Amortide koostamine. Uued tihendid, kolvid ja tugilaagrid. Põhjaklapid lammutasin ka laiali ja puhastasin korralikult ära. Enne koostamist veendusin kõigi detailide omavahelises sobivuses ja mõõtude korrektsuses. Amortidesse läks sisse Motorexi 15W amordiõli. Ei hakanud ennast petma ja suvalist "avtooli" sinna sisse valama. Kirjanduse järgi läheb ühte amorti 70 ml õli, reaalsuses oli 65 ml lagi, mis sinna sisse õnnestus ajada. 70 ml juures hakkas koostamisel õli kõikvõimalikest kohtadest välja pressima.
Päris rahul veel koostatud amortidega pole - välimised katteplekid hoiavad kahel amordil teineteise suhtes viltu, aga enne nendega rohkem vaeva ei näe kui amordid raami küljes ja mõningane koormus neil peal. Ilmselt tehasest tulles istusid nad suhteliselt sarnaselt, kuid lõpuks hakkab ülemine katteplekk alumist (kroomitud) plekki kulutama. Kui keegi siinsetest lugejatest on sarnase olukorraga kokku puutunud ja teab lahendust, või oskab juhatada peasüüdlaseni, siis kõik soovitused on teretulnud.
