Kokkusaamise kohaks oli Autorestauraatori töötuba Tallinnas. Algus 10.00.
Päevakorras oli:
1. Erinevate plekivormimiste võrdlus, töövõtete näitamine.
Teema valmistab ette Jaan Tuulik. On vaja teha 1 millimeetrisest plekist rattakoobas. Märt on need juba valmis teinud:
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewto ... =82&t=2623
Kuidas lahendab ülesande Jaan, saame näha kohapeal.
2. Autorestauraatori pädevustunnistuste kätteandmine.
3. VTA uue juhatuse valimine.
4. Aruteluteema: Restaureeritud vanasõidukile (või mingile osale) VTA ekspertiisitunnistuse andmise võimalused, kord, nõuded ...
Kohal oled:
Jaan Tuulik, Märt Aarne, Leevi Naagel, Martin Muhu, Argo Kaur, Vallo Külvi, Aivo Kossal, hilinemisega jõudsid kohale Aleksander Muhu ja Taavi Pallas. Peeter Sarevet oli haige.
Alustasime tähtsuse järjekorras.
1. VTA uue juhatuse valimine.
Juhatus valiti kolmeliikmeline, üheks aastaks järgmises koosseisus (poolthääli 9):
Leevi Naagel, Märt Aarne ja Aivo Kossal.
Samas peeti ka uue juhatuse esimehe valimine. Häältega 2 poolt, üks erapooletu valiti uueks juhatuse esimeheks Leevi Naagel.
2. Uue juhatuse esimehe esimeseks ülesandeks oli VTA vanasõiduki restauraatori pädevustunnistuste kätteandmine.
19.12.2014. juhatuse otsusega omistati “Vanasõiduki restauraatori pädevustunnistused”:
Märt Aarnele, Argo Kaurile, Aleksander Muhule, Leevi Naagelile, Taavi Pallasele, Peeter Sarevetile, Jaan Tuulikule, Vallo Külvile, Martin Muhule ja Aivo Kossalile.
3. Arutati restaureeritud vanasõidukile (või selle osale) VTA kvaliteedisertifikaadi andmise võimalust, korda, maksumust ja muid seonduvaid küsimusi. Arvamusi ja ettepanekuid oli palju.
Samas tuli jutuks ka taastatud vanasõiduki kindlustamise küsimused; vanasõiduki hinna ja taastamise maksumuse küsimused.
Lisateemana oli juttu ka VTA ühise kujundusega „Meistri märgi“ tegemisest.
Otsustati, et need teemad vajaksid veel pikemat arutelu.
4. Õppepäeva ülesanne:
Märdi lahendus: http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewto ... =82&t=2623
Jaan oli teema kodus ette valmistanud ja näitas, kuidas tema ülesande lahendaks. Arutati erinevate meetodite plusse ja miinuseid.
Leevi pakkus lahenduse, kuidas ülesanne lahendada ühe pikiõmblusega.
5. Külastasime Argo töötuba. Seal oli pooleli töö Pontiac Firebirdi salongi ja istmete tegemisel.
Polstrimehed võiksid omi töid sagedamini vaatama kutsuda! Eriti, kui on tegemist suuremate töödega.
Ja viimase vaatusena oli kavas ühine lõunasöök Jussi Õlletoas.
30.01.15. VTA õppepäev ja üldkoosolek
Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum