tuli rongisõit, 1950. aastal Shkoda tehases valmistatud auruveduri juhtimisel:
Sõit kulges mõõduka tempoga, mõni poiss üritas jalgrattaga mööda kihutada.
Lõppjaamas, Lavassaare asulas, haagiti vedur lahti, manööverdati vedur vaguni eest taha, et saaks tagasiteed alustada.
Vahepeal oli meil aega tehnikaga tutvuda.
Rongidepoo juures oli veel igasugust „veerevkoosseisu“. Mõni meenutas pisut autot ja siis oli äratundmisrõõm suur:
Lavassaarest sõitsime Tõstamaa poole, Ülo koju, kus oli kava järgi ette nähtud Ülo „garaazhi“ külastus.
Garaazh oli vägev!
Minu palve peale, et tõstke käsi, kes sellist garaazh nähes kadedust ei tunne! ... ei näinud mina küll ühtegi kätt tõusmas...
Meia autosid oli ka kogu õu, mitmes reas, täis:
Ülo perele oli meil väike külakost ka ühes:
Päeva lõpp, hiline lõunasöök, oli Pärnus:
Kõige suuremad tänud Raivole, Heikile ja Ülole!
Suvehooaja lõpetamisele sõitsin koos Vahuriga. Tema Volgal oli sidur streikima hakanud, minul jälle selg ja nii me kahekesi koos oma igapäeva-autoga Pärnu poole tüürisime. Märjamaa teeristis oli Anu Cadi nii ilusti tee serva pargitud, et sellest oli võimatu peatumata mööda sõita.
Rein-Riina rohelise Chrysleriga ning Elari-Marika kirsipunase Buick Rivieraga olid ka platsis ja kõik koos me Pärnu poole teed jätkasime.
Pärnus tegime Teatri kohvikus hommikuse kohvijoomise.
Kohale oli tulnud umbes 20 masinat ja kaks korda niipalju inimesi.
Edasi liikusime Raivo juhtimisel Lavassaarde, Kitsarööpmelise raudtee muuseumisse. Heiki koos „jaamaülemaga“ juba ootasid.
Autod pargiti otse raudteeveeremi vahele.
Selgitusi jagas Heiki:
Edasi tuli rongisõit, 1950. aastal Shkoda tehases valmistatud auruveduri juhtimisel:
Sõit kulges mõõduka tempoga, mõni poiss üritas jalgrattaga mööda kihutada.
Lõppjaamas, Lavassaare asulas, haagiti vedur lahti, manööverdati vedur vaguni eest taha, et saaks tagasiteed alustada.
Vahepeal oli meil aega tehnikaga tutvuda.
Rongidepoo juures oli veel igasugust „veerevkoosseisu“. Mõni meenutas pisut autot ja siis oli äratundmisrõõm suur:
Lavassaarest sõitsime Tõstamaa poole, Ülo koju, kus oli kava järgi ette nähtud Ülo „garaazhi“ külastus.
Garaazh oli vägev!
Minu palve peale, et tõstke käsi, kes sellist garaazh nähes kadedust ei tunne! ... ei näinud mina küll ühtegi kätt tõusmas...
Meia autosid oli ka kogu õu, mitmes reas, täis:
Ülo perele oli meil väike külakost ka ühes:
Päeva lõpp, hiline lõunasöök, oli Pärnus:
Kõige suuremad tänud Raivole, Heikile ja Ülole!
Re: 22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
Anne ja Olevi poolt aitäh korraldajatele, ja hea meel oli kõiki taas näha. Üks pilt veel lõunasöögilt:
- Manused
-
- IMGP5345.JPG (226.35 KiB) Vaadatud 8963 korda
Re: 22.09.2012. Suvehooaja lõpetamine, Pärnu
Vana autotehnika sobis vana raudteetehnikaga nagu valatult! Transpordi ajalugu mõlemad. Lavassaare raudteemuuseum tänab kõiki kes leidsid aja ja huvi kohale tulla.
Keda hakkas kitsarööpmeline raudtee rohkem huvitama või tõi meelde lapsepõlve mälestusi, siis ülevaade olnud ja allesolevatest raudteedest ja säilinud veduritest-vagunitest siin: http://www.raudtee.eu
ja interaktiivsem variant, kus raudteede kulgemine pea meetri täpsusega kaardile kantud http://www.histrodamus.ee/?event=Show_m ... roup_id=88
Kui keegi teab kusagil mõnda säilinud vagunit mida siin ei ole üles loetletud, jagage infot.
Keda hakkas kitsarööpmeline raudtee rohkem huvitama või tõi meelde lapsepõlve mälestusi, siis ülevaade olnud ja allesolevatest raudteedest ja säilinud veduritest-vagunitest siin: http://www.raudtee.eu
ja interaktiivsem variant, kus raudteede kulgemine pea meetri täpsusega kaardile kantud http://www.histrodamus.ee/?event=Show_m ... roup_id=88
Kui keegi teab kusagil mõnda säilinud vagunit mida siin ei ole üles loetletud, jagage infot.