1. leht 1-st

Pobi küljekarp

Postitatud: 20 November N, 2014 21:22
Postitas Valts
Selline küsimus et kas Pobeda, antud juhul 1954 aasta sõiduki, küljekarp peabki olema nn lahtine, ehk ainult ühekordne kumer plekk, tagant tühi?
Või on see hilisema remondi tulemus?
Autot veel liivapritsiga puhastatud ei ole ja seetõttu värvi ning mastiksikihtide tõttu vähemalt praegu otseseid tööjälgi ei paista.
Välja näeb küll selline et võiks nagu originaal olla.

Kui vaja siis nädalavahetusel saab pildid ka teha.

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 21 November R, 2014 09:41
Postitas MaxL
Tagant lahtine ühekordne kumer plekk on originaal.

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 30 Detsember T, 2014 21:35
Postitas Valts
Nonii, läks küll kõva kuu aega nende piltidega aga parem hilja kui mitte kunagi.

Pilt

Pilt

Profiil jookseb esitiivaga küll ilusti kokku

Pilt

Kas võiks olla tegemist originaaliga?

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 30 Detsember T, 2014 23:08
Postitas Valts
Juba laekus info koos joonistega, et õige karp see küll ei tohiks olla. Küljeprofiil iseeenest õige aga karbil peaks ka põhi olema mis kinnitub näha oleva tala külge. Ehk siis ikkagi selline kinnine karp.
Samuti on ilmselt "tuunitud" ka seda seespool olevat tugevat karpi.

Suured tänud Tarmole, asja üle arutada võib siin aga jätkuvalt.

Terv,
Vallo

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 31 Detsember K, 2014 14:39
Postitas MaxL
Karp peaks alt olema kinnine aga tagant ots lahti. Tagaratta koopast vaadates näeb karbi sisse. Alumine serv peaks olema keevitatud mõne cm-iste õmblustega pildiloleva tala või karbi külge. Pildil oleval karbil tundub alumine serv olevat ära lõigatud, ülejäänu näeb välja nagu tehasest tulnud autol. Taga ukseaugus tundub olevat õigel kohal ka küljekarbi ja tiivaääre ühenduskoht aga piltidelt raske aru ka saada.

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 07 August R, 2015 23:04
Postitas Valts
Nii, veidi aega edasi läinud. Nüüd huvitaks info pobeda pakiruumi luugi hingede kohta.

Olen vaadanud kolme autot ja kõigil on erinevad asjad.

Esimesel- üks hind on paksust (umbes 10 mm) terasest painutatud, võiks olla nagu tehasetoode, teine hing õhem (ilmselgelt ise põlveotsas tehtud)
Teisel-alumiiniumsulamist 2 tk, neist 1 katki, seega seda paarina kasutada ei saa
Kolmandal- sama nagu esimesel autol.

Oleks vaja ühesugust paari mille järgi luuk kerega klappima panna aga enam ei teagi mida otsida.

Vallo


P.S. ilmselgelt ei ole veelgi rohkemate ja paremas korras pobide uurimine probleem aga kuna teema veel ei põleta siis ei ole spetsiaalselt sõite ette võtnud ja vaadanud vaid neid masinaid mis "jalgu jäänud". Seega veel aega ka netis ja foorumites asja selgitada, ehk veel kellegile teiselegi kasu.

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 10 August E, 2015 09:40
Postitas MaxL
Sulamist hinged on originaalid. Igasugused teras tooted on kellegi omalooming.

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 11 August T, 2015 22:27
Postitas Valts
MaxL kirjutas:Sulamist hinged on originaalid. Igasugused teras tooted on kellegi omalooming.
Tänan!
Seda kahtlustasin isegi...täna nägin siis järjekordset pobi millel oli üks sulamist hing ja teine terasest tehtud.

Äkki on kellegil pakkuda ühte alumiiniumsulamist originaalhinge? Eeldusel et vasak ja parem pool on vist ühesugused..?

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 12 August K, 2015 10:07
Postitas MaxL
Vasak ja parem on ühesugused. Samasugune aga natuke teise kumerusega on gaz 12 luugihing.

Re: Pobi küljekarp

Postitatud: 20 August N, 2015 21:58
Postitas urmet48
Aastaid tagasi õnnestus mul teha eelnevalt puutumata Pobeda keret. Tollel oli karbi tagaosa lahti alates sellest paigast, kust nn. poolraam üles poole keeras. Sellel Pobedal olid veel kitsad ribad esimeseks iluvõreks.