1. leht 1-st

Punktide arvestusest

Postitatud: 08 Juuli K, 2009 23:37
Postitas Willy
Härrased (ja daamid) täpsussõidu punktiarvestus klassidesse jaotamisel tundub siiski natuke ebaõiglane. keskmine kiirus Laidoneri memoriaalil oli selline, et kõik vanuseklassid pidid töökorras autodega olema võimelised väga täpselt sõitma.
Samas Laitse ringrajal oleks olnud ilmselt tähtis arvestada lisaks vanusele ka töömahtu ja mootori valemit(püstklapid&rippklapid&ülajaotusvõll)???
Samuti AKP-de läbilaskevõime oli kahjuks nõrgavõitu. Väga raske oli ette aimata võimalikku järjekorda AKP-s.

Postitatud: 09 Juuli N, 2009 08:42
Postitas Autorestauraator
Olen nõus, et ega punktiarvestus õiglane ei olnud. See ju ikkagi inimeste tehtud ja esimene kord ka, kogemused puuduvad.

Arvan siiski, et kuna tegemist ei olnud sportralliga, kus õiglus punktiarvestuses peaks olema suht hästi paigas, siis väga "puusse me vist ka ei pannud"?

Jah, keskmised kiirused olid ühesugused nii vanadel, 1920. aasta ja 1975. aasta masinatel. Aga omavahel need masinad ju ei võistelnud. Võistlus käis ikka ainult omas vanuseklassis. Me arvestasime juba ette, et vanematel on see keskmine kiirus pisut suur ja uuematele jälle liiga väike. Mina lootsin nii, et vanemad masinad peavadki pingutama, kui tahavad ajagraafikus püsida, siit tekibki võistlusmoment. Uuemad jälle pidid enast tagasi hoidma, mida igaüks ei osanud teha. Viimasest olidki tingitud järjekorrad AKP-des.
Stardis sai küll maha hõigatud, et kui kas tardis või fini¨is on järjekord, siis tule masinalt maha ja mine ajakaart näpus kohtuniku juurde.

Eks peame nendest puudustest õppima, loodame et edaspidi teeme paemini.
Kõik märkused tulevad edaspidisele kasuks.