Vanad fotod Eesti autodest- mootorratastest

Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Vasta
Sõnum
Autor
Mufff
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Veebruar T, 2011 00:00

#271 Postitus Postitas Mufff »

ingvar kirjutas: Pilt

Buick Eight Roadmaster 81-F 1939
Kui see just on see sama auto.
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_331

1975 aastal sahkerdati auto kiievist.oli seal valitsuseauto,seisma jäi masin 1990 aastal bensu kriisi tõttu.hetkel on auto sõidukorras vajab salongi-ja värvi värskendust.
vahetatud osad hetkel; jagaja juhtmed süütepool tellimine võttis rohkem kui kolm kuud aega.kuna juppe on lihtne tellida alates 1941aasta buickidele.auto ei ole veel eesti reg,arvel küljes veel vanad vene numbrid.
See ei ole Roadmaster mudel. Tegemist on ilmselt tavalise Series 40 mudeliga. Roadmasteritel olid varurattad külje peal, esitiiva ja esiukse vahel. Antud autol varuratast näha pole. Seega on ilmselt tegemist 1939 Buick Special 8, Series 40 (siin võib olla mingi mudeli number, mis viitab kere kujule, e.g. Series 41 Trunkback Touring Sedan) suhteliselt levinud autoga. Paar linki ka vihjeks:
http://www.imcdb.org/vehicle_84221-Buic ... -1939.html
http://www.imcdb.org/vehicle_180930-Bui ... -1939.html

Mufff
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Veebruar T, 2011 00:00

#272 Postitus Postitas Mufff »

pelle kirjutas:Sattusin sellise loo otsa. (TTÜ ajaleht, 13.juuni 2008, originaal siin: http://www.ttu.ee/doc.php?3642)

Esimesel pildil on igatahes Buicki 37 aasta mudel, mitte Studebaker.
Rohkem ei oska kommenteerida.

Pilt
Nagu Pelle kirjutas, on esimesel pildil tõesti 1937 aasta Buick. Tegu on kas Limited või Roadmaster mudeliga. Ilmselt siiski Roadmaster Sedan, sest Limited mudeli katus langeb tagant järsema nurga all. Siin ka pildiviide: http://www.flickr.com/photos/45676495@N05/5419831702/
EAG-s on olemas veel selline info:"Üks Buick oli ka president K. Pätsi käsutuses. Enamus Eestis säilinud sõjaeelsetest Buickidest on 4-ukselised sedaanid aastatest 1938-39."

VonSten
VVK sõber
Postitusi: 30
Liitunud: 05 Veebruar N, 2009 00:00

#273 Postitus Postitas VonSten »


Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#274 Postitus Postitas Autorestauraator »

Vahendan:

Tere !
Eile juhtus kätte selline vana postkaart vanasõidukitega . Mehed on Vanamõisa põlevkivi kaevanduse(asut. 1919.a.) töölised L-Virumaalt Sõmeru vallast. Teada on ,et kaevanduse omanikud olid sel ajal inglased. Mootorrattal number 33 V-35 ,loetavad viimased tähed paagil ...ERATION ,auto kapotil embleem naise pea tiibadega. Pole küll kõiki vanatehniika foorumeid jõudnud jälgida ,aga sellist fotot pole silmeeest läbi lipsanud. Ehk oskab keegi öelda ,mis auto see siinkandis ringi põristas?

Tervitades Ilmar Rakverest !

Pilt

Pilt
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Mufff
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Veebruar T, 2011 00:00

#275 Postitus Postitas Mufff »

Kõigi eelduste kohaselt on tegemist 1927 või 1928 aasta Buick'iga. Neil kasutati selliseid kapotiornamente (hood ornament).
Siin ka mõned pildid:
http://www.cadvision.com/blanchas/hood_ ... buick.html

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#276 Postitus Postitas Autorestauraator »

Ei mäleta, kust see pilt on juba varem läbi käinud, siit teemast ei leidnud:

Pilt

Andres kirjutab:
"Olen puht sportlikust huvist ikkagi üritanud seda autot identifitseerida ja arvan, et tegu on Itaalia auto SPA-ga. Usun, et see on SPA seven seater cabriolet 16/20 aastast kusagil 1911-1914.
Ei ole suutnud ühtegi pilti sellisest autost netist leida. Kuna Spa ei ole just parim otsingusõna.

Aga vihjed on:
1. sama radikat olen näinud SPA teisel mudelil, mille JOONISTATUD pilt (mitte foto) oli Autode Entsüklopeedias,
2. kummalist istmete skeemi, 5 istet pluss 2 klappistet küljega sõidu suunas on netis kirjeldatud. Seda on näha ka pildilt kuna kõik istmed on mehitatud.
3. samuti on pildil loetav "S.." täht auto logol.
4. Ühel pildil olen kohanud ka selliste velgedega SPA-d. Ehk siis paistab, et pildil on auto pigem ehe kui ümber ehitatud.
Aga sellele pildilist kinnitust ei ole suutnud leida.

Ja huvitav on ka see, et ei ole näinud mitte ühelgi autol selliseid kandilisi porilaudu."

Ja varem:
"Saadan sama pildi parema scanniga. Pildi omanikul ei olnud midagi selle vastu kui neid ka netist näha saab. Ehk siis võib galeriisse üles riputada.
Logo viimane täht radika võrel on S aga terve päev netis kolamist ei andnud tulemust.
Teada on, et auto veetis kogu "elu" Karksi-Nuia kandis. Hakkasin juba mõtlema , et äkki oli nii edev vend, et lasi ise meisterdada logo JS, (omanik oli Jaan Sääsk). Kõige sarnasemad mis leidsin olid ikkagi prantslased, Rochet-Schneider . "

???
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Aspelund
VVK liige
Postitusi: 289
Liitunud: 01 August R, 2008 00:00

#277 Postitus Postitas Aspelund »

Tuleb otsida sellise firma järgi nagu: Società Piemontese Automobili. Teda tunti lühendi SPA all.

A.

pelle
VVK liige
Postitusi: 167
Liitunud: 04 Aprill R, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#278 Postitus Postitas pelle »

Foto esilehelt.

Suurema resoga pildil klõpsides.
Pilt

Tagumine külg:
Pilt

TALUPOEG
VVK sõber
Postitusi: 181
Liitunud: 24 Aprill L, 2010 00:00

Re: Vanad fotod Eesti autodest- mootorratastest

#279 Postitus Postitas TALUPOEG »

Leidsin mõned pildid mis tehtud 60 ndatel. Mingi 125 -ne Moskva. Lenksu taga Onu Arnold. Praegugi elus ja terve. :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pildid tehtud siis isa Augusti poolt Viljandis Gagarini tn.39 .

wax
VVK sõber
Postitusi: 151
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Vanad fotod Eesti autodest- mootorratastest

#280 Postitus Postitas wax »

Sada & üks fotot Eestimaa pinnal liikunud tehnikast
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 904&type=3

Vasta

Mine “Vaba teema”