Kindral Laidoneri Memoriaal 2009, osaleja teave

Eesti erinevate vanatehnikaklubide avalikud teated
Vasta
Sõnum
Autor
Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

Kindral Laidoneri Memoriaal 2009, osaleja teave

#1 Postitus Postitas Autorestauraator »

Siia teemasse hakkame postitama teavet Kindral Laidoneri Memoriaali kohta.

Esimesena tutvustame KAVA, seejärel VÕISTLUSJUHENDIT, TRASSI LEGENDI, PLAANE jms.

Võimalik, et postitatud kirjutistesse tuleb teha mõningaid parandusi või muudatusi, seepärast tasub olla tähelepanelik!
Viimati muutis Autorestauraator, 03 Juuni K, 2009 07:50, muudetud 2 korda kokku.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#2 Postitus Postitas Autorestauraator »

Pilt

Kindral Laidoneri Memoriaal 2009
Vanade jõuvankrite ja tsiklite "Suur võiduajamine" trassil Viimsi - LaitseRallyPark - Lihula mõis - Pärnu

KAVA


Need osalejad, kes saabuvad Viimsisse juba neljapäeval, võivad broneerida öömaja Viimsi mõisa kõrval olevas Peokeskuses: www.peokeskus.ee ; hotell Athena: www.hotellathena.ee ; Viimsi SPA-s: www.viimsispa.ee

Reede, 26. juuni,

9.00 algab vanasõidukite kogunemine, mandaat ja näitus Viimsi mõisas, Mõisa tee 1, Viimsis.


Kogunemise ajal, kuni kella 10.30-ni korraldatakse muuseumi töötajate poolt soovijatele J. Laidoneri Muuseumis lühike ekskursioon. Ekskursioonist huvitatutel oleks soovitav kohal olla juba kella 9-st.
Tehnika paigutatakse mõisa kõrval olevasse asfalteeritud parklasse. Et lihtsustada stardipaika pääsemist, oleks vaja jälgida helkurvestides liikluse korraldajate nõuandeid.

Pilt

Peale tehnika parkimist on vaja ennast mandaadis registreerida. Registreerimisel antakse kätte võistlusnumber, rajalegend, kava ja muud vajalikud dokumendid. Seejärel tuleks sõidukile paigaldada võistlusnumber, tutvuda võistlusjuhendi ja rajalegendiga.
Parkla kõrval asuvas Viimsi Peokeskuses on võimalik oma kulul einestada. Peokeskuse töötajad on lubanud hea ilma korral korraldada ka väljas jookide-suupistete müüki.


10.30 pidulik avamine mõisa peahoone ees
Kohe peale pidulikku avamist toimub mõisahoone ees ühispildi tegemine. Pildi saab kätte lõpupeol.


Kella 10.30-ks kogunetakse Viimsi mõisa peahoone ette, kus toimub "Kindral Laidoneri Memoriaal 2009" pidulik avamine. Lühikese sõnavõtuga esinevad Viimsi valla ja Eesti Sõjamuuseumi esindajad.
10.45-ks on kohale tellitud fotograaf, kes püüab ühispildile saada kogu avamise juures olnud seltskonna. Pilt tehakse A4 formaadis ja antakse kõigi võistkondade esindajatele järgmisel õhtul, ürituse lõpetamisel.


11.00 esimene sõiduk stardib mõisa juurest.

Stardijärjekord koostatakse sõiduki vanuse järgi. Kõige vanem stardib esimesena, kõige uuem, viimasena. Kui on mitu sama aastakäigu masinat, siis järjestatakse need sõidukid juhi vanuse järgi.
Stardipaik on kohe parkla juures ja see tähistatakse rohelise "stardilipuga". Startida lubab helkurvestiga kohtunik, õigeaegse stardi kohta teeb kohtunik märke võistleja ajakaardile. Sõltuvalt osalevate sõidukite arvust stardivad võistlejad 10 ... 20 sekundiliste intervallidega. Sõidetakse etteantud rajalegendi järgi, etteantud keskmise kiirusega ja esimese etapi fini¨isse, ajakontrollipunkti (AKP), on vaja jõuda ajakaardil määratud ajaks. Kui võistleja jõuab AKP-sse ettenähtust varem või hiljem, arvestatakse talle selle eest karistuspunkte (vt. VÕISTLUSJUHEND).
Sõitma peab mööda rajalegendil näidatud trassi. Otsetee kasutamine ei ole lubatud, trassil võib olla "salajasi kontrollpunkte" (SKP), kus kõiki mööduvaid sõidukeid võidakse pildistada.


12.30 esimene sõiduk saabub LaitseRallyParki.
Peale AKP läbimist viiakse sõidukid parklasse väljanäitusele.


Esimese etapi lõpp on LaitseRallyPargis. AKP asukoht on tähistatud ruudulise "fini¨ilipuga". Helkurvestiga kohtunik kirjutab võistleja ajakaardile AKP-sse saabumise aja.
Kohe peale kohtunikult ajakaardi saamist on vajalik AKP alalt edasi sõita, et teha ruumi järgmisele saabujale. Sõidukid paigutatakse peahoone (plaanil nr. 3) esisesse parklasse.

Pilt

Palun jälgida helkurvestides liikluse korraldajate nõuandeid! Sõidukid paigutatakse parklasse nii, et uuesti välja sõites ei tekiks liiklusummikuid.
Parklasse võimaldatakse juurdepääs pealtvaatajatele.


13.00 kiiruskatse start LaitseRallyPargis.

Peale lühikest hingetõmbepausi antakse kell 13.00 esimese võistleja kiiruskatse start. Sõidetakse muule liiklusele suletud rajal. Osa rajast on asfaltkattega, osa kruusakattega.
Kiiruskatse start antakse peahoone (plaanil nr.3) esiselt stardi-fini¨isirgelt. Starditakse välisrajalt. Sõltuvalt osalejate arvust on stardi-intervall 10 ... 20 sekundit. Läbitakse kaks, mittekattuvat ringi (plaanil rada 1) ja fini¨eeritaks peahoone ees jälle välisrajal. Peale fini¨it võta kiirus maha, sõida peahoone eest läbi ja pööra paremale, ümber peahoone ning sõida tagasi peahoone esisesse parklasse, oma vanale kohale.
Tasub meeles pidada, et see ei ole võidusõit "iga hinna eest!" Sõidukid on "soliidses eas", võibolla pole sõitjagi enam "esimeses nooruses", arvesta teeolude, enda võimete ja oskustega ning sõida kindla peale! Nii on sõidurõõmu endale ja pealtvaatajatele veel pikaks ajaks!
Korraldajad soovitavad kasutada turvavarustust: kui autol on olemas turvavööd, kinnita need; kasuta kiivrit!
Võistlejad reastatakse kiiruskatse aegade järgi. Vastavalt oma kohale arvestatakse võistlejale "plusspunkte" (vt. VÕISTLUSJUHEND).


Peale kiiruskatset viiakse sõiduk tagasi väljanäitusele ja minnakse lõunale. Registreeritud osalejale ja ühele registreeritud kaassõitjale on see tasuta.

Peale seda, kui sõiduk on paigutatud tagasi parklasse, laseme pealtvaatajad autosid - mootorrattaid uudistama.
Toitlustab LaitseRallyPark, on ju lõuna-aeg juba käes ja energiavarud vajavad täiendust! Registreeritud osavõtjale ja ühele registreeritud kaassõitjale on lõunasöök tasuta. Kui kaasasõitjaid on rohkem, saavad ka nemad süüa, aga tasu eest.


Samal ajal toimuvad LaitseRallyPargis auto- ja mototehnika demonstratsioonsõidud.

Peale lõunasööki jääb loodetavasti pisut aega kaasvõistlejate autosid - mootorrattaid vaadata, omavahel juttu ajada, selga sirutada. Et igav ei hakkaks, korraldavad LaitseRallyPargi töötajad mitmesuguseid demonstratsioonsõite.

15.00 esimene sõiduk stardib LaitseRallyPark - Lihula mõis etapile.

Teise etapi, LaitseRallyPark - Lihula mõis, start antakse samast kohast, kus oli esimese etapi fini¨. Stardipaigas lehvib roheline "stardilipp". Stardiloa annab helkurvestis kohtunik, kes teeb märkme startimise kohta ajakaardile. Starditakse jälle 10 ... 20 sekundiliste intervallidega. Rada läbitakse vastavalt rajalegendile, etteantud keskmise kiirusega, fini¨eeritakse Lihula mõisa juures ajakaardil märgitud ajal.

16.30 esimene sõiduk saabub Lihula mõisa.
Peale AKP läbimist viiakse sõidukid parklasse väljanäitusele.


Fini¨eeritakse Lihula mõisa juures. AKP on tähistatud ruudulise "fini¨ilipuga". Helkurvestis kohtuniku juures tuleb võtta märge ajakaardile. Seejärel tuleb kohe edasi sõita, et teha ruumi järgmisele saabujale.

Pilt

Parkimiskoha valikul on soovitav täita helkurvestiga liikluse korraldaja nõuandeid. Sõidukid paigutatakse parklasse sellises järjekorras, et järgmise etapi starti minnes ei tekiks liiklusummikuid!


Peatuse ajal korraldavad Lihula Muuseumi töötajad lühiülevaate Läänemaa mõisate ajaloost, esinevad kohalikud taidlejad, omal kulul on võimalik pisut keha kinnitada, kohvipaus.

18.00 esimene sõiduk stardib Lihula - Pärnu etapile.


Kolmanda etapi, Lihula mõis - Pärnu, start antakse samast kohast, kus oli teise etapi fini¨. Stardipaigas lehvib roheline "stardilipp". Stardiloa annab helkurvestis kohtunik, kes teeb märkme startimise kohta ajakaardile. Starditakse jälle 10 ... 20 sekundiliste intervallidega. Rada läbitakse vastavalt rajalegendile, etteantud keskmise kiirusega, fini¨eeritakse Pärnus.

19.15 esimene sõiduk saabub Pärnusse näituseväljakule, Ranna puiestee ja Side tn. nurgal.

Fini¨eeritakse Pärnus, Ranna pst. ja Side tn. nurgal.

Pilt

AKP on tähistatud ruudulise "fini¨ilipuga". Helkurvestis kohtuniku juures tuleb võtta märge ajakaardile, ajakaart jääb kohtuniku kätte. Seejärel tuleb kohe edasi sõita, et teha ruumi järgmisele saabujale. Sissesõit näituseväljakule toimub Kuuse tn. kaudu.
Parkimiskoha valikul on soovitav täita helkurvestiga liikluse korraldaja nõuandeid.


Peale AKP läbimist jääb sõiduk näituseväljakule, kinnisesse valvega parklasse.

16.00 avatakse näituseväljak Ranna pst. ja Side tn nurgal.


Need osavõtjad, kes "Suurest võiduajamisest" osa ei võta, kuid osalevad vanatehnika näitusel, saavad tulla otse näituseväljakule. Alates kella 16-st võtavad saabujaid vastu korraldustoimkonna inimesed.

Õhtusöök näituseväljakule paigaldatud suures peotelgis on registreeritud osalejale ja ühele registreeritud kaassõitjale tasuta. Kui kaasasõitjaid on rohkem, saavad ka nemad süüa, aga tasu eest.

Kui sõiduk on parklasse paigutatud ja vajalikud toimetused tehtud, on aeg keha kinnitada. Kinnisele näituseväljakule on paigaldatud suur peotelk, lauad-toolid. Kuna sõidul osalejaid on palju ja kõik korraga sööma ei pääse, on otstarbekas esimestel saabujatel kohe õhtusöögile minna. Trassilt saabub sõidukeid veel pikema aja jooksul. Samuti on tegemist nende näituseväljakule paigutamisega ilmselt veel hiliste õhtutundideni.
Ööbimisvõimaluste leidmisel Pärnus saab abiks olla Raivo Hannus, tema e-post: raivo@konse.ee , tel. +3725043614.
Soovitame ööbimiskoha broneeringu aegsasti ära teha, suvises Pärnus on suvitajaid palju!
Telkimisvõimalust pakume osalejatele tasuta. Näituseväljaku juures on eraldatud osa territooriumist telkimiseks. On olemas tualettruumid ja pesemiseks vesi.
Piirdega näituseväljakut valvab turvafirma AS G4S, www.g4s.ee



Laupäev, 27 juuni,

7.00 kuni 9.30 hommikusöök telkijatele näituseväljakule paigaldatud suures peotelgis on registreeritud osalejale ja ühele registreeritud kaassõitjale tasuta. Kui kaasasõitjaid on rohkem, saavad ka nemad süüa, aga tasu eest.


Kui ööbid sellises kohas, kus hommikusööki ei pakuta, on mõtet hommikul enne paraadsõitu näituseväljaku peotelki külastada.

Ettevalmistused paraadsõiduks.

Hommikul enne paraadsõidule minekut tuleks sõiduk üle vaadata. Pika võistluspäeva jooksul võis nii mõndagi juhtuda. Üle tuleks vaadata rattad, rehvid, pidurid, samuti õlid! Võibolla on vaja sõidukit puhastada? Abi pakuvad Pärnu autopesulad: ...

9.30 vanasõidukite paraad Pärnus: Tammsaare pst. – Riia mnt. – Pikk tn. – Akadeemia tee – Mere pst. – Ranna pst. - näituseväljak.

Pilt

Rohkem kui saja sõiduki paraadsõiduks ritta seadmine ise on suur töö. Kolonni pikkus võib ulatuda üle kilomeetri! Kolonni liikumisel osutavad abi mootorratturid, kes on selleks puhuks ette valmistatud.Paraadsõit on politseiga kooskõlastatud, kolonni ees sõidab poliseiauto. Ristmikud suletakse mootorratturite poolt, punasest fooritulest ärge segadusse sattuge. Siiski tasub olla ristmikel tähelepanelik.
Palume tahtlikult suuri pikivahesid mitte tekitada. Linna liiklus on paraadsõidu ajaks “halvatud”, bussiliiklus ja pääs sillale häiritud. Peatus kolonni järgiootamiseks võib tulla alles Keskaja Turul, Vallikraavi aasal.
On ju selline paraadsõit mõeldud selleks, et Pärnu Hansapäevade raames pisut linnarahvast rõõmustada, teada anda, et oleme vanatehnika näitusega kohal! Mõnel juhul teeme võibolla tahtlikult peatusi, et kolonni "saba" järgi oodata. Ja ohtu kuskile hiljaks jääda ju pole!


Sõidukid saabuvad tagasi näituseväljakule.

Näituseväljakule saabudes pargi sõiduk vanale kohale tagasi! Sõidukid jäävad parklasse kuni näituse lõppemiseni, kell 20.00.

11.00 kuni 20.00 vanasõidukite näitus näituseväljakul, Ranna puiestee ja Side tn.nurgal.

Vanatehnika näitus toimub Pärnu Hansapäevade raames. Kuna on Jaanipäeva nädala lõpp, siis on linnas palju suvitajaid ja külalisi. Soodsa suveilma korral võib näitusekülastajate arv olla päris suur. Sellise suure külastajate arvu juures on ikka juhtunud, et mõni külastaja hakkab tehnikat "kätega vaatama", rooli taha istuma, võibolla nuppusidki kruttima. Seetõttu pole liiast, kui hoiad oma vanasõidukil silma peal. Ja kui märkad, et naabri sõidukile hakatakse "liiga tegema", kutsu pahategija korrale.
Et kogu pika suvepäeva jooksul igav ei hakkaks, on näituseväljakule ehitatud estraad. Pärnu Hansapäevade korraldajad on plaaninud nii, et igal täistunnil kogu päeva jooksul esineb mingi taidluskollektiiv. Esinemine kestab umbes 40 minutit. Aega kuni järgmise kollektiivi esinemiseni saame kasutada näitseeksponaatide ja nende omanike tutvustamiseks.


Alates kl. 13.00 lõunasöök näituseväljaku peotelgis on kõigile tasuline (soodushinnaga).


14.00 piisava arvu etteregistreerunud soovijate olemasolul toimub bussiekskursioon Lavassaare Kitsarööpmelise Raudtee Muuseumisse.
Ekskursioon on tasuline (umbes 100.-/in.) ja selleks on vaja ette registreeruda: e-post autorestauraator@gmail.com


Korraldajad planeerivad vanatehnikasõpradele ja näituse külastajatele mitmeid osavus ja täpsusvõistlusi. Kuidas asjad näituseväljakul kujunevad, kuipalju on osavõtvaid vanasõidukeid, kuipalju pealtvaatajaid ja kuipalju jääb ruumi võistlusmängude korraldamiseks, on praegu raske hinnata. Ettevalmistused on tehtud ja loodame, et kõik laabub.

18.00 peoõhtu, õhtusöök peotelgis on registreeritud osalejatele tasuta. Võistluste pidulik lõpetamine, võitjate autasustamine.

Sõidukid võivad jääda kinnisesse, valvega parklasse kuni 28. juuni hommikuni. Turvafirma G4S lõpetab valve hommikul kl. 10.00.
Viimati muutis Autorestauraator, 26 Juuni R, 2009 06:39, muudetud 4 korda kokku.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#3 Postitus Postitas Autorestauraator »

Kindral Laidoneri Memoriaal 2009
Vanhojen ajoneuvojen ja moottoripyörien kokoontumisajo "Suur võiduajamine" reitillä Viimsi-Laitse Rally Park-Lihula- Pärnu

Perjantai 26 kesäkuuta


9.00 alkaen vanhojen ajoneuvojen kokoontuminen, sisäänkirjoittautuminen ja näyttely Viimsin kartanossa, Mõisa tee 1,Viimsi.
Kokoontumisen aikana klo 10.30 saakka järjestetään halukkaille lyhyt vierailu J.Laidonerin museossa.

10.30 Juhlallinen avaus kartanon pääoven edessä. Välittömästi avauksen jälkeen otetaan yhteinen valokuva pääoven edessä. Valokuva annetaan jokaiselle osallistujalle päätösjuhlassa.

11.00 Ensimmäinen ajoneuvo starttaa kartanolta

12.30 Ensimmäinen ajoneuvo saapuu LaitseRallyParki'iin. Aikatarkastuksen jälkeen viedään ajoneuvot parkkipaikalle esittelyyn.

13.00 Nopeuskatselmuksen lähtö LaitseRallyPargissa. Nopeuskatselmuksen jälkeen viedään autot jälleen esittelyyn ja mennään lounaalle. Rekisteröidylle osallistujille ja yhdelle matkustajalle lounas on ilmainen. Samassa yhteydessä on tämän päivän uusien kilpailuajoneuvojen esittely.

15.00 Ensimmäinen ajoneuvo starttaa LaitseRallyPark-Lihula etapille.

16.30 Ensimmäinen ajoneuvo saapuu Lihulaan. Aikatarkastuksen viedään ajoneuvot parkkipaikalle näyttelyyn. Pysähtymisen aikana järjestää Lihulan kunta ja Lihulan Museo lyhyen katsauksen Länsi Eestin kartanoiden historiasta. Samalla on mahdollista ostaa kahvia ja pientä purtavaa.

18.00 Ensimmäinen ajoneuvo starttaa Lihula-Pärnu etapille.

19.15 Ensimmäinen ajoneuvo saapuu Pärnun näyttelyalueelle.Ranna puistee ja Side tn. kulmaukseen. Ajanoton kirjauksen jälkeen jää ajoneuvo näyttelyalueen suljetulle ja valvotulle parkkipaikalle. Illallinen on näyttelyalueen suuressa juhlateltassa. Illallinen on ilmainen rekisteröidylle kuljettajalle ja yhdelle matkustajalle. Seuraavilta matkustajilta illallinen on maksullinen.

Lauantai 27. kesäkuuta

7.00-9.30 Aamiainen telttailijoille näyttelyalueen suuressa juhlateltassa. Rekisteröidylle osanottajalle ja yhdelle matkustajalle aamiainen on ilmainen, seuraaville matkustajille maksullinen.

Valmistautuminen paraatiajoon

9.30 Vanhojen ajoneuvojen paraati Pärnussa. Reitti: Tamsaare pst.-Riia mnt.-Pikk tn.-Akadeemia tee-Mere pst.-Ranna pst.-näyttelyalue.

Ajoneuvot saapuvat takaisin näyttelyalueelle.

11.00 Vanhojen ajoneuvojen esittely näyttelyalueella Ranna puistee ja Side tn. kulmassa.

13.00 alkaen lounas näyttelyalueen juhlateltassa. Lounas on kaikille maksullinen (tarjoushinta)

14.00 Mikäli saadaan riittävä määrä osallistujia järjetetään etukäteen ilmoittautuneille bussivierailu. Kohde on Lavassaare Kitsaröömelise Raudtee Muuseum. Vierailu on maksullinen (hinta-arvio n. 100 Kr/hlö). Ilmoittautuminen etukäteen : e-mail autorestauraator@gmail.com
Tilaisuuden aikana esiintyvät näyttelyalueella Kansantanssijat ja -laulajat ym ohjelmaa.

18.00 Iltajuhla ja illallinen juhlateltassa, kilpailujen juhlallinen päättäminen ja voittajien palkitseminen
Ajoneuvot jäävät suljettuun ja valvottuun parkkiin joka toimii aina 28 kesäkuun aamuun
10.00 saakka

Kilpailuryhmät ja ikäryhmät:
a) kilpailuryhmät: autot ja moottoripyörät
b)jokainen kilpailuryhmä jakaantuu kolmeen ikäryhmään.
- ennen 1930 valmistetut (mukana arvioidut)
-1931-1950 valmistetut (mukana arvioidut)
-1951- ja sen jälkeen valmistetut

Palkintoja jaetaan seuraavasti:
a)"Suur Võiduajamine" kolmelle parhaalle jokaisessa ikäluokassa ja molemmissa kilpailuryhmissä, yhteensä 18 palkintoa.
b) nopeuskilpailun kolmelle parhaalle jokaisessa ikäluokassa ja molemmissa kilpailuryhmissä, yhteensä 18 palkintoa.
c) "kansan suosikki" autojen ryhmässä
d) "kansan suosikki" moottoripyörien ryhmässä
e) vanhimmalle ajokuntoiselle autolle
f) vanhimmalle ajokuntoiselle moottoripyörälle.
g) vanhimmalle ajoneuvon kuljettajalle
h) nuorimmalle ajoneuvon kuljettajalle
i) "tyylikkäimmät osallistujat" osanottajat valitsevat
j) erikoispalkinto, järjestäjät valitsevat

Järjestäjät: Klubi UNIC Pärnu Sektsioon. LaitseRallyPark, Virtuaalne Vanatehnikklubi

Tapahtumaa tukevat:


Pärnu linn, Viimsi vald, Eesti Söjamuuseum-Kindral Laidoneri Muuseum, Kindral Johan Laidoneri Selts, Lihula vald, Lihula museum, Renor ehitus, Ramirent, PikoprojektOÜ, Konse Motel&Karavan Kämping, Autorestauraatoor, Klubi UNIC Pärnu Sekltsioon, LaiseRallyPark, Virtuaalne Vanatehnikaklubi, Sekk Autokaubad


Ohjelmaan tulee mukaan:
-osallistujien nimet yhdessä ajoneuvon valokuvan kanssa
-kilpailun säännöt
-koko kilpailun ajoreittiohje

----------------------------------------------
Ingl. K.:

Memorial of General Laidoner 2009
Big Rally for Cars and Motorcycles on the route Viimsi (Tallinn) – LaitseRallyPark – Lihula manor – Pärnu.

Schedule:

Friday, June 26.

9.00: Arrival, mandate and exhibiton of vehicles at Viimsi manor, Mõisa tee 1, Viimsi.
10.30: Ceremonial opening in front of the Viimsi manor. Group photo after the opening in front of the manor house.
11.00: First vehicle starts from the manor.
12.30: First vehicle arrives into the LaitseRallyPark. Exhibition after visiting checkpoint.
13.00: Start of speed competition in LaitseRallyPark. After speed competition vehicles return to exhibition. Afterwards: lunch (free for for one registered participant and one passenger).
Same time: demonstration drives of cars and motorcycles at LaitseRallyPark.
15.00: First vehicle starts from LaitseRallyPark to Lihula manor.
16.30: First vehicle arrives to Lihula manor. Exhibition of vehicles after visiting checkpoint; brief lecture about the history of manors in Läänemaa by workers of Lihula museum; performances of folk dancers; coffee break.
18.00: First vehicle starts from Lihula manor to Pärnu.
19.15: First vehicle arrives to the exhibition place in Pärnu, on the corner of Ranna Avenue (pst.) and Side street (tn). After checkpoint the vechiles stay at the guarded exhibition place.
16.00: Exhibition place in Pärnu is open for cars which don´t take part of the competition.
Evening: Dinner in the big tent at the exhibition place. Dinner is free for one registered participant and one passenger (priced for others).

Saturday, June 27.
7:00-9:30 Breakfast in the big tent at the exhibition place (free for one registered participant and one passenger; priced for others).
Same time: Preparations for the parade.
9:30 Parade in Pärnu: Tammsaare Avenue (pst.) – Riia street (mnt.) – Pikk street (tn.) – Akadeemia street (tee) – Mere Avenue (pst.) – Ranna Avenue (pst.) - exhibition place.
After parade: Exhibition on the corner of Ranna Avenue(pst.) and Side street (tn).
From 13:00: Lunch in the big tent (priced for all).
14:00 Bus excursion to the Railway Museum at Lavassaare (in case of enough registered participants). Price: ca 100 EEK per participant. Registration: e-mail to autorestauraator@gmail.com.
18:00 Party evening. Dinner (free for registered participants). Conclusions of the event; rewarding of the winners.
Vehicles can be left in the closed and guarded park until morning of June 28. The park is guarded until 10:00.



Võistlusnumber

Pilt
Viimati muutis Autorestauraator, 08 Juuni E, 2009 12:16, muudetud 2 korda kokku.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#4 Postitus Postitas Autorestauraator »

Kindral Laidoneri Memoriaal 2009
Vanade jõuvankrite ja tsiklite "Suur võiduajamine" trassil Viimsi - LaitseRallyPark - Lihula mõis - Pärnu


VÕISTLUSJUHEND


1. Aeg, koht ja kirjeldus


Vanade jõuvankrite ja tsiklite võiduajamine „Kindral Laidoneri Memoriaal“ toimub reedel, 26. juunil 2009 täpsussõiduna trassil Viimsi - Laitse - Lihula – Pärnu. Esimene sõiduk stardib trassile 11.00. Esimese sõiduki eeldatav Pärnusse jõudmise aeg on 19.15. Sõidetakse rajalegendi järgi, mööda etteantud trassi, etteantud keskmise kiirusega.

2. Enne starti

Enne starti peab võistleja end registreerima mandaadis, kus võistlejatele antakse kätte võistlemiseks vajaminevad võistlusnumber, rajalegend ja ajakaart. Lisaks asub mandaadis võistluse ametlikku aega näitav kell, mille järgi tuleb võistlejal seadistada enda ajamõõtmisvahendid. Aega mõõdetakse trassil täisminutites.

Võistlusnumber tuleb kinnitada sõiduki esiosale, hästi nähtavale kohale. Mootorrattale võib numbri kinnitada ka vasakule küljele.
Rajalegendis on skeemidena kujutatud kogu võistlustrass, millel toimub võiduajamine.
Ajakaardile on märgitud võistleja number, võistlusklass, sõiduki juhi nimi ja sünniaeg, fikseeritud stardiaeg, fikseeritud ajakontrollipunktidesse jõudmise ajad (ideaalaeg). Lisaks on ajakaardile jäetud lahtrid tegeliku ajakontrollipunktidesse jõudmise aja jaoks (tegelik aeg), mille täidab kohtunik võistleja jõudmisel ajakontrollipunktidesse ning lahtreid arvestatavate trahvipunktide jaoks, mille täidab kohtunik peale trassi läbimist. Võistlejal ei ole lubatud ajakaardile märkmeid teha.

3. Võistlustrass

Võistlustrass on jaotatud kolmeks etapiks. Etappide alguses ja lõpus on ajakontrollipunktid (AKP), kuhu tuleb jõuda ajakaardile märgitud ajaks. Trassil võib olla salajasi kontrollipunkte (SKP). Trassil on üks lisakatse (LK), mis sõidetakse LaitseRallyPargis. Lisakatse sõidetakse tavaliiklusele suletud rajal, läbides kaks mittekattuvat ringi. Lisakatse läbimine ei ole võistlejatele kohustuslik. Etappide fini¨is asuvad AKP-d on avatud 1 tund peale viimasena startinud sõiduki AKP-sse jõudmise ideaalaega. Startides asuvad AKP-d on avatud 15 minutit peale viimasena startinud sõiduki startimiseks määratud ideaalaega. Võistleja mitte ilmumise korral AKP-sse nimetatud ajavahemiku jooksul loetakse AKP võistleja jaoks vahele jäetuks.

4. Start ja fini¨

Trassile starditakse ~15 sekundiliste intervallidega stardinimekirja alusel (täpne intervall selgub peale lõpliku stardinimekirja valmimist). Stardinimekiri koostatakse sõiduki vanuse järgi. Esimesena stardib trassile kõige vanem sõiduk, viimasena kõige uuem.

Etappide stardid on tähistatud rohelise "stardilipuga". Startida lubab helkurvestiga kohtunik peale võistleja poolt ulatatud ajakaardile stardiaja märkimist. Etappide fini¨id on tähistatud ruudulise "fini¨ilipuga". Fini¨is tuleb ulatada kohtunikule ajakaart, kuhu kohtunik kirjutab võistleja AKP-sse saabumise aja.

5. Võistleja kohustused

Võiduajamine toimub avatud liiklusega teedel. Kogu trassi ulatuses (va lisakatse LaitseRallyPargis suletud rajal) kehtivad Eesti Vabariigi Liikluseeskirjad, millest võistlejatel on kohustus kinni pidada. Sõiduk, millega võisteldakse, peab olema eelnevalt registreeritud võiduajamisele internetilehel www.vanatehnika.ee ning vastama kõigile avalikel teedel liiklemiseks esitatud nõuetele. Kohtunikel on ohutuse huvides õigus võistluse käigus eemaldada tehniliselt mitte korras või avalikel teedel liiklemiseks ohtlik sõiduk. Sõiduki hooldamine, remont jms on lubatud kogu võiduajamise jooksul.

Sõiduki juhil peab olema kaasas kehtiv juhiluba. Kaassõitjate arv sõidukis ei ole piiratud.
LaitseRallyPargis sõidetaval lisakatsel on sõidukis viibijatel kohustuslik kinnitada turvavöö (turvavöö olemasolu korral). Liskatse ajal on soovituslik, et sõidukis viibib ainult sõiduki juht. Soovituslik on kiivri kasutamine (mootorratturil kohustuslik).

6. Võistlusrühmad ja võistlusklassid

Võiduajamises osalevate autode (A) ja mootorrataste (M) vahel peetakse eraldi arvestust. Mõlemad võistlusrühmad jagunevad omakorda vanuseklassideks:
1. valmistatud kuni 1930 (kaasa arvatud)
2. 1931 ... 1950 (kaasa arvatud)
3. 1951 ... 1975 (kaasa arvatud).
Klasside kohuarv on seega kuus. Võistleja võistlusrühm ja võistlusklass on märgitud stardinimekirjas ja võistleja ajakaardil.

7. Punktiarvestus, tulemused ja auhinnad

Arvestust peetakse karistuspunktides (miinuspunktid) ja preemiapunktides (plusspunktid). Karistuspunkte saab võistleja ajakontrollipunkti (AKP) hilinemisel või varem jõudmisel. Ajakontrollipunkti jõudmise täpsus on +/- 1 täisminut. Iga hilinetud või varem jõutud minuti pealt alates teisest minutist saab võistleja ühe karistuspunkti. AKP ees aja parajaks tegemine ei ole lubatud, rikkumise täheldamise korral on kohtunikul õigus määrata võistlejale trahv 10 karistuspunkti.

AKP või SKP vahelejätmine või mitte ilmumine toob võistlejale kaasa samas võistlusklassis kõige rohkem karistuspunkte teeninud võistleja karistuspunktid + 15 karistuspunkti.

Lisakatse LaitseRallyPargis sõidetakse aja peale. Lisakatse läbimise järel reastatakse võistlejad aegade järgi. Iga võistlusklassi 10 paremat (kiiremat) teenivad preemiapunkte, mis liidetakse peale trassi täielikku läbimist teenitud karistuspunktidele. Iga võistlusklassi kiireim läbija saab 20 preemiapunkti, edasi vastavalt 18, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2 punkti.
Kuna lisakatse läbimine ei ole kohustuslik, ei too selle mitteläbimine kaasa karistuspunkte.

Peale lisakatse läbimist toimub superfinaal, milles osalevad absoluutarvestuse 4 kiiremat. Omavahel võistlevad kaks vanemat ja kaks uuemat sõidukit, mõlema paari võitjad sõidavad omavahel ning selgitavad lisakatse absoluutvõitja. Superfinaali sõitude eest preemiapunkte ei jagata.

Võiduajamise võitjaks osutub klasside arvestuses võistleja, kellel on peale trassi läbimist ning karistuspunktide ja preemiapunktide liitmist kõige rohkem punkte. Sama punktisumma korral on parem võistleja, kelle sõiduvahend on vanem, sõidukite võrdsete vanuste korral saab kõrgema koha vanema juhiga masin.

Auhinnad antakse välja võiduajamise kolmele esimesele kohale igas võistlusklassis, kokku 9+9= 18 auhinda. Auhind antakse ka lisakatse kolmele kiiremale sõidukile igas võistlusklassis, kokku 18 auhinda.
Eraldi auhinna saab superfinaali võitja.

8. Kohtunikud

Küsimuste ja protestide korral pöörduda võistluse kohtunike poole. Kohtunike tööd juhivad: Pelle-Sten Viiburg, peakohtunik (+372 512 7799) ja Vallo Külvi (+372 5560 0089). Kuna tegemist on meelelahutusliku üritusega, siis võtavad kohtunikud lahendada ainult eriti põhjendatud proteste.

---------------------------------------------------------------------
Suomeksi:


Kenraali Laidonerin Muistoajo 2009

Vanhojen automobiilien ja moottoripyörien ”Suuri kilpa-ajo” reitillä Viimsi – LaitseRallyPark – Lihulan kartano – Pärnu

Kilpailuohjeet

1. Aika, paikka

Kilpa-ajon ”Kindral Laidoneri Memoorial” ajankohta on perjantaina 26. kesäkuuta reitillä Viimsi-Laitse-Lihula-Pärnu. Ensimmäinen ajoneuvo starttaa kello 11 ja saapuu Pärnuun kello 19.15. Ajetaan reittikartan mukaista reittiä ja ennalta sovittua nopeutta.

2. Ennen lähtöä

Ennen lähtöä pitää kilpailijan rekisteröityä lähtöpisteessä, jossa kilpailijoille annetaan kilpailussa tarpeellinen kilpanumero, reittikartta ja aikakortti. Lisäksi lähtöpisteessä sijaitsee kilpailun virallista aikaa näyttävä kello, jonka mukaan kilpailijoiden tulee säätää omat ajannäyttövälineensä. Aikaa reitillä mitataan täysminuutteina.

Kilpailunumero tulee kiinnittää ajoneuvon etupuolelle, hyvin näkyville. Moottoripyöriin numeron voi kiinnittää myös vasempaan kylkeen.

Reittikartassa on kuvattu koko kilpareitti ja sen mukaan tulee ajaa.

Aikakorttiin on merkitty kilpailijan numero, kilpaluokka, ajoneuvon kuljettajan nimi ja syntymäaika, sovittu lähtöaika, sovitut aikakontrollipisteisiin saapumisen ajat (ideaaliaika). Lisäksi on aikakorttiin jätetty sarake todelliselle aikakontrollipisteisiin saapumisen ajankohdalle (toteutunut aika), jonka täyttää tuomari pisteisiin saavuttaessa. Kortissa on sarakkeet myös mahdollisia rangaistuspisteitä varten, ja ne täyttää kilpailutuomari kun reitti on ajettu läpi. Kilpailijat eivät saa tehdä merkintöjä aikakorttiin.

3. Kilpareitti

Kilpareitti on jaettu kolmeen etappiin. Etappien alussa ja lopussa on aikakontrollipisteet (AKP), mihin tulee ehtiä aikakorttiin merkityksi ajaksi. Reitillä voi olla salaisia kontrollipisteitä (SKP). Reitillä on yksi lisäkoe (LK), joka ajetaan Laitsen rallipuistossa. Lisäkoe ajetaan tavalliselta liikenteeltä suljetulla radalla. Lisäkokeen läpäisy ei ole kilpailijoille välttämätön. Etappien päätepisteessä sijaitsevat AKP:t ovat avoinna yhden tunnin ajan sen jälkeen kun viimeisenä startannut ajoneuvo on ideaalitapauksessa saapunut maaliin. Starttipaikkojen AKP:t ovat auki 15 minuuttia sen jälkeen, kun viimeinen ideaaliaikainen lähtö on tapahtunut. Mikäli kilpailija ei ilmaannu AKP:hen sovittuna aikavälinä katsotaan että ko. aikakontrollipiste on jäänyt kilpailijalta väliin.

4. Lähtö ja maaliintulo

Reitille startataan noin 15 sekunnin välein starttijärjestyksen mukaan (tarkka lähtöjen väli selviää kun lopullinen starttijärjestys on saatu valmiiksi). Starttijärjestys ratkaistaan ajoneuvojen iän mukaan. Ensimmäisenä lähtee reitille kaikkein vanhin ajoneuvo, viimeisenä kaikkein uusin.

Välietappien lähdöt on merkitty vihreällä ”starttilipulla”. Lähtöluvan antaa turvaliiviin pukeutunut tuomari sen jälkeen kuin aikakorttiin on merkitty lähtöaika. Kilpailijoiden tulee ojentaa aikakortti tuomarille. Etappien maalipisteet on merkitty ruudullisella ”maalilipulla”. Maalissa tulee ojentaa tuomarille aikakortti, johon tuomari kirjoittaa kilpailijan AKP:hen saapumishetken.

5. Kilpailijan velvollisuudet

Kilpa-ajo tapahtuu liikenteelle avoimilla teillä. Koko reitillä (lukuun ottamatta Laitsen rallipuiston suljettua rataa) ovat voimassa Eestin tasavallan liikennesäännöt, joita kilpailijat on velvoitettu noudattamaan. Ajoneuvo, jolla kilpaillaan, pitää etukäteen rekisteröidä kilpailuun internetsivulla www.vanatehnika.ee sekä sen pitää olla liikennekelpoinen. Tuomareilla on oikeus kilpailun aikana poistaa epäkuntoinen tai muuten liikennettä vaarantava ajoneuvo. Ajoneuvon huoltaminen, remontointi yms. on luvallista koko kilpa-ajon ajan.

Ajoneuvon kuljettajalla pitää olla voimassaoleva ajokortti. Matkustajien määrää ajoneuvossa ei ole rajattu. Laitsen rallipuistossa ajettavan lisäkokeen aikana on autossa kiinnitettävä turvavyö, mikäli sellainen on. Lisäkokeen aikana tosin toivotaan, että ajoneuvossa olisi ainoastaan kuljettaja. Suositellaan kypärän käyttöä.

6. Kilparyhmät ja kilpaluokat

Kilpa-ajoon osallistuvat autot(A) ja mottoripyörät (M) muodostavat omat ryhmänsä. Molemmissa ryhmissä on seuraavat ikäluokat:

1. valmistettu vuoteen 1930 mennessä

2. 1931-1950

3. 1951-1975

Kilpailijan kilparyhmä ja kilpaluokka on merkitty starttilistaan ja kilpailijan aikakorttiin.

7. Pisteiden lasku, tulokset ja palkinnot

Tulokset lasketaan rangaistuspisteinä (miinuspisteet) ja etupisteinä (plussapisteet). Rangaistuspisteitä saa mikäli myöhästyy aikakontrollipisteistä (AKP) tai mikäli on etuajassa. Aikakontrollipisteisiin saapumisen tarkkuus on +/- 1 täysminuutti. Jokainen myöhästytty tai etuajan minuutti aiheuttaa yhden rangaistuspisteen, laskeminen aloitetaan toisesta minuutista. AKP:n edustalla ei ole luvallista ”justeerata” omaa ajoaikaansa, mikäli näin tekee tuomarilla on oikeus määrätä kilpailijalle 10 rangaistuspistettä.

AKP:n tai SKP:n väliin jättäminen rangaistaan antamalla kilpailijalle samassa kilpaluokassa kaikkein eniten rangaistuspisteitä saaneen kilpailijan pisteet sekä lisäksi 15 rangaistuspistettä.

Lisäkoe Laitsen rallipuistossa on aikakilpailu, jossa nopein voittaa ja muut tulevat aikansa mukaisesti seuraaviksi. Kunkin kilpaluokan parhaat (nopeimmat) ansaitsevat etupisteitä, joihin liitetään koko reitin läpäisyn jälkeen rangaistuspisteitä vastaava määrä pisteitä. Kunkin kilpaluokan nopein saa 20 etupistettä, seuraavat vastaavasti 18, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2 pistettä. Lisäkokeen väliin jättäminen ei aiheuta rangaistuspisteitä.

Lisäkokeen jälkeen alkaa ” superfinaali”, johon osallistuvat 4 nopeinta. Keskenään kilpailevat kaksi vanhempaa ja kaksi uudempaa ajoneuvoa, molempien parien voittajat kilpailevat vielä keskenään ja selvittävät näin lisäkokeen absoluuttisen voittajan. Superfinaalissa ei jaeta etupisteitä.

Kilpa-ajon voittajaksi selviytyy se kunkin luokan kilpailija, jolla on reitin läpiajon jälkeen – kun rangaistuspistet ja etupisteet on laskettu mukaan – kaikkein eniten pisteitä. Mikäli kärkipisteitä on kahdella autolla yhtä paljon voittaa vanhempi auto, jos autot ovat samanikäisiä voittaa vanhemman kuskin auto.

Palkinnot jaetaan kärkikolmikolle kaikissa kilpaluokissa, yhteensä 9+9 =18 palkintoa. Lisäksi lisäkokeesta kärkikolmikolle joka kilpaluokassa, yhteensä 18 palkintoa. Erillisen palkinnon saa superfinaalin voittaja.

8. Tuomarit

Kysymyksiä ja protesteja voi esittää kilpailutuomareille. Tuomarien työtä johtavat Pelle-Sten Viiburg, päätuomari (+372 5127799) ja Vallo Kylvi (+372 55600089). Tuomarit ottavat ratkaistavakseen vain erittäin hyvin perusteltuja protesteja, ei mielenilmauksia.

----------------------------------------------------------------------
In English:

Memorial of General Laidoner 2009

Big Rally for Cars and Motorcycles on the route Viimsi (Tallinn) – LaitseRallyPark – Lihula manor – Pärnu.

Competition instructions

1. Time, place and description

Rally for veteran cars and motorcycles is driven on Friday, June 26 on the route Viimsi – Laitse – Lihula – Pärnu on the basis of accuracy. First vehicle starts at 11:00 from Tallinn, first vehicle is expected to arrive to Pärnu at 19:15. The rally is driven according to route legend along the given route with given average speed.

2. Before start
Before start, every competitor must register in the mandate, where he/she is given competition number, route legend and time card. In addition, a clock showing the official time of the competition is located in the mandate, competitors should adjust their time measuring instruments according to this. On the route time is measured in full minutes.
Competition number shuld be placed in front of a vehicle where it can easily be seen. In case of motorcycle it is also allowed to attach the number on the left side.
In route legend the whole competition route along which the rally must be driven is given as schemes.
On time card competitor number, competition class, driver`s name and birth date, start time and (ideal) checkpoint visiting time is given. In addition, time card has places for real checkpoint arrival times which are filled by judges in checkpoints and also places for penalty points which are filled by judges after the competition. The competitors are not allowed to make any notes on the time card.

3. Competition route
Competition is divided into three stages. Before and after each stage the driver must visit checkpoint (AKP) at a time which is given on a time card. There can also be hidden checkpoints (SKP) on the route. The route has one extra stage (LK), which is driven in LaitseRallyPark, on a route closed for other traffic. Two noncoinciding laps are driven. The extra stage is not compulsory to attend for competitors. Checkpoints in finishes are open until one hour after ideal arrival time of last started vehicle, checkponts in starts are open 15 minutes after ideal start time of last started vehicle. When competitor does not pass checkpoint during the given time range, the checkpoint is counted as skipped for that competitor.

4. Start and finish
Start interval is ca 15 seconds on the basis of start list (exact interval is to be specified after completing the list). Start list is created on the basis of vehicle age – older vehicles start first, younger – last.
Starts are marked with green flags. Competitor is allowed to start after the judge in green reflective vest has filled the real start time on the time card given by competitor. Finishes are marked with checkered finish flags. In finish competitor should give his/her time card to the judge, who notes the real arrival time on the card.

5. Obligations of the competitor:
The rally is driven on roads open for ordinary traffic (except extra stage in laitse RallyPark, which is performed on a closed route). The driver must follow the Estonian Road Traffic Laws. Vehicles must be previously registered to the race on a site www.vanatehnika.ee and comply with all regulations for road traffic. The judges have the right to elliminate vehicles which are evidently out of technical order and might be unsafe to attend in road traffic from the race. Mainteinance and repair is allowed during all race.
The driver must have a valid driver`s licence. The number of passengers in a vehicle is not limited. At extra stage in LaitseRallyPark usage of safety belt is required for all persons in the vehicle (applicable if safety belts are present). It is recommended only driver to take part of extra stage. Usage of helmet is recommended.

6. Competition classes
In the race, cars (A) and motorcycles (M) are divided into separate groups. Vehicles in both groups are divided into age classes as follows:
· Manufactured until 1930 (including)
· Manufactured during 1931-1950 (including)
· Manufactured in 1951 and younger
The total number of classes is 2X3=6. Group and age class of competitor`s vehicle are marked on start list and competitor`s time card.

7. Calculation of points, results and prizes
The calculation of results takes place on the basis of penalty points and bonus points. Penalty points are given on arriving checkpoint too late or too early. The time is measured with one full minute accuracy. Each delayed or advanced minute gives one penalty point, starting from second minute. Waiting in front of checkpoints to adjust the arrival time is not allowed, judges are allowed to give 10 penalty points when this violation is observed.
Skipping a checkpoint gives the competitor the highest number of penalty points that has been given in that checkpoint plus 15 penalty points.
In LaitseRallyPark the race is driven for speed. After passage of extra stage, competitors are ranked according to time. Every 10 fastest in each class are given bonus points, which are added to the penalty points after competition.The fastest competitor in each class earns 20 bonus points, followed by 18, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2 points. Participation in extra stage is not compulsory, skipping this stage does not bring competitor any penalty points.
After passage of extra stage a super final is performed along four fastest on absolute time basis. Two older and two newer vehicles compete with each other, followed by finding out the absolute winner of the extra stage by race between winners of both previous races. Super final does not give any bonus points.
The winner of the race in each class has the most points after adding up penalty and bonus points. In case of equal points the competitor with older vehicile is ranked higher; in case of equal ages of vehicles older driver of the vehicle is ranked higher.
The prizes are given for three best in each class, totaling 9+9=18 prizes. In addition, prizes are given for three fastest in extra stage, 18 prizes total. The winner of super final will also be prized.

8. Judges
In case of questions and protests competitors can address the judges. The judges are leaded by Pelle-Sten Viiburg, chief judge (+372 512 7799) and Vallo Külvi (+372 5560 0089). Please take this event as an entertainment, the judges consider only specially reasoned protests.
Viimati muutis Autorestauraator, 16 Juuni T, 2009 21:43, muudetud 5 korda kokku.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#5 Postitus Postitas Autorestauraator »

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OSALEJATE ÜLDNIMEKIRI Korrigeeritud 20.06.09.
(stardinumber//juhi nimi//sõiduki mark//valmistamisaasta//võistlusrühm, klass)
Vigadest palun teatada: autorestauraator@gmail.com

Mustaga, alustavad Viimsist, võistlevad; rohelisega, alustavad Viimsist, väljaspool arvestust (vl peale 1975); punasega, tulevad Pärnusse ja võistluses ei osale.
Vanuseklass: kuni 1930

1. Paul Kukk, Royal Enfield, 1911, M1
2. Üllar Suvemaa, Ford T Touring, 1923, A1
3. Martin Toom, Chevrolet Capitol, 1927, A1
4. Toomas Kirsipuu, Willys Knight, 1927, A1
5. Sten Suvemaa, Buick Model 27, 1928, A1
6. Heiki Muda, DKW Luxus 200, 1929, M1
7. Timo Virtanen, Overland Whippet, 1929, A1
8. Stig Suvemaa, Ford A, 1929, A1
9. Risto Soivio, Ford A, 1929, A1
10. Seppo Mattila, Ford A, Standard Coupe, 1930, A1
11. Kari Heinonen, Ford A Fordor, 1930, A1
12. Pentti Listo, Ford A Fordor Town Sedan, 1930, A1

Vanuseklass: 1931 … 1950
13. Taavi Tamm, Austin Seven, 1933, A2
14. Siimo Suvemaa, MG Midget PB, 1935, A2
15. Vello Vilu, Jawa Robot, 1936, M2
16. Avo Kompus, Zündapp K-350, 1936, M2
17. Anu Kirsipuu, Cadillac, 1937, A2
18. Toomas Kivi, Fiat 500 Topolino, 1938, A2
19. Aleksander Joost, BMW R35, 1938, M2
20. Allar Guitor, Adler Triumpf Junior, 1938, A2
21. Tanel Hannus, Renault Primaquatre, 1938, A2
22. Esko Järvinen, Nimbus, 1939, M2
23. Janika Vaikjärv, Wanderer W24, 1939, A2
24. Jevgeni Popov, MB 230, 1939, A2
25. Vahur Sirk, NSU-Fiat 500, 1939, A2
26. Anatoli Metus, Triumph BDG 250, 1939, M2
27. Seppo Salmijärvi, BMW R12, 1940, M2
28. Ants Ilmjärv, BMW 327, 1940, A2
29. Valeri Kirss, Packard Super 8, 1941, A2
30. Urmas Teearu, Indian 741B, 1942, M2
31. Tõnis Pappel, Dodge WC-57, 1943, A2
32. Roman Demidov, GAZ 67B, 1943, A2
33. Heino Reinjärv, Zündapp KS 750, 1944, M2
34. Maksim Demidov, GMC CCKW-353, 1944, A2
35. Arto Matikainen, Indian, 1946, M2
36. Aivar Michelson, BMW R 35, 1948, M2
37. Aivar Palk, I¸ 350, 1948, M2
38. Raivo Hannus, Willys Overland CJ 2A, 1948, A2
39. Jaan Sild, I¸ 350, 1950, M2

Vanuseklass: 1951 … 1975
40. Aki Suutarinen, BMW 501 4D, 1951, A3
41. Kalevi Siven, Henry, 1951, A3
42. Raivo Leisner, I¸ 49, 1952, M3
43. Viljo Greim, I¸ 350, 1952, M3
44. Meelis Kütt, M 72, 1953, M3
45. Peeter Sergo, MB 220, 1953, A3
46. Karl Palk, I¸ 49, 1953, M3
47. Jüri Bäärs, Pobeda, 1954, A3
48. Guido Müürsepp, Willys M38A1, 1954, A3
49. Jarkko Rämä, VW Karmann Cab., 1954, A3
50. Ülo Hoffmann, I¸ 49, 1954, M3
51. Väino Karu, GAZ 20, 1955, A3
52. Peeter Kondratjev, Buick Special Touring Sedan, 1955, A3
53. Fredrik Selin, Bentley S1, 1955, A3
54. Olev Toom, Cadillac 62 Hardtop Coupe, 1956, A3
55. Hugo Siiner, GAZ 12, 1956, A3
56. Raul Kevvai, Buick Century Riviera Sedan, 1956, A3
57. Einar Laipaik, Chevrolet Bel Air, 1957, A3
58. Ülo Kirst, Lincoln Premiere Coupe, 1957, A3
59. Jaanus Kasepõld, Cadillac Coupe De Ville, 1958, A3
60. Rein Randmets, Chrysler Imperial Crown, 1958, A3
61. Raivo Tõnismaa, MGA, 1958, A3
62. Petteri Eskola, Metropolitan, 1959, A3
63. Andres Peets, Austin Healey Sprite, 1959, A3
64. Pekka Kastemaa, Morris 850, 1959 A3
65. Janno Hannus, Ford Edsel Ranger 4-door sedan, 1959, A3
66. Mati Laos, Cadillac 62-Series 6-Window sedan, 1959, A3
67. Arno Anier, Cadillac 62 Series, 1959, A3
68. Petri Hietaniemi, BMW R69, 1960, M3
69. Matti Löksy, Citroen 2CV, 1960, A3
70. Tenho Virtanen, Alfa Romeo Giulietta Spider, 1960, A3
71. Aleksander Muhu, MG A 1600 MK1 Roadster, 1960, A3
72. Siim Mäesalu, Pannonia de Lux TLB, 1961, M3
73. Toomas Kreek, MB 190SL, 1961, M3
74. Esta Tamm, Morris Minor 1000, 1961, A3
75. Vello Närep, K-750V, 1961, M3
76. Pekka Rautiainen, Plymout Valiant V200, 1962, A3
77. Maido Adamson, Jawa 250/559, 1963, M3
78. Onni Hakulinen, Triumph Spitfire 4, 1963, A3
79. Taisto Tuominen, Renault R8, 1964, A3
80. Juha Malmia, Alfa Romeo, 1964, A3
81. Anneli Jussila, MB 220, 1965, A3
82. Peeter Sarevet, Buick Electra Custom Coupe, 1965, A3
83. Hallar Reinart, ZAZ 965A, 1966, A3
84. Aigars Ancverins, ZAZ 965A, 1966, A3
85. Avo Rahula, Triumph Spitfire MK2, 1966, A3
86. Mart Liho, MB 230, 1966, A3
87. Lüüli Jutt, GAZ 21, 1966, A3
88. Vello Järvesalu, Volvo P1800, 1967, A3
89. Uku Lindpere, Velorex 16/350, 1967, M3
90. Tõnu Rohtma, ZAZ 965A, 1967, A3
91. Timo Nyberg, Trabant, 1967, A3
92. Heikki Riim, M 408, 1967, A3
93. Ilmi Järvesalu, VW 1300, 1967, A3
94. Urmas Tali, GAZ 21, 1968, A3
95. Arno Jõemaa, K 750M, 1968, M3
96. Indrek Sirk, SMZ, 1968, A3
97. Tõnis Adra, Ford Mustang, 1968, A3
98. Rein Piksarv, Ford Mustang HT, 1968, A3
99. Vallo Palm, Ford Mustang, 1968, A3
100. Reigo Vilu, Jawa 257A, 1969, M3
101. Erki Teemägi, Volvo Amazon, 1969, A3
102. Marti Mets, Cadillac Coupe de Ville, 1969, A3
103. Fred Öpik, Jawa 360, 1970, M3
104. Kalle-Gert Viiburg, Buick Skylarck Custom, 1971, A3
105. Kuldar Koch, Cadillac de Ville, 1971, A3
106. Ervin Sirk, Fiat 600, 1971, A3
107. Kustas Kirsipuu, Mercury Cougar, 1971, A3
108. Ain Mõnjam, GAZ 69, 1972, A3
109. Matti Pikkarainen, MB 350 SLC, 1972, A3
110. Anne Priks-Toom, Buick Riviera, 1972, A3
111. Urmas Tingas, GAZ 69 Nuia, 1972, A3
112. Argo Raudvee, Jawa 360, 1972, M3
113. Meelis Jõemaa, Ural 63P, 1972, M3
114. Allex Kriisa, Cadillac Eldorado, 1972, A3
115. Tarmo Vill, M 408, 1972, A3
116. Tarmo Muhu, Turist 300, 1973, M3
117. Matti Herlevi, Moto Guzzi, 1973, M3
118. Merlin Krimm, VW 1303, 1973, A3
119. Sergei Didyk, Citroen DS 23 efi, 1973, A3
120. Liina Järvesalu, Morris Mini, 1984, A3
121. Valeri Mesi, Chevrolet Corvette Stingray, 1974, A3
122. Jari Ala-Ilomäki, SAAB 96 V-4, 1974, A3
123. Kirke-Anneli Kuld, Saab 96, 1974, A3
124. Maanus Lille, Moskvitsh I¸ 412, 1975, A3
125. Mati Pille, I¸ Planeta, 1975, M3
126. Kristo Luhaäär, Pontiac Firebird Trans Am, 1975, A3
----------------------------------------------------------
127. Andrus Anier, Ford LTD Landau, 1976, A
128. Harri Tiidus, MGB, 1976, A
129. Toomas Tika, ZAZ 968A, 1978, A
130. Pekka-Matti Peri, Renault 4 Plein Air, 1978, A

131. Kari Kallio, MGB, 1970, A3
132. Margus Aave, Ford Ranchero, 1978, A
133. Margus Metstak, Toyota Land Cruiser BJ 45, 1982, A
134. Oel Ränk, VW 1303 Cab, 1983, A
135. Allan Kaasik, Citroen 2CV6, 1985, A

----------------------------------------------------------------------
136. Üllar Suvemaa, Ford T Speedster, 1920, A
137. Toomas Pärtma, Ford TT, 1920, A
138. Üllar Suvemaa, Ford T Touring, 1921, A
139. Arno Jõemaa, DKW ZL, 1922, M
140. Jüri Vaikjärv, Ford T Tudor Sedan, 1925, A
141. Silver Anton, Renault 6CV, 1925 A
142. Heiki Muda, DKW E200, 1928, M
143. Tarmo Saar, Chrysler mudel 66, 1930, A
144. Arno Jõemaa, FN 350, 1932, A

145. Janek Tamman, NSU 351 OSL, 1938, M2
146. Carita Vaikjärv, Fiat/Retro, 1938/2008, A
147. Lembit Solom, Wanderer W24, 1939, A
148. Arno Lõhmus, Opel Admiral Cab, 1939, A
149. Ain Lepa, BMW R61, 1940, M
150. Tiit Talts, Citroen 23U, 1940, A

151. Vello Triisa, MB 170V Cab, 1941, A2
152. Leo Tammiksaar, Opel Blitz, 1941, A
153. Jaanus Niilson, Zündapp KS 750, 1942, M2
154. Märt Karu, Willys Overland MB, 1944, A2
155. Ilmar Tiit, I¸ 350, 1947, M2
156. Jevgeni Fomit¨ev, I¸ 350, 1948, M2
157. Rene Kiis, I¸ 49, 1950, M2
158. Jaak Ermits, I¸ 49, 1952, A3
159. Aili Tõnismaa, MG TD, 1952, A
160. Aare Lehtmets, I¸ 49, 1952, M3
161. Väino Peebo, GAZ 69, 1955, A3
162. Gunnar Kask, Moskvit¨ 407, 1958, A3
163. Verner Vahtra, GAZ 12 ZIM, 1958, A
164. Toomas Repp, ZIL 164A, 1958, A
165. Timo Vilu, Jawa 175, 1959, M

166. Jaanus Ermits, Moskvit¨ 407, 1959, A3
167. Aldo Mihkra, GAZ 21, 1960, A3
168. Tõnu Tillart, GAZ 21, 1963, A3
169. Irene Tillart, ZAZ 965, 1964, A3
170. Veljo Jõemaa, Jawa 559, 1965, M3
171. Vaiko Peebo, MB 220, 1966, A3
172. Indrek Jõemaa, Jawa 360, 1966, M3
173. Enno Vaikmaa, GAZ 21, 1967, A3
174. Tõnis Erissaar, GAZ 21, 1967, A3
175. Tõnis Erissaar, ZAZ 965A, 1967, A3
176. Meelis Juursoo, GAZ 21US, 1969, A
177. Agu Hanson, GAZ 21 Volga, 1970, A
178. Rolf Peschka, MB 280S, 1971, A
179. Raivo Ojaveer, GAZ 69, 1971, A

180. Ilmar Kuusk, Turist, 1972, M3
181. Heino Jaanus, Ikarus Lux, 1972, A3
182. Eigo Jõemaa, Dnepr MT10, 1975, M3
183. Aivo Proskin, MB 230 CE, 1981, A
184. Joosep Talts, Muravei TGA 200, 1983, M
185. Uko Truu, I¸ 49, 1952, M3
186. Eugen Muga, Morris Marina, 1952, A3
187. Üllar Suvemaa, BMW-600 2D, 1958, A
188. Ülo Kirst, Buick Rodmaster, 1953, A3
189. Andres Valgerist, Cadillac series 62, 1956, A3
190. Tõnu Tuudelepp, AVO 425, 1952, M3
191. Martti Turpeinen, Chrysler Windsor, 1950, A2



REGISTREERIMINE ON LÕPPENUD.
Viimati muutis Autorestauraator, 22 Juuni E, 2009 22:03, muudetud 11 korda kokku.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#6 Postitus Postitas Autorestauraator »

EKSKURSIOON LAVASSAARDE

Pilt

Lavassaares on kitsarööpmelise raudtee muuseum: http://www.museumrailway.ee/

Kindral Laidoner Memoriaali korraldajad usuvad, et sellise muuseumraudtee külastus võiks vanatehnikainimestele huvi pakkuda. Laupäeval, kui Pärnus on näitus, võiks selline ekskursioon päeva põnevamaks muuta.
Muuseumraudtee on lubanud, et kui meil on piisav hulk huvilisi, umbes bussitäis, 40 inimest, siis saaks ka pildil oleva aururongi tööle panna. Sellise auruveduri "käivitamine" ei ole naljaasi. Katla alla tuleb tuli teha juba eelmisel päeval, et katel sõidu ajaks õige surve all oleks.

Seepärast on vajalik eelregistreerimine! Praegu on registreeritud ainult neli inimest, kahjuks. Peale selle, see ekskursioon on tasuline, kuna on seotud kulutustega raudteemuuseumi poolt. Üks inimene peab maksma umbes 100 krooni.
Kui huvilisi leidub, palun kirjutada: autorestauraator@gmail.com Märt Aarne.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#7 Postitus Postitas Autorestauraator »

17. juuni Autolehes ilmub pikem lugu Kindral Laidoneri Memoriaalist.

Kaart, kava, stardinimekiri, pildid jne.
Usun, et pealtvaatajale vajalik info.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#8 Postitus Postitas Autorestauraator »

Praegu on raudteemuuseumi külastuseks registreerunud :

Pekka Kastemaa 2
Tõnu Rohtma 1
Raivo Leisner 2
Avo Kompus 2
Heiki Riim 2
lmar kuusk 3
Marko Aug 1
Sten Oja 1
Vello Närep 2
Uko Truu 2
Meelis Kütt 2
Viljo Greim 1
Kari Kallio 2
Meelis Juursoo 1
Fredrik Selin 2
Aare Lehtmets 2
Erki Teemägi 2
Toomas Tika 2
Tarmo Vill 2
Gunnar Kask 2

Kokku 36 inimest. Et saavutada hinnatase 100.-/in kohta, oleks vaja vähemalt 40 osalejat!

Kasutage juhust, seal on huvitav!

Ekskursioonil lubas selgitusi anda Heiki Muda (pildil).

Pilt
Viimati muutis Autorestauraator, 25 Juuni N, 2009 17:56, muudetud 7 korda kokku.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#9 Postitus Postitas Autorestauraator »

Rääkisin täna Heino Jaanusega, ilmselt tuleb tema ja Einari Jaanus Ikarus Lux-iga Viimsisse. Tekib võimalus, et huvilised saaksd bussiga kogu trassi kaasa sõita.
Ekskursioon Lavassaarde võiks ka Ikarus bussiga toimuda, oleks ainult huvilisi rohkem!

Pilt
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Vasta

Mine “Klubide teated”