Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 18 September Kolmapäev, 2019 07:24



Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
 Roostes kütusepaak ning selle taastamine 
Autor Sõnum
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 21 Märts Neljapäev, 2013 09:37
Postitusi: 8
Mureks siis 68 aasta Mercedese kütusepaak ning selle sisu.
Kuni oli ilmselge, et paak seest väga roostes siis sai see keevitusest lahti lõigatud.
Avanes järgmine vaatepilt.
Pilt
Pilt
Pilt

Terasharjaga kergelt puhastades ilmnes, et tegu suht pinnapealse roostega.
Siit ka küsimus, et kui see paak saaks nüüd puhtaks siis kas on mingi vahend millega ta katta enne kinni keevitamist (mis siis kannataks bensiini)?


17 September Neljapäev, 2015 20:34
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Oktoober Reede, 2008 23:00
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandimaa
Oma 1940 a M-B paagil lõikasin pealmise poole, puhastasin liivapritsiga.Seejärel tinutati kogu pind üle nii seest- kui väljastpoolt.Kui ma ei eksi, tehti see tinaga katmine Vasaras.

_________________
Tervitab Enno Öövel.


18 September Reede, 2015 10:15
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 07 Juuli Teisipäev, 2009 23:00
Postitusi: 76
Asukoht: Viljandimaa
Tänapäeval on olemas ka igasuguseid spetsiaalseid mootorikütusekindlaid värve, millega paak seest katta. Osad on mõeldud kohe paakide taastamiseks ilma seda lahti lõikamata (olenevalt seisukorrast). Kui ingliskeel suus, siis tasub uurida fraase "fuel tank line", "fuel tank inner coating" jms.

Toon mõne näite: http://www.por15.com/POR-15-Fuel-Tank-Sealer_p_64.html
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=3503


18 September Reede, 2015 21:37
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 429
Asukoht: Viljandi
Tere.
Minu sõbra HD rattal oli paak seestpoolt kaetud mingi vahendiga. Paraku besiin 95 sulatas sellest mingeid osi lahti mis ummistasid ära bensiinikraani ja ka karpa.Tina tundub suht mõistlik valik veterani poolt.

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


19 September Laupäev, 2015 20:59
Profiil
VVK liige

Liitunud: 06 September Esmaspäev, 2010 23:00
Postitusi: 41
Asukoht: Haabneeme, Viimsi
See Por15 on tõesti tegija. Täpselt ei mäleta, aga purgil oli kirjas mingi väga üldine jutt, et sobib kõige jaoks, nii muu seas , et seal hulgas ka paakidele. Kuna purki enam ei ole, siis pole kusagilt vaadata, aga minu meelest mul ei olnud see spets paagi "porr" vaid mingi universaal "porr15" stop rust. Võimalik, et paagi oma on lihtsalt vedelam. Aga tulemus oli OK.

Olen 2 autol, mille paagid olid seest suht samasugused kui sul pildil, selle protseduuri teinud läbi nii:
1. paak maha ja veega suurem sodi välja. Kastmisvoolik otsast sisse ja siis lobistasin nii ja naa, sodi tuli kõvasti.
2. paak mutreid ja kruvisid täis (soovitan soojalt enne üle lugeda mitu neid sinna saab), siis paak kinnitada mingi pöörleva mehhanismi külge (minul oli selleks X5 tagumine ratas, tungiga üles, koormarihmaga paak rattakülge kinni ja tühikäigul pöörlema), kolises mis hirmus, aga töö tegi ära.
3. Mutrid välja, (minul jäi 3 kadunuks, või lugesin valesti ;)) ja veega sodi uuesti välja uhada.
4. Nüüd paak nööri peale kuivama.
5. Valasin Por15 paaki ja siis keerutasin teda tunde järgi näpuvahel. Aukudest piilusin vahepeal kuidas asi edeneb ja vola!
6. Kuivatasin mingi 3 päeva ja siis sai kannatus otsa, paak peale ja bens sisse... toimis ja toimib siiani, sellest nüüd vast mingi 3-4 aastat.

Kui teisel autol tegin, siis oli seda "porri" seal veel ainult tilk purgi põhjas, sai seda siis spets lahustiga lahjendatud. Kui esimesel paagil ilma lahjendamata jäi ikka korralik kiht peale, siis lahjendatud segu tulemus oli ikka päris õhuke kirme, aga peale ta jäi.
Tellitud sai netist koos lahustiga. Kui 2 kogemust kokku võtta siis, tiba tasuks lahustit panna, voolab paremini ja tulemus jääb ühtlasem.


20 September Pühapäev, 2015 01:28
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 21 Märts Neljapäev, 2013 09:37
Postitusi: 8
Tänud asjalike vastuste eest.

Prooving ühe neist lahendustest ära ning hoian teid kursis tulemustega.


20 September Pühapäev, 2015 17:36
Profiil
VVK liige

Liitunud: 05 Aprill Laupäev, 2008 23:00
Postitusi: 230
Asukoht: Vändra
Paagi seestpoolt puhastamiseks (kui ei ole lahti lõigatud) saab edukalt kasutada ka liivapritsi. Kõik augud lahti võtta ja siis kordamöödapritsiga (soovitatavalt sellise suuremaga.. :D ) neist sisse uhama. Eks oleneb muidugi paagist aga seni nähtud on küll puhtaks saanud.

Pööritamisvahenditena on kasutatud ka segumasinat, rehvitasakaalustuspinki jms...


20 September Pühapäev, 2015 21:25
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 7 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9