Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 05 Detsember Neljapäev, 2019 22:12



Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
 5. RAAMI JA KÄIGUOSA REMONT. 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 08 Juuni Pühapäev, 2008 23:00
Postitusi: 307
Asukoht: Pärnu
Kuni kere oli värvimisel, tegelesime ise alusvankri remondiga.
Jääb veel mootor koos käigukastiga demonteerida ja siis liivapritsi.

Pilt

Nagu piltidelt näha on õliseid kohti palju, tähendab, et kõik agregaadid tuleb lahti võtta ja remontida.
Tagumised amortisaatorid kinnituvad pidurikilpide külge,pole varem sellist lahendust näinud.

Pilt

Pilt

Pilt

Liivapritsis käidud.

Pilt

Seekord otsustasime raami koos sildadega kõigepealt värvida ja peale seda agregaadid lahti võtta
ning remontida.Liitekohad saab enne montaaži mehaaniliselt puhastada ja värviparandused teha.
Kõigepealt traatharjaga kogu pind üle, siis happekrunt, sellele peale 2K täitekrunt ja veoauto raamivärv.

Pilt

Nüüd raam tõstuki peale ja sillad alt ära.

Pilt

Pilt

Pilt

Pooltelgede väljavõtmiseks vaja eemaldada diferentsiaali korpuses pooltelje otstelt stopperrõngad,
selleks aga omakorda vaja välja võtta sateliithammasrataste telg.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pooltelje laagritena kasutatakse rull-laagreid, puuduvad tavapärased stopperpuksid, mida asendavad siis need stopperrõngad sateliidikorpuse poolsetes otstes.

Pilt

Uued piduriklotsid ja silindrid tellisin USA-st.

Pilt

Edasi sildadele vajalikud värviparandused ja alla tagasi.

Pilt

Amortisaatoritel vahetasin telje puksid ja vanatüübilised simmerid asendasime tänapäevastega.
Lekete oht peaks olema likvideeritud.

Pilt

Pilt

Terv. Raivo


20 Märts Pühapäev, 2016 20:05
Profiil
VVK liige

Liitunud: 08 Juuni Pühapäev, 2008 23:00
Postitusi: 307
Asukoht: Pärnu
Jätkan esivedrustuse remondi kajastamisega.
Nii nagu tagasillal, kasutatakse ka esivedrustuse puhul hüdraulilisi kolbtüüpi hoobamortisaatoreid
kahepoolse tegevusega, ühtlasi asendavad amortisaatori hoovad ka ülemist õõtshooba.

Pilt

Selleks, et amorti lahti saaks võtta, tuleb kahest poolest moodustuv õõtshoob kõigepealt lahti lõigata ja
peale remonti taas õiges asendis kokku keevitada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vahetasin käändteljepoldid, puksid ja laagrid.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Uued piduriklotsid, silindrid, klotsivedrud.

Pilt

Paralleelvarda ja roolivarda otste vahetus.

Pilt

Pilt

Sild koos, kui ükskord liikuma saab, siis stendis vaja reguleerida külgkalle, pikikalle ja kokkujooks.

Pilt

Roolikarbis vahetasin laagrid ja tihendid. Kulumisjäljed olid minimaalsed.

Pilt

Pilt

Pilt

Terv. Raivo


26 Märts Laupäev, 2016 15:36
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 2 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9