27. leht 35-st

Postitatud: 11 Märts R, 2011 13:41
Postitas manic
Väga huvitav info. Kas ta ostis auto kindlasti 1985, mitte 1975? Sama numbriga on see Horch kirjas juba tolles 1970ndate keskpaigast pärit tabelis, asukohaks siis Tartu.
Pildistatud on jah Tallinnas Olümpia vastas ja hotelli ennast minuarust veel polegi?
Tagumine masin on aga see Hanomag:
http://eag.vanatehnika.ee/a-sks/Hanomag ... ist_02.jpg
http://eag.vanatehnika.ee/m5b.html

Postitatud: 11 Märts R, 2011 21:25
Postitas Autorestauraator
manic kirjutas:Väga huvitav info. Kas ta ostis auto kindlasti 1985, mitte 1975? Sama numbriga on see Horch kirjas juba tolles 1970ndate keskpaigast pärit tabelis, asukohaks siis Tartu.
Pildistatud on jah Tallinnas Olümpia vastas ja hotelli ennast minuarust veel polegi?
Ta väidab, et tal oli volitusega kasutusleping, number seega ei muutunud.

Aga hotell oleks 85. aastal pidanud juba olema. Kas see parkla ei tekkinud sinna mitte peale hotelli valmimist? Varem olid seal mingid lobudikud...

Postitatud: 12 Märts L, 2011 00:32
Postitas eino
Kui kohast rääkida siis ju oligi Olümpija vastas üle praeguse Liivalaia bussijaama poole parkimis plats. Ja tuled on tõesti Opeli omad.

Eino
56608941

Postitatud: 12 Märts L, 2011 08:25
Postitas raudpats
TALUPOEG kirjutas:Üks pilt aastast 1957 ,25 aprill. Pildil Evi ja Endel Anton.

Pilt

Mootorratta kohta ei oska midagi lisada,kuna pole asjaga kursis. Ehk keegi mäletab Endli tsikleid.
Pilt on üsna udune, kuid arvan siiski, et pildil on Horex T6 SV, see tsikkel on nüüd minu käes. Endel Antonile ta kuulus kunagi ammu.

Postitatud: 12 Märts L, 2011 08:36
Postitas Aspelund
See Horex liikus vist edasi pärast tema surma, kui tema kollektsioon erinevates suundades laiali pudenes. Tema tundnud meeste sõnul oli konkreetse ratta jaoks suisa kaks jõuallikat.

Postitatud: 12 Märts L, 2011 10:05
Postitas raudpats
Aspelund kirjutas:See Horex liikus vist edasi pärast tema surma, kui tema kollektsioon erinevates suundades laiali pudenes. Tema tundnud meeste sõnul oli konkreetse ratta jaoks suisa kaks jõuallikat.
Mootoreid oli tõesti kaks. Aga sellega on väike nüanss, et samale raamile käib kaks erinevat mootorit (tegelikult isegi 4). Pildil on SV klappidega mootor ja mudel seega T6 SV. Teine mootor on OHV klappidega, ja mudel selle mootoriga Horex S6 Columbus. Peale mootori ja tuletoru on nendel tsiklitel kõik jupid täpselt samad. Ja lisaks siis niipalju , et nii T kui S mootorit tehti ka 500ccm. Hr. Antonil oli tõesti olemas nii T kui S mootor ja mõlemad jõudsid lõpuks minuni. T mootor on üsna komplektne ja väidetavalt läbinud põhjaliku remondi. See on tsiklil praegu peal ja ootab taastamist.
S mootor oli kusagil räästa all vedelenud ja vett täis sadanud. Sellel hetkel , kui mina S mootori sain oli mootor lootusetult hukka lastud. Läks Soome ühe Horexi tagavaraosadeks.

Postitatud: 09 Aprill L, 2011 11:14
Postitas Mattu
Pole küll autod aga nii vinge foto, et ei saa jätta postitamata.
http://eidapereraamatukogu.kehtna.ee/al ... fullsize=1
ja veel
http://eidapereraamatukogu.kehtna.ee/al ... fullsize=1
http://eidapereraamatukogu.kehtna.ee/al ... fullsize=1

Enamat võib otsida veel sealt:
http://eidapereraamatukogu.kehtna.ee/album/index.php
ääretul huvitavaid fotosid on!

Postitatud: 07 Oktoober R, 2011 09:01
Postitas wax
Maavalitsuse sõiduauto peale 100 000 km läbisõitu 31. mail 1933
http://www.muis.ee/portaal/museaalview/1183027

Postitatud: 07 Oktoober R, 2011 10:51
Postitas kass
Mattu kirjutas:Pole küll autod aga nii vinge foto, et ei saa jätta postitamata.

http://eidapereraamatukogu.kehtna.ee/al ... fullsize=1

Enamat võib otsida veel sealt:
http://eidapereraamatukogu.kehtna.ee/album/index.php
ääretul huvitavaid fotosid on!
Polnud juhtunud seda postitust enne vaatama. Foto kohta on kirjutatud, et tehnika toomine raudteed pidi, muu info teadmata. (peale fotograafi). Vägisi tundub, et pildil võiks olla ka mu siit ilmast lahkunud isa. Platvormvagunil on ilmselt kirjad 1938 - 41 Mõisaküla tehas vms. Eidaperega oli isa seotud küll, aga meeles oli juskui , et peale sõda. Enne sõda töötas noore mehena traktori peal, just need väikesed "katerpillerid" jäid esialgu silma, muidu poleks osanud tuttavat nägu pildilt otsida. Muidugi ei pruugi üldse minu papsiga tegu olla, aga ärevaks tegi küll!
Töötas ta mingis brigaadis, mis haris põldu, tegi uusasundustes maad (oli ka Palusalu talus, mida pidasid Kristjani vanemad, kui too sõjaajal saksa vangist koju tagasi jõudis) ja ka mingi ekskavaator oli millalgi pundis, rändasid ringi. Midagi nõukogude aja MTJ taolist. Sõja ajal oli isa juba Kehtnas paigal, kus ta ennast 41 aastal vene mopi eest viljapõllus varjas, seda ei mäleta...
Jah, maailm on väike ja elu imelik. Ja vb ei olegi mu isa pildil, kuigi väga seda moodi, eriti sonimüts! :) On ka meil jäänud isast mõni pilt lindi seljas põllul ratsutamas, peab üle vaatama, kuigi need rohkem sellised tikutopsietiketid.
Martinile tänu fotode ettesöötmise eest! :wink:

Postitatud: 17 Oktoober E, 2011 17:41
Postitas VeikoS
Esimesel ja teisel pildil sama auto, Ford mudel A (reg.nr. A-1304)
Roolis auto omanik, Tallinna mees Oskar Põder.
Ostis auto 1929a. uuena ja müüs 1938a. ühele Suure Jaani arstile, sõiduki edasisest käekäigust mul info puudub.
Kolmandal pildil Inglise Ford V8, mudel "62" (reg.nr. A-2395)roolis auto värske omanik Oskar Põder
Ostis selle auto 1938a. olevat olnud veel 1939a. mudel.Parempoolse rooliga, toodi laevaga Inglismaalt.
1938a. pidi poolvägisi, rahalist hüvitust saamata loovutama oma auto sideministeeriumile, (asus Raua ja Kreutswaldi nurgal)
ajutiseks kasutamiseks, kahjuks aga puhkes sõda ja kuulujuttude põhjal olevat auto viidud peale sõda venemaale.
Pilt
Pilt
Pilt