3. Lammutamine ja juppide otsing

Sõnum
Autor
ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

3. Lammutamine ja juppide otsing

#1 Postitus Postitas ivx675 »

Tere,

Kuna projekt on täiega töös ja suure tuhinaga unustasin algmaterjali pildid teha, jätkan siit kus pooleli olen.

Nagu ikka kogu asi algab, võtsin kõik viimse jupini laiali.
Lailali võtmise tulemused.

Mootor:
väntvõlli kepsulaager täitsa õhtal
kõik pronks puksid mootoris läbi
kolb türis valatud, ei oska seisukorda hinnata (heaks juhuks uus panna)
nukvõlli puksi aladel suured kulumis sooned
siduriketas kulunud
nukkvõlli hammakad kulunud, kett kaa ilmselt õhtal
nukkvõlli tõukurid kulunud
geneka rihma vända poolne ratas vildakas

Käigukast:
puksid kõva loksuga
kardaani kummi puksist sain jagu, kuna kroonmuttert ei saanud kuidagi lahti.

Reduktor:
pole veel lahti teinud

Kere:
tagaistuja käimalöömis vända poolne jala plate pooleks.
kahvli kummi detailid kõik läbi
kahvli puksid läbi
kahvli laager läbi
kahvli pulgad(mille küljes ratta võll) suured kulumis jäljed puksi kohas
istme kummid katki
esi istme lehtvedru katki
spidoka klaas katki
taga tule klaas mingi ise nikerdatud
gaasirull väga kulunud
lenksu kummid täitsa läbi

...
eks täiendan listi kui miskit suuremat veel välja ilmub.


Esmaks tellisin ära(http://www.emwfeller.de)
Väntvõlli,nukkvõlli,nukvõlli kett + hammakad,generka rihma rattad,väntvõlli laagri + puksi, nukvõlli puksid, kolvi koos silindriga.
Kokku 15 000-
Väntvõlli osas tegin oma loomingut(konstulteerisin emwfeller.de'ga selles osas) , kuna EMW väntvõlli ja ketiratta ehitus palju paremad(istub võlliotas kiiluga, mitte poldiga nagu BMW'l), siis ostsin BMW asemel EMW omad.

Teiseks tellisin istme kummid "drilastic" (http://www.oldtimer-auspuffanlagen.de).
2000-

Kui mingid jubinad kätte saan, lisan mõned read teksti ja pildid juurde.
Viimati muutis ivx675, 26 Juuli P, 2009 22:05, muudetud 3 korda kokku.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#2 Postitus Postitas ivx675 »

Saabusid väntvõll,kolb,silnder,nukkvõll,kett ja hammakad.

Väntvõll on taastatud, idee neil sama mis mulgi 10 aastat tagasi.
Kepsu sisse pandud uus nõel laager(koos korpustega) ja siis ilmselt üle taasakaalustatud.

Pilt

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#3 Postitus Postitas ivx675 »

Lammutasin parempoolse põlve kummi maha. Ei käinudki nii lihtsalt, pidi vana maha lõikama siis kraapima liimitud kohtade kummi jäänused.

Huvitav on see et mul neid 2 tükki, üks 47 aasta oma, teine 48 aasta oma.
47 aasta om on liimitud, 48 aasta oma enamus toorkummiga sulatatud metalli külge ja siis ääred liimitud.

Huvitava kujuga metall jubla ilmus välja, ennem mõtlesin et see nats teistsugune, aga siin see on:

Pilt
Viimati muutis ivx675, 02 August P, 2009 13:27, muudetud 1 kord kokku.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#4 Postitus Postitas ivx675 »

Paistab et tagavedrud on kaa huvitav teema. Peale netis R35 piltide vahtimist on silme ees kirju juba, pea igal rattal mingi omamoodi vedru mäng .
Ei tea milline siis 47 aasta oma "drilasticu" istme oma olema peab ?

Mul on sellised(ei tea kas ka originaal. Suurem vedru esiistme oma):
Pilt
Viimati muutis ivx675, 02 August P, 2009 13:32, muudetud 2 korda kokku.

kass
VVK sõber
Postitusi: 200
Liitunud: 15 Oktoober K, 2008 00:00
Asukoht: Türi

#5 Postitus Postitas kass »

Olles huviga jälgnud Sinu projekti kajastust, on tekkinud 2 mõtet - oled üsna (üliaktiivne) aktiivne, ja et rahaprobleemi ei ole ! Mõlemad kriteeriumid ei ole mingil juhul kritiseerimist väärivad !
Sadulavedrud peaksid olema mustaks värvitud (seda igal juhul) ja see "kronstein " peaks olema horisontaaltasapinnas sirge, muud ei oska öelda. Tagasadula kohalt tunduvad ka Sul olevat üsna fantasilisd mõtted.

terv. Priit. BMW R35 1950

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#6 Postitus Postitas ivx675 »

>oled üsna (üliaktiivne) aktiivne
Ei tea kas just nii aga 2010 märtsi lõpuks tahaks viimase juppi külge panna.

>et rahaprobleemi ei ole !
Eks nats ikka on, muidu oleks ratas juba koos.
Summad aina kasvad. Algul vaatasin 30K ja saab tehtud, nüüd ei tea kas 50K hakkamagi saab. Asi selles et ratas peab nii korras oleam et võin iga kell pikema otsa ettevõtta, mitte seda kärus kuskile vedada.

>Sadulavedrud peaksid olema mustaks värvitud (seda igal juhul)
Seda nägin jah bmw tehase 36 aasta fotodest et kõigil mustad vedrud.

Esi vedrudega lihtne, saksast odavam must-tsink vedrud saada kui eestis neid tsinima hakkata.

Taga vedrudega asi märksa keerulisem, selliseid vedrusind nagu mul on, pole kuskil müüa näinud.

>see "kronstein " peaks olema horisontaaltasapinnas sirge
Ei tea ??? see taga istme oma, esi oma on sirge ja hulga jämedam. Samas paistab see originaal olema.
Kui keegi teab täpsemalt, andku julgelt teada - kui vale junn muretsen originaali.

kass
VVK sõber
Postitusi: 200
Liitunud: 15 Oktoober K, 2008 00:00
Asukoht: Türi

#7 Postitus Postitas kass »

Kirjutasid :
Taga vedrudega asi märksa keerulisem, selliseid vedrusind nagu mul on, pole kuskil müüa näinud.

Sina pole müüa näinud, aga teised pole üldse näinud, vähemalt mina pole näinud selliseid. :roll: Kuigi ega ma üldse suurt midagi näinud pole.
Aga on ju vist R35 osadekataloogidki olemas, kas seal pole tagaistet kajastatud?
Pealesõja manuaalis (vist oli?) ja oma 50-nda aasta tsiklil ikka tavalised survele töötavad spiraalvedrud tagasadulal, mitte sellised tõmbele töötavad nagu esisadulal.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#8 Postitus Postitas ivx675 »

>Aga on ju vist R35 osadekataloogidki olemas, kas seal pole tagaistet >kajastatud?
Kataloog on, aga seal taga ismtest pole midagi.
Paistab et r35 alati ilma tagaistmeta, siis mingi teine firma pani taga istme.
Googlis tuleb pähe 3 erinavat istet kohe:
1) sama mis emw'l taha 1 surve vedru
2) vedrud kinnituvad otse(mitte külje pealt poldiga) pakiraamil
3) vedrud sama mis ees.
Mingid versioone oli veel.

50'tel jah tuli kummi sangaga ja 1 vedruga taga iste.

Huvitav variant jah ... samas originaal istme kumm sama mis ees, pakika augud ei ole enda aretatud .. kõik sobib kokku ok. Siit ainult kas on originaal või siis nätiteks AWO,NSU või millegi selle iste.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#9 Postitus Postitas ivx675 »

Veel mõned jupid ....

Pilt

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#10 Postitus Postitas ivx675 »

Tulis siis täna jälle postkontori ukse pakku kulutada:

Pilt


Aga nagu ikka ... vahet pole kas eestlased,venelased,fritsud midagi jätavad ikka tarnimata. Käigukastist puudu 3 juppi(2 puksi, käimalöömis vända haakumis jubla), peab jälle minema teisele tiirule.

Vasta

Mine “BMW R35 [ivx675]”