Tea millistest kohtadest neete võiks otsida? Täpsemad mõõdud on praegu küll veel teadmata, aga siiski on ennem lahti võtmist vaja maad kuulata. Poritiivad on nii roostes, et sisemised küljed tuleb vähemalt uuest plekist valmis lõigata ja siis tugevduste külge neetida. Pealmised, eraldi, kaared tuleb aga ära lappida. Selliseid profiile pole millegagi tekitada äärtesse.
Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.
Ega neid kohti, kus terasneete pakutakse just palju pole. Ise otsisin mingi aeg tagasi ja ei leidnud tükk aega. Sain lõpuks Sauelt, ühest väikesest poekesest, mis kauples kõiksugu nõuka-aegse kraamiga.
Ise olen ka sama probleemi ees,et millega alumiiniumist plokkiga mootorit üle värvida. Soovitati Tikurilla seeriast hõbedast värvi,kuigi on ka neid ,kes kasutavad Motip seeria hõbedast aerosool värvi mootorite värvimiseks.
Minul otsene seisukoht selles osas puudub,kuna pole siiani mootoreid värvima pidanud.
Olen värvinud oma Gaz-51 ja ka teisi mootoreid alumiiniumi pulbri ja pentaftaal laki seguga. Lätlased toodavad seda lakki veel praegugi. Pulbert veel vanast ajast. Lakk tuleb segada pulbriga hoolikalt ja jätta ööpäevaks seisma. See soodustab segunemist ja värv tuleb parem. Kiirustamine teadagi kahjulik.....
Vene ajal segati seda al. pulbert iga võimaliku asjaga. Bituumen lakile segati ka sisse ja sellega värviti tsisterne,aiaposte ja ka traktorite kumme.