Sai siis pööningult esiistmed garaaži tiritud ja seljatoe polstrid lahti harutatud.
Polstrina on kasutatud meriheina. Hiljem on sinna veel lisatud vatiini ja porolooni.
Siin on näha, et poroloon on muutunud pulbriks.
Siin siis esiistme skelett
Istmed
Re: Istmed
Istmete seljatugi on üpris madal.Kuna auto oli käigus igapäevaselt, siis madala seljatoega on ebamugav
sõita.Tõenäoliselt minu isa (oli üle keskmise pikk mees) on istmete seljatugesid (kaassõitja oma ka) üritanud
nõksu tõsta kõrgemale.
Istmesiinid on kinnitatud kruvidega vineerpõhjale. Siinid ise on kõverad ja väga väsinud olekuga.
Istmesiinide vastused on samuti pragulised,väändunud ja keevitamisega mitmeid kordi parandatud.
Parandamiseks on kasutatud kõikvõimalikke materjale
sõita.Tõenäoliselt minu isa (oli üle keskmise pikk mees) on istmete seljatugesid (kaassõitja oma ka) üritanud
nõksu tõsta kõrgemale.
Istmesiinid on kinnitatud kruvidega vineerpõhjale. Siinid ise on kõverad ja väga väsinud olekuga.
Istmesiinide vastused on samuti pragulised,väändunud ja keevitamisega mitmeid kordi parandatud.
Parandamiseks on kasutatud kõikvõimalikke materjale
Viimati muutis alopex, 11 Detsember P, 2022 18:24, muudetud 1 kord kokku.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Istmed
Istmete raamidel sai välja lõigatud isetehtud seljatoe pikendused.
Istme põhjad on samuti väsinu olekuga ja naelu täis.
Uued põhjad sai tehtud 10mm kasevineerist ja raam põhjale kasepuust.
Istme põhjad on samuti väsinu olekuga ja naelu täis.
Uued põhjad sai tehtud 10mm kasevineerist ja raam põhjale kasepuust.
Viimati muutis alopex, 11 Detsember P, 2022 20:00, muudetud 1 kord kokku.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Istmed
Otsustasin panna tänapäevased istmesiinid. Eks ta natuke piinama jääb, aga vanad jätan alles ja kui kunagi
keegi tahab need ümber teha originaalide vastu, siis mingid eeskujud on olems
]
Näha jääb ainult edasi-tagasi liigutamise kang. Sellele raamile tuleb peale iste ja seda tänapäevast istme liigutamise
kangi hakkab näha olema minimaalselt.
Seljatoe raamid lähevad Poola. Kui hoolega vaadata, siis raami ülemine osa on kroomitud (nikeldatud ?) ja seal
see siis taastatakse.
keegi tahab need ümber teha originaalide vastu, siis mingid eeskujud on olems
]
Näha jääb ainult edasi-tagasi liigutamise kang. Sellele raamile tuleb peale iste ja seda tänapäevast istme liigutamise
kangi hakkab näha olema minimaalselt.
Seljatoe raamid lähevad Poola. Kui hoolega vaadata, siis raami ülemine osa on kroomitud (nikeldatud ?) ja seal
see siis taastatakse.
Viimati muutis alopex, 11 Detsember P, 2022 20:06, muudetud 1 kord kokku.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Istmed
Istme alusplaat on nüüd kinnitatud siinidele.
Istmepadja proovimine raamile.
Poolast jõudsid tagasi ka kroomitud-nikeldatud seljatoe raam. Täna siis sai alumine- ja seljatoeraam ka ühendatud.
Istmepadja proovimine raamile.
Poolast jõudsid tagasi ka kroomitud-nikeldatud seljatoe raam. Täna siis sai alumine- ja seljatoeraam ka ühendatud.
Viimati muutis alopex, 29 Jaanuar P, 2023 10:42, muudetud 1 kord kokku.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Istmed
Esiistmete raamid on kokku keevitatud ja siinidel kenasti jooksma pandud.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340