Kere plekitööd

Sõnum
Autor
raims
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 86
Liitunud: 27 Juuni P, 2010 00:00
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Plekitööd

#11 Postitus Postitas raims »

Olen jõudnud oma järjega tagatiibadeni ja tagaosani.
Kui tagasilla alla panin märkasin kohe,et vasaku poole ratas vähe rohkem koopast väljas kui parem. Ei julgenud mõeldagi,et tagasild viltu all.Lükkasin seda tööd ikka edasi. Ühel päeval võtsin siis diagonaalide ja muud mõõtmised ette. Mõõtmise tulemused olid üllatavalt head! Milline kergendus.
Leidsin,et vasak poritiib on keskelt sent-poolteist rohkem keres sees.Mida on tunduvalt lihtsam parandada.Vanad augud kinni keevitada ja uued õigetesse kohtadesse.

Pilt

Pildil tiib uues asendis,üle pinnitud nagu kõik ülejäänud tiivad.

Pilt

Gaasiga ka mõni täpp,et plõnnimine ära võtta.

Pilt
Viimati muutis raims, 10 Juuli T, 2018 22:51, muudetud 1 kord kokku.

raims
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 86
Liitunud: 27 Juuni P, 2010 00:00
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Kere

#12 Postitus Postitas raims »

Taga plekil kaks keevitust mida tuleb parandada tinaga.

Pilt

Pilt

raims
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 86
Liitunud: 27 Juuni P, 2010 00:00
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Kere plekitööd

#13 Postitus Postitas raims »

Uurides mootoriruumi ja salongi vahelise pleki kinnitust selgus plekk oli sattunud valele poole ärakeeratud ranti.
Seda ilusaks pahteldada pea võimatu.

Pilt

Pilt

Egas midagi, lõhume torpeedo lahti.

Pilt


Nüüd on mida maalri kätte viia.

Pilt

Vasta

Mine “Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]”