Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 22 November Reede, 2019 18:04



Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
 5. Kere puhastus 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Tere

Pole nüüd päris kaua oma teemat uuendanud. Väga palju vahepeal sündinud ei ole - tegin kinnitused ja sain auto grilli peale. Peab ütlema, et nii on üpriski meeldiv auto põhja ja rattakoopaid mastiksist puhastada. Enne kui põhjalikumalt asja juurde asusin proovisin ära mitu erinevat meetodit, kuidas kõige paremini/kiiremini/kvaliteetsemalt saaks töö tehtud. Valik langes leeklambi ja kaabitsa ning värvieemaldusketta koostöö kasuks. Kohati on kiht päris paks - eriti rattakoobastes.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


22 Aprill Pühapäev, 2012 21:06
Profiil
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Tere

Kere puhastuse peatükk on jõudnud lõpule - see on nüüd puhas. Tunde kulus omajagu ja paar ämbritäit mastiksit sai peitli ja leeklambi abil kenasti kere küljest maha sulatatud. Seejärel käis kere läbi liivapritsist ning peale harjamist ja pesu sai selga Glasuriti kahekomponentse krundi. Auto näeb juba parem välja, sest roostet enam pole. Liivapritsi käigus tulid nähtavale mõned probleemsed kohad, mille olemasolust ma enne teadlik ei olnud, aga mitte midagi sellist, mida parandada ei saa:)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


26 Juuni Teisipäev, 2012 17:21
Profiil
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Tere

Sain kätte järgmised detailid liivapritsist. Olgugi, et osad detailid olid juba soodaga üle lastud, olid nad ikka roostes. Saatsin tükid liivapritsi, et saaks rooste täielikult eemaldatud, enne kui krunti peale katta. Mõned detailid on ikka päris hirmsad - näiteks kapoti raam on korralikult läbi roostetanud ja üksik auk isegi pealmises plekis lisaks väiksele õnnetuskahjule. Lisaks on läbivaid roosteauke ka esitiibadel. Tagumine luuk on täitsa korralik nagu ka uksed. Nüüd on vaja hooga peale hakata ja kogu asi ära remontida.

Pilt

Pilt

Kõik detailid üle harjatud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Krunditud Glasuriti kahekomponentse krundiga.

Pilt

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


23 Juuli Esmaspäev, 2012 21:09
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 3 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9