Vanatehnika.ee
http://vanatehnika.ee/foorum/

Vanad fotod Eesti autodest- mootorratastest
http://vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=9&t=237
28. leht 35-st

Autor:  Mufff [ 15 November Teisipäev, 2011 18:53 ]
Teema pealkiri: 

ingvar kirjutas:
Pilt

Buick Eight Roadmaster 81-F 1939
Kui see just on see sama auto.
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_331

1975 aastal sahkerdati auto kiievist.oli seal valitsuseauto,seisma jäi masin 1990 aastal bensu kriisi tõttu.hetkel on auto sõidukorras vajab salongi-ja värvi värskendust.
vahetatud osad hetkel; jagaja juhtmed süütepool tellimine võttis rohkem kui kolm kuud aega.kuna juppe on lihtne tellida alates 1941aasta buickidele.auto ei ole veel eesti reg,arvel küljes veel vanad vene numbrid.

See ei ole Roadmaster mudel. Tegemist on ilmselt tavalise Series 40 mudeliga. Roadmasteritel olid varurattad külje peal, esitiiva ja esiukse vahel. Antud autol varuratast näha pole. Seega on ilmselt tegemist 1939 Buick Special 8, Series 40 (siin võib olla mingi mudeli number, mis viitab kere kujule, e.g. Series 41 Trunkback Touring Sedan) suhteliselt levinud autoga. Paar linki ka vihjeks:
http://www.imcdb.org/vehicle_84221-Buic ... -1939.html
http://www.imcdb.org/vehicle_180930-Bui ... -1939.html

Autor:  Mufff [ 15 November Teisipäev, 2011 20:42 ]
Teema pealkiri: 

pelle kirjutas:
Sattusin sellise loo otsa. (TTÜ ajaleht, 13.juuni 2008, originaal siin: http://www.ttu.ee/doc.php?3642)

Esimesel pildil on igatahes Buicki 37 aasta mudel, mitte Studebaker.
Rohkem ei oska kommenteerida.

Pilt

Nagu Pelle kirjutas, on esimesel pildil tõesti 1937 aasta Buick. Tegu on kas Limited või Roadmaster mudeliga. Ilmselt siiski Roadmaster Sedan, sest Limited mudeli katus langeb tagant järsema nurga all. Siin ka pildiviide: http://www.flickr.com/photos/45676495@N05/5419831702/
EAG-s on olemas veel selline info:"Üks Buick oli ka president K. Pätsi käsutuses. Enamus Eestis säilinud sõjaeelsetest Buickidest on 4-ukselised sedaanid aastatest 1938-39."

Autor:  VonSten [ 24 November Neljapäev, 2011 15:25 ]
Teema pealkiri: 

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=501657




http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=501658

Autor:  Autorestauraator [ 01 Detsember Neljapäev, 2011 07:47 ]
Teema pealkiri: 

Vahendan:

Tere !
Eile juhtus kätte selline vana postkaart vanasõidukitega . Mehed on Vanamõisa põlevkivi kaevanduse(asut. 1919.a.) töölised L-Virumaalt Sõmeru vallast. Teada on ,et kaevanduse omanikud olid sel ajal inglased. Mootorrattal number 33 V-35 ,loetavad viimased tähed paagil ...ERATION ,auto kapotil embleem naise pea tiibadega. Pole küll kõiki vanatehniika foorumeid jõudnud jälgida ,aga sellist fotot pole silmeeest läbi lipsanud. Ehk oskab keegi öelda ,mis auto see siinkandis ringi põristas?

Tervitades Ilmar Rakverest !

Pilt

Pilt

Autor:  Mufff [ 06 Detsember Teisipäev, 2011 19:07 ]
Teema pealkiri: 

Kõigi eelduste kohaselt on tegemist 1927 või 1928 aasta Buick'iga. Neil kasutati selliseid kapotiornamente (hood ornament).
Siin ka mõned pildid:
http://www.cadvision.com/blanchas/hood_ ... buick.html

Autor:  Autorestauraator [ 17 Detsember Laupäev, 2011 14:00 ]
Teema pealkiri: 

Ei mäleta, kust see pilt on juba varem läbi käinud, siit teemast ei leidnud:

Pilt

Andres kirjutab:
"Olen puht sportlikust huvist ikkagi üritanud seda autot identifitseerida ja arvan, et tegu on Itaalia auto SPA-ga. Usun, et see on SPA seven seater cabriolet 16/20 aastast kusagil 1911-1914.
Ei ole suutnud ühtegi pilti sellisest autost netist leida. Kuna Spa ei ole just parim otsingusõna.

Aga vihjed on:
1. sama radikat olen näinud SPA teisel mudelil, mille JOONISTATUD pilt (mitte foto) oli Autode Entsüklopeedias,
2. kummalist istmete skeemi, 5 istet pluss 2 klappistet küljega sõidu suunas on netis kirjeldatud. Seda on näha ka pildilt kuna kõik istmed on mehitatud.
3. samuti on pildil loetav "S.." täht auto logol.
4. Ühel pildil olen kohanud ka selliste velgedega SPA-d. Ehk siis paistab, et pildil on auto pigem ehe kui ümber ehitatud.
Aga sellele pildilist kinnitust ei ole suutnud leida.

Ja huvitav on ka see, et ei ole näinud mitte ühelgi autol selliseid kandilisi porilaudu."

Ja varem:
"Saadan sama pildi parema scanniga. Pildi omanikul ei olnud midagi selle vastu kui neid ka netist näha saab. Ehk siis võib galeriisse üles riputada.
Logo viimane täht radika võrel on S aga terve päev netis kolamist ei andnud tulemust.
Teada on, et auto veetis kogu "elu" Karksi-Nuia kandis. Hakkasin juba mõtlema , et äkki oli nii edev vend, et lasi ise meisterdada logo JS, (omanik oli Jaan Sääsk). Kõige sarnasemad mis leidsin olid ikkagi prantslased, Rochet-Schneider . "

???

Autor:  Aspelund [ 17 Detsember Laupäev, 2011 20:50 ]
Teema pealkiri: 

Tuleb otsida sellise firma järgi nagu: Società Piemontese Automobili. Teda tunti lühendi SPA all.

A.

Autor:  pelle [ 16 Jaanuar Esmaspäev, 2012 22:48 ]
Teema pealkiri: 

Foto esilehelt.

Suurema resoga pildil klõpsides.
Pilt

Tagumine külg:
Pilt

Autor:  TALUPOEG [ 08 Veebruar Kolmapäev, 2012 20:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad fotod Eesti autodest- mootorratastest

Leidsin mõned pildid mis tehtud 60 ndatel. Mingi 125 -ne Moskva. Lenksu taga Onu Arnold. Praegugi elus ja terve. :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pildid tehtud siis isa Augusti poolt Viljandis Gagarini tn.39 .

Autor:  wax [ 12 Veebruar Pühapäev, 2012 10:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad fotod Eesti autodest- mootorratastest

Sada & üks fotot Eestimaa pinnal liikunud tehnikast
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 904&type=3

28. leht 35-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/