Wanderer 1 sp (1937)

Sõnum
Autor
kass
VVK sõber
Postitusi: 200
Liitunud: 15 Oktoober K, 2008 00:00
Asukoht: Türi

#11 Postitus Postitas kass »

K1A on küll huvitav asi. Ei tea mida see peaks tähendama? Kui põhimudel oli margiga K-1V, lisaks K-1B, K-1G ja lõpuks K1D. K ilmselt Kiiev, V võiks midagi veloga seotud olla? Oleks põhimudel olnud K-1B siis oleks võinud arvata, et K-1A-st sujuvalt üle mindud aga vene tähestiku loogika A, B, V, G jne. Nagu meeles, et vähemalt esialgu Kiievi mootorrattatehas ide K-1V-le jt.-le mootoreid ei teinud, tulid kusagilt mujalt. Kus kohast? Vb K1A seotud mootori margiga/tootjaga või lihtsalt karteripoole det. tähisega?
Teema kohalt . tundub, et veljed ikka originaalid F&S, siis ka ilmselt tagumine rumm originaal. Kas sellel pole 2-kohalist väljalaske aastaarvu nagu jalgratta tagarummul. Saaks kindlust väljalaskeaasta kohalt. Proovisin otsida seda väljalaskeaastate/ raaminr. asja, kusagil netis olemas mingi 100 lk teemat, ise ka üht-teist välja trükkinud kunagi aga ei leia üles.
Kodara keermete rullimise teema jällegi huvitav, vene riistu müüvatest poodidest võiks katsuda tellida, ilmselt oleks kõige soodsam. Tallinnas Kepstomis ? või kuidas oleks õige isegi oli mingeid keermerulle aga mite sobivaid mõõte aga ilmselt saaks asja arendada nende kaudu, oleks ka ise huvitatud mitmetest mõõtudest.

mellpoiss
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 24 Oktoober R, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn

#12 Postitus Postitas mellpoiss »

Pilt

Kui see 37 peaks aastat tähistama siis peab senine teooria paika.

Seoses selle rummuga olen vähe nõutu ja tahaks asjatundjatele asja näidata.
Nimelt ei "võta vedu", sõna otseses mõttes ei hakka ketiratas rummu kaasa vedama. Kõik jupid on sees aga ektsentrik nagu ei suruks neid rulle vastu rummu sisepinda piisavalt. Äkki on mingid jupid valed?
Müstilise kulumise jälgi ka ei tuvastanud.

kass
VVK sõber
Postitusi: 200
Liitunud: 15 Oktoober K, 2008 00:00
Asukoht: Türi

#13 Postitus Postitas kass »

37 on rummu tootmise aasta, nii et tsikkel ei tohiks olla enne seda toodetud. Kas mittetöötava ketiratta all pead silmas mootoriülekande või jalgväntade ülekande ratast. Pane automoto foorumisse mure üles, küll Valdo asja selgitab :D !
Lugesin veel korra, kui rullid, siis ilmselt vändaülekande teema. Valdo on isegi torpedo ülekande siseelu automotos kajastanud, seal muidugi teooria....

mellpoiss
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 24 Oktoober R, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn

#14 Postitus Postitas mellpoiss »

Tere kõigile.

Sai täna seda tagarummu asja veidi uuritud ja peale Valdoga konsulteerimist on selgunud kurb tõsiasi - pildilolev detail on jalgratta oma.

Pilt

Ta on mõõtmetelt väiksem ja seepärast ei toimu ka "haakimist".

Järgmisel pildil olen eristmiseks märkinud vajamineva
"õige" detaili mõõtme, mille järgi on teda võimalik kergelt eristada jalgratta omast.(jalgratta detailil vastav mõõde ca 8 mm.)

Pilt

Siit ka palve "kolikastide" omanikele - kui kellelgi leidub liigset, oleksin läbirääkimisteks valmis.

Valdo kahtlustas, et selles rummus peaks äkki 6 rulliga "pendiks" olema. "Karukoopas" oldi lahkelt nõus tagarumm laialiharutama (aitäh neile) ja seal sees oli siiski 5 rullikuga süsteem.

("Karukoobas" - Kaasfoorumlaste Karude toimetamispaik.)

motorist
VVK sõber
Postitusi: 24
Liitunud: 11 Aprill R, 2008 00:00

#15 Postitus Postitas motorist »

...
Viimati muutis motorist, 21 Detsember T, 2010 20:38, muudetud 1 kord kokku.

mellpoiss
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 24 Oktoober R, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn

#16 Postitus Postitas mellpoiss »

motorist kirjutas:Lihtsalt ajaviiteks panen .....
Tänan.
Lähitulevikus prooviks selle koopia ka ära teha.
8)

Vasta

Mine “Projektide arutelu”