24.- 26. 06.2010, Kindral Laidoneri Memoriaal 2010
-
- VVK liige
- Postitusi: 3027
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
24.- 26. 06.2010, Kindral Laidoneri Memoriaal 2010
Kindral Laidoneri Memoriaal 2010 toimub 24. juunist 26. juunini.
Sõit algab Viimsist ja kohtub 26. juunil Vanasõidukite Suursõiduga Pärnus. Pärnus on kavas ühine vanasõidukite paraad ja ühine lõputseremoonia.
Sõit algab Viimsist ja kohtub 26. juunil Vanasõidukite Suursõiduga Pärnus. Pärnus on kavas ühine vanasõidukite paraad ja ühine lõputseremoonia.
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 10 September N, 2009 00:00
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Arvestades laidonerlaste entusiasmi, teeksin ettepaneku - mitte korraldada 2010. aastal Vanasõidukite Suursõitu ja suunata kogu jõud ühe ürituse korraldamisse. Kuna suursõidu ettevalmistamiseks on juba töörühmad moodustatud, siis oleks nende inimeste entusiasm mõistlik suunata ühe asja ajamisse.
Palju sõltub ka lihtsalt asjade nimetamisest, kuid põhiline eesmärk on ju pakkuda vanatehnikahuvilistele huvitavat sõidu-, meelelahutus- ja kokkusaamisvõimalust pikal jaanipäevanädalal. Algne eesmärk oli teha, olenemata asjast, ikkagi ühte asja, mitte mitut ühesugust asja samal ajal.
Seega, mina toetan igakülgselt entusiasmiga elluviidavat vanatehnika edendamist ja soovitan mõelda Vanasõidukite Suursõidu suunamist Laidoneri Memoriaali raamistikku.
Mõtte ajaloost: Eesti vanatehnikahuvilised on iga viie aasta tagant korraldanud jaanipäevanädalal suuremat ühist vanatehnikaüritust. Kuna eelmisel aastal toimus väga suurejooneliselt jaanipäevanädalal Laidoneri Memoriaal, siis oligi oktoobris õhus küsimus, kas teha nii, nagu kümme aastat tagasi kokku lepiti, või nii nagu aasta varem välja käidi. Ehk valida oli kas nii või naa, mitte mõlemat korraga (a la Miss Estonia ja Eesti Miss), sest sisu ja osavõtjad on samad.
Loomulikult tahaks oma tahtmist Võru mehed, Rakvere mehed, ehk nii palju kui erinevaid vanatehnika keskusi, nii palju erinevaid tahtmisi. Tsiklimeestel veel omad tahtmised, kuid mina lihtsalt vanatehnikahuvilisena tahaks, et kõik võidaksid ja kõikide võit saab olla ainult ühises tegutsemises. Kui Laidoneri Memoriaali orgkomitee leiab endas jõudu ja entusiasmi, korraldada kogu Eesti vanatehnikaliikumist ühendava ürituse, siis mina tunnen ennast küll võitjate leeris olevana. Seega soovitan suunata kõik jõud ühe 2010, aasta väärilise ürituse korraldamisse.
Palju sõltub ka lihtsalt asjade nimetamisest, kuid põhiline eesmärk on ju pakkuda vanatehnikahuvilistele huvitavat sõidu-, meelelahutus- ja kokkusaamisvõimalust pikal jaanipäevanädalal. Algne eesmärk oli teha, olenemata asjast, ikkagi ühte asja, mitte mitut ühesugust asja samal ajal.
Seega, mina toetan igakülgselt entusiasmiga elluviidavat vanatehnika edendamist ja soovitan mõelda Vanasõidukite Suursõidu suunamist Laidoneri Memoriaali raamistikku.
Mõtte ajaloost: Eesti vanatehnikahuvilised on iga viie aasta tagant korraldanud jaanipäevanädalal suuremat ühist vanatehnikaüritust. Kuna eelmisel aastal toimus väga suurejooneliselt jaanipäevanädalal Laidoneri Memoriaal, siis oligi oktoobris õhus küsimus, kas teha nii, nagu kümme aastat tagasi kokku lepiti, või nii nagu aasta varem välja käidi. Ehk valida oli kas nii või naa, mitte mõlemat korraga (a la Miss Estonia ja Eesti Miss), sest sisu ja osavõtjad on samad.
Loomulikult tahaks oma tahtmist Võru mehed, Rakvere mehed, ehk nii palju kui erinevaid vanatehnika keskusi, nii palju erinevaid tahtmisi. Tsiklimeestel veel omad tahtmised, kuid mina lihtsalt vanatehnikahuvilisena tahaks, et kõik võidaksid ja kõikide võit saab olla ainult ühises tegutsemises. Kui Laidoneri Memoriaali orgkomitee leiab endas jõudu ja entusiasmi, korraldada kogu Eesti vanatehnikaliikumist ühendava ürituse, siis mina tunnen ennast küll võitjate leeris olevana. Seega soovitan suunata kõik jõud ühe 2010, aasta väärilise ürituse korraldamisse.
Tõnu Piibur 5116265 <a href="http://www.kuusaluautobaas.com/">www.ku ... aas.com</a>
Teema,mida Tõnu taaskord tõstatas on ju õige.Varavamehaanik kirjutas:Arvestades laidonerlaste entusiasmi, teeksin ettepaneku - mitte korraldada 2010. aastal Vanasõidukite Suursõitu ja suunata kogu jõud ühe ürituse korraldamisse. Kuna suursõidu ettevalmistamiseks on juba töörühmad moodustatud, siis oleks nende inimeste entusiasm mõistlik suunata ühe asja ajamisse.
.
Loomulikult tahaks oma tahtmist Võru mehed, Rakvere mehed, ehk nii palju kui erinevaid vanatehnika keskusi, nii palju erinevaid tahtmisi. Tsiklimeestel veel omad tahtmised, kuid mina lihtsalt vanatehnikahuvilisena tahaks, et kõik võidaksid ja kõikide võit saab olla ainult ühises tegutsemises. Kui Laidoneri Memoriaali orgkomitee leiab endas jõudu ja entusiasmi, korraldada kogu Eesti vanatehnikaliikumist ühendava ürituse, siis mina tunnen ennast küll võitjate leeris olevana. Seega soovitan suunata kõik jõud ühe 2010, aasta väärilise ürituse korraldamisse.
Jälgides neti vahendusel 2010a. vanatehnika suurürituste - Laidoneri Memoriaali ja Suursõidu organiseerimise tuhinat, siis kardan, et antud teema sai juba 2009a. oktoobris lõplikult otsustatud. Kompromissi ei saavutatud (teha üks suurüritus)
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 25 Veebruar K, 2009 00:00
- Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
- Kontakt:
Ma julgen ka natuke leelotada. Seda enam, et seda kindlasti ainult potensiaalse osavõtja seisukohalt. Siiamaani plaanisin täiesti aktiivselt osaleda Suursõidul, isegi pakiraami valisin juba rattale välja. Noh, et bensiinitagavara igaks juhuks kaasas oleks ja nipet-näpet veel. Eriti olin ma meeldivalt meelitatud ideest, et avaneb võimalus Jaanipäeva paiku minema saada tavalisest kohast (eelmine aasta sadas keset jaanikut sisse üks superstaari saates osalenud neidis, kes hiljem sai kuulsamaks seoses enda piitsutamisega mingite xxx fotode või filmi tarbeks), jumala eest, seda uuesti üle-elada ei tahaks. Aga see nüüd selleks. Põhimõtteliselt oli mul mingi imelik arusaam tänaseni, et üritust (Suursõitus siis) korraldavad enam-vähem samad inimesed kes Laidoneri memoriaaligi ja et Suursõit ongi nagu 2010 aasta versioon sellest. Paistab, et ei ole. Kaks sellise mastaabiga üritust samal ajal. Ma kardan, et kummaski ei tule sellisel juhul seda täiesti õiget fiilingut välja. Muidugi, kahe grupi kohtumine Pärnus oleks meeldivalt ilus vaatepilt aga see siiski ei loe. Miks mulle meeldiks Suursõit rohkem? Programmi pärast, täpsemalt siis see, et sõit peaks olema pikem kui Laidoneri memoriaal. See aga tähendab rohkem ilusaid vaateid läbi Eesti (ja vist ka Läti) müdistades. Viimsist Pärnusse aga... esimese hooga tuleb meelde kohe Via Baltica mida mööda ma iga jumala nädal kaks korda sõidan Tallinnast Wickelisse ja tagasi. Muidugi trass ei kulge mööda seda, õnneks
Ühesõnaga, peale segast juttu üritaks midagi kokku ka võtta.
Osalejana sooviksin mina, kui üksikisik, võimalikult palju sõita ja võimalikult palju näha selliseid meeldivaid kohti, mida ma näinud ei ole. Seda enam, et sellel ajal on Eesti meeldivalt ilus ning ehk mitte ka väga palav veel. Nagu ma aru saan, siis on mingi trass ja programm Suursõidul paigas, ilmselt ka KLM-il? Kui nüüd saavutate kokkuleppe siis oleks mõistlik trassid ühendada ja mõelda ehk rohkem osalejate fiilingu peale. Või midagi nii aga seda te teate isegi. Meeldiv oleks näha ühte suurt üritust ja ühtlasi ei peaks ka valima hakkama kahe ürituse vahel, mis ise-enesest oleks siiski üpris peavalurikas ning isegi masendav. Mul oli tegelikult hoopis targem, sujuvam mõte ka keelel-meelel aga millegipärast praegu ei õnnestunud seda siia vormida. Ehk piisab alustuseks ülalolevastki.
Lugupidamisega,
Martin A.
Ühesõnaga, peale segast juttu üritaks midagi kokku ka võtta.
Osalejana sooviksin mina, kui üksikisik, võimalikult palju sõita ja võimalikult palju näha selliseid meeldivaid kohti, mida ma näinud ei ole. Seda enam, et sellel ajal on Eesti meeldivalt ilus ning ehk mitte ka väga palav veel. Nagu ma aru saan, siis on mingi trass ja programm Suursõidul paigas, ilmselt ka KLM-il? Kui nüüd saavutate kokkuleppe siis oleks mõistlik trassid ühendada ja mõelda ehk rohkem osalejate fiilingu peale. Või midagi nii aga seda te teate isegi. Meeldiv oleks näha ühte suurt üritust ja ühtlasi ei peaks ka valima hakkama kahe ürituse vahel, mis ise-enesest oleks siiski üpris peavalurikas ning isegi masendav. Mul oli tegelikult hoopis targem, sujuvam mõte ka keelel-meelel aga millegipärast praegu ei õnnestunud seda siia vormida. Ehk piisab alustuseks ülalolevastki.
Lugupidamisega,
Martin A.
Sellest on ka varem kirjutatud, et väga raske on sõnadesse panna feelingut, mida Suursõit endast tegelikult kujutab. Seda tuleb ise "läbi kogeda"Mattu kirjutas:. Nagu ma aru saan, siis on mingi trass ja programm Suursõidul paigas, ilmselt ka KLM-il?
Kui nüüd saavutate kokkuleppe siis oleks mõistlik trassid ühendada ja mõelda ehk rohkem osalejate fiilingu peale. .
Kindlasti ei ole tegemist lihtsalt järjekordse vanasõidukite sõiduga punktist A, B, C, D jne
Suursõit on justkui vanatehnikahuviliste laulupidu, mis iga 5 aasta järel aset leiab
KLM toimus esmakordselt 2009a ja tegemist oli samuti väga põneva ja mõnusa üritusega.
Kuna 2 töögrupi (KLM ja SS) omavahel kompromissile ei jõudnud, siis 2010a. ongi kujunemas olukord, et plaanidesse on võetud mõlema ülalnimetatud tipp-ürituse iseseisev korraldamine ja läbiviimine. Seeläbi kannatab kindlasti mõlema ürituse kvaliteet.......
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 10 September N, 2009 00:00
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Nii palju kui mina aru sain siis jõuti oktoobris kokkuleppele kõikide Eesti vanatehnika klubide ühise ürituse korraldamises. Ma ei tajunud, et oleks olnud "meie ja nemad".Alfi33 kirjutas:[
Kuna 2 töögrupi (KLM ja SS) omavahel kompromissile ei jõudnud, siis 2010a. ongi kujunemas olukord, et plaanidesse on võetud mõlema ülalnimetatud tipp-ürituse iseseisev korraldamine ja läbiviimine. Seeläbi kannatab kindlasti mõlema ürituse kvaliteet.......
Selgelt väljendudes toetan mina ühte vanatehnikaüritust korraga. Milline see on, selles tuleb jõuda kokkuleppele.
PS Lühendi SS asemel võiks siiski lühendada väljendit Vanasõidukite Suursõit ja märkida näiteks VSS, oleks poliitiliselt rahumeelsem.
Viimati muutis Varavamehaanik, 12 Jaanuar T, 2010 22:17, muudetud 1 kord kokku.
Tõnu Piibur 5116265 <a href="http://www.kuusaluautobaas.com/">www.ku ... aas.com</a>
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 10 September N, 2009 00:00
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Lugupeetud moderaatorid!
Tundub, et parema selguse huvides oleks mõistlik siin asuv teemaarendus kustutada kuni ühise ja läbimõeldud avalduse sõnastamiseni.
Mulle telefonitsi tulnud rohkearvulise tagasiside tulemusena julgen väita, et jaanipäeval toimuva info jagamise osas tuleks minna tagasi "puhtale lehele" ja avaldada infot täpsemalt sõnastades. Ürituse organiseerimises mitteosalenud vanatehnikahuvilisele võib jääda väga kaksipidine arusaam.
Tundub, et parema selguse huvides oleks mõistlik siin asuv teemaarendus kustutada kuni ühise ja läbimõeldud avalduse sõnastamiseni.
Mulle telefonitsi tulnud rohkearvulise tagasiside tulemusena julgen väita, et jaanipäeval toimuva info jagamise osas tuleks minna tagasi "puhtale lehele" ja avaldada infot täpsemalt sõnastades. Ürituse organiseerimises mitteosalenud vanatehnikahuvilisele võib jääda väga kaksipidine arusaam.
Tõnu Piibur 5116265 <a href="http://www.kuusaluautobaas.com/">www.ku ... aas.com</a>
-
- VVK liige
- Postitusi: 3027
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Tere ka minu poolt.
See KLM 2010 teade sai minu poolt täna hommikul välja pandud vist natuke mõtlematult.... palju tüli – ei millestki.
See teade oli ajendatud sellest, et palusin Siim Mäesalul veebilehe esilehte korrastada. Vanad kalenderplaanid kuskile „kaugemale“ ja 2010 ettepoole. Selle töö tegemiseks oli vaja midagi vanatehnikaürituste osasse välja panna.
Püüan sündmusi natukene järjekorda seada. KLM-i idee ei ole väga vana, ütleme, umbes kolm aastat. Sõitusid on siiani peetud selle nime all küll ainult 2009. aastal. Traditsioonist ei saa siinjuures rääkida. Siiski, kui Tõnu tuli välja avaliku kirjaga, et teeme järgmisel aastal ainult ühe suure sõidu, Vanasõidukite Suursõidu, oli meil, kes me seda KLM-i asja oleme ajanud, natuke kahju. „Meie“ all pean silmas kolme nime, Üllar Suvemaa, Raivo Hannus ja Märt Aarne. Korraldusse on kaasatud ka teisi, sellel aastal Peeter Sarevet ja Pelle-Sten Viiburg. Kindlasti tuleb veel lisa.
Oktoobrikuisel nõupidamisel, mis toimus Vanatehnikaklubide Liidu eestvedamisel ja mida juhatas Tõnu, leppisime kokku, et 2010. aastal toimub Vanasõidukite Suursõit, kui kõige suurem üritus, nö. „laulupidu“, nagu seda siingi teemas on nimetatud. Kuna me KLM-i ärajätmist sellel nõupidamisel ei toetanud (selline ettepanek küll tehti), otsustasime, et KLM tuleb tunduvalt väiksem ja need kaks sõitu, „suur“ ja „väike“, „ühinevad“ Pärnus. Vähemalt mina, Raivo ja Üllar saime asjast nii aru.
Oleme ju kõik kolmekesi ka Vanasõidukite Suursõidu korraldusega seotud! Üllari korraldada on Suursõidu proloog LaitseRallyPargis 19. ... 22. juunini. Märt Aarne võttis enda peale Suursõidu registreerimise korraldamise ja Raivo korraldab kahe sõidu „ühinemise“ Pärnus 26. juuni pärastlõunal.
Praegu võib juba välja öelda, et kogunemine toimub ilmselt samas kohas, kus toimus KLM 2009 näitus, Side tn. ja Ranna pst nurgal Pärnus. Sealt minnakse ühisele paraadsõidule läbi kogu Pärnu. Peale paraadi toimub ühine õhtusöök ja lõputseremoonia nii Suursõidul kui ka KLM-il osalejatele. Tõenäoliselt toimub see Pärnu Kuursaalis.
Nüüd KLM-ist, mis siis kavas on? Otsustasime juba oktoobris, et seekord peame „madalat profiili“. Sõit toimub klubilise üritusena, osalejad kutsutakse. Osalevate sõidukite arv piirdub 25, max 30-ga. Nendestki kavatseme kolmandiku kutsuda välismaalt. Välismaa külalised valitakse nii, et oleks võimalik nähe Eestis ka sellist tehnikat, mida siin ei ole.
Sõit kulgeb Viimsist LaitseRallyParki, kus toimub „kiiruskatse“; edasi Haapsalu, sealt edasi Paatsalu puhkekeskusesse. Seal ööbime. Järgmisel hommikul Tõstamaa kaudu Pärnusse, kus ühinetakse Suursõidu rahvaga. Ööbitakse organiseeritult korralikes ööbimiskohtades, kõik toitlustamised on organiseeritud, korraldatud on ka kultuuriprogramm.
Kõik see maksab (ja mitte vähe) ja selle maksavad osalejad ise kinni osavõtumaksuna. Sellel aastal oleme otsustanud sponsorite raha minimaalselt kasutada.
Kokkuvõtteks: usun, et meie väike klubiline üritus ei võta Vanatehnika Suursõidu osalejaid „endale“. Ka puudub meil igasugune soov Suursõitu oma juhtimise alla saada! Siiski otsustasime Suursõidu korraldamisse oma panus anda ja jõudumööda abiks olla.
Usun, et asi sai natuke selgemaks ja tegeleme korraldusega rahulikult edasi.
PS. kui ei õnnestu kummaski eelpool kirjeldatud sõidus osaleda, siis on veel kolmaski võimalus: tule 26. juuni pärastlõunaks Pärnusse ja ühine paraadsõiduga!
See KLM 2010 teade sai minu poolt täna hommikul välja pandud vist natuke mõtlematult.... palju tüli – ei millestki.
See teade oli ajendatud sellest, et palusin Siim Mäesalul veebilehe esilehte korrastada. Vanad kalenderplaanid kuskile „kaugemale“ ja 2010 ettepoole. Selle töö tegemiseks oli vaja midagi vanatehnikaürituste osasse välja panna.
Püüan sündmusi natukene järjekorda seada. KLM-i idee ei ole väga vana, ütleme, umbes kolm aastat. Sõitusid on siiani peetud selle nime all küll ainult 2009. aastal. Traditsioonist ei saa siinjuures rääkida. Siiski, kui Tõnu tuli välja avaliku kirjaga, et teeme järgmisel aastal ainult ühe suure sõidu, Vanasõidukite Suursõidu, oli meil, kes me seda KLM-i asja oleme ajanud, natuke kahju. „Meie“ all pean silmas kolme nime, Üllar Suvemaa, Raivo Hannus ja Märt Aarne. Korraldusse on kaasatud ka teisi, sellel aastal Peeter Sarevet ja Pelle-Sten Viiburg. Kindlasti tuleb veel lisa.
Oktoobrikuisel nõupidamisel, mis toimus Vanatehnikaklubide Liidu eestvedamisel ja mida juhatas Tõnu, leppisime kokku, et 2010. aastal toimub Vanasõidukite Suursõit, kui kõige suurem üritus, nö. „laulupidu“, nagu seda siingi teemas on nimetatud. Kuna me KLM-i ärajätmist sellel nõupidamisel ei toetanud (selline ettepanek küll tehti), otsustasime, et KLM tuleb tunduvalt väiksem ja need kaks sõitu, „suur“ ja „väike“, „ühinevad“ Pärnus. Vähemalt mina, Raivo ja Üllar saime asjast nii aru.
Oleme ju kõik kolmekesi ka Vanasõidukite Suursõidu korraldusega seotud! Üllari korraldada on Suursõidu proloog LaitseRallyPargis 19. ... 22. juunini. Märt Aarne võttis enda peale Suursõidu registreerimise korraldamise ja Raivo korraldab kahe sõidu „ühinemise“ Pärnus 26. juuni pärastlõunal.
Praegu võib juba välja öelda, et kogunemine toimub ilmselt samas kohas, kus toimus KLM 2009 näitus, Side tn. ja Ranna pst nurgal Pärnus. Sealt minnakse ühisele paraadsõidule läbi kogu Pärnu. Peale paraadi toimub ühine õhtusöök ja lõputseremoonia nii Suursõidul kui ka KLM-il osalejatele. Tõenäoliselt toimub see Pärnu Kuursaalis.
Nüüd KLM-ist, mis siis kavas on? Otsustasime juba oktoobris, et seekord peame „madalat profiili“. Sõit toimub klubilise üritusena, osalejad kutsutakse. Osalevate sõidukite arv piirdub 25, max 30-ga. Nendestki kavatseme kolmandiku kutsuda välismaalt. Välismaa külalised valitakse nii, et oleks võimalik nähe Eestis ka sellist tehnikat, mida siin ei ole.
Sõit kulgeb Viimsist LaitseRallyParki, kus toimub „kiiruskatse“; edasi Haapsalu, sealt edasi Paatsalu puhkekeskusesse. Seal ööbime. Järgmisel hommikul Tõstamaa kaudu Pärnusse, kus ühinetakse Suursõidu rahvaga. Ööbitakse organiseeritult korralikes ööbimiskohtades, kõik toitlustamised on organiseeritud, korraldatud on ka kultuuriprogramm.
Kõik see maksab (ja mitte vähe) ja selle maksavad osalejad ise kinni osavõtumaksuna. Sellel aastal oleme otsustanud sponsorite raha minimaalselt kasutada.
Kokkuvõtteks: usun, et meie väike klubiline üritus ei võta Vanatehnika Suursõidu osalejaid „endale“. Ka puudub meil igasugune soov Suursõitu oma juhtimise alla saada! Siiski otsustasime Suursõidu korraldamisse oma panus anda ja jõudumööda abiks olla.
Usun, et asi sai natuke selgemaks ja tegeleme korraldusega rahulikult edasi.
PS. kui ei õnnestu kummaski eelpool kirjeldatud sõidus osaleda, siis on veel kolmaski võimalus: tule 26. juuni pärastlõunaks Pärnusse ja ühine paraadsõiduga!
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 10 September N, 2009 00:00
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Ehk luuleliselt väljendudes on vanatehnikalaulupidu ikka üks, lihtsalt kutsetega rahvatantsurühmad koos Soome võimlejatega sisenevad ühest väravast ja põline laulurahvas sõidab suurema tiiru ja tulega (tuletõrjujatega) ümber Eesti, rongkäik on ka. Eks igaüks leiab enesele sobiva rolli sellel suurel jaanipäevanädalal. Kui enesemääratlemisel abi vaja siis vastav toimkond aitab leida õige koha ja marsruudi.
Tõnu Piibur 5116265 <a href="http://www.kuusaluautobaas.com/">www.ku ... aas.com</a>
Kas Eestis on maad ja teid nii vähe, et mitu üritust ei või olla korraga!Üks jauramine käib kogu aeg küll muuseumi ,küll üritustega.
Minu üks tuttav soomlane küsis:mis teil viga on koguaeg vingute teiste tehnika ja tegemiste kallal ?Omal on teil ok tehnika ja head üritused.
Vastasin ,et oleme EESTLASED kelle rahvusroog on jne...
Saan aru ,et hobidega tegelemine on vabatahtlik ja igaüks teeb seda oma võimaluste ja äranägemise järgi.
Samas on ka vabatahtik teiste materdamine ,nii et laske edasi.
Minu üks tuttav soomlane küsis:mis teil viga on koguaeg vingute teiste tehnika ja tegemiste kallal ?Omal on teil ok tehnika ja head üritused.
Vastasin ,et oleme EESTLASED kelle rahvusroog on jne...
Saan aru ,et hobidega tegelemine on vabatahtlik ja igaüks teeb seda oma võimaluste ja äranägemise järgi.
Samas on ka vabatahtik teiste materdamine ,nii et laske edasi.