Ural-ZIS 355M

Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Sõnum
Autor
manic
VVK liige
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Aprill L, 2008 00:00

Ural-ZIS 355M

#1 Postitus Postitas manic »

Vahendan ühte infosoovi.
Venemaalt pärit Mihail Sokolov tunneb huvi Ural-ZIS 355M veoautode kohta Eestis läbi aegade kuni võimalike praegu säilinud isenditeni välja.
Ehk on kellelgi infot või pildimaterjali kas siia teemasse lisada või talle otse saata (somivl69[ätt]mail.ru).
AM-foorumist jooksis kunagi läbi info, et R. Rajul olevat 355M tegemisel või tegemise ootel?

Mattu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 25 Veebruar K, 2009 00:00
Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
Kontakt:

#2 Postitus Postitas Mattu »

http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... temId=2908

Kindlasti on neid Eestis veel - aga mine leia need ülesse :roll:
Miks ta just Eesti omade vastu huvi tunneb? Mujal pole üldse või?
Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.

manic
VVK liige
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Aprill L, 2008 00:00

#3 Postitus Postitas manic »

Aitäh! See album oli mul täitsa meelest läinud.
Ta ajab neid jälgi üle terve endise liidu taga ja tahab vist lausa raamatut kirjutada sellest mudelist. Eesti kohta pole tal seni mingit infot. Mul pole talle ka eriti midagi edastada, pole selle teemaga väga kursis.
Teda huvitab kindlasti ka varasem periood ehk auto "noorusaeg" Eestis, mitte ainult säilinud masinad.

Mattu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 25 Veebruar K, 2009 00:00
Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
Kontakt:

#4 Postitus Postitas Mattu »

Pole tänu väärt - album oli värskelt meeles. Pane see küsimus automoto-sse ka üles. Mul on mingi ähmane mälestus, et kellegil oleks nagu 355M veel Eestis. S.t. kellegagi oli sellel teemal juttu ja see ei olnud Raju. Võib-olla venitavad nad ka suure massi peale, albumitest fotosid välja. Põhukatusega 51-de kohta ikka hakkas neid, peale teema aktiviseerimist tulema. Äkki leiab nii midagi :roll:
Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.

Aspelund
VVK liige
Postitusi: 289
Liitunud: 01 August R, 2008 00:00

#5 Postitus Postitas Aspelund »

Vähemalt üks oli Virumaal. Aga see oli umbes 5-7 aastat tagasi. Praegune seis teadmata.

A

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

#6 Postitus Postitas MAZ »

Pean tunnistama,et seni ainukest elu suuruses Ural-Zis 335M olen kodanik Raivo Raju juures näinud vaid aga selle masina mootoreid olen rohkem näinud aga keegi teadis mainida,et neid kasutati CK-4 kombainidel?

Mattu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 25 Veebruar K, 2009 00:00
Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
Kontakt:

#7 Postitus Postitas Mattu »

CK-4 oli diisel peal juba. Bensiini mootor oli ennem seda. Võib-olla CK-3 ja igasugused C-3/4 jms.
Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

#8 Postitus Postitas MAZ »

Mattu kirjutas:CK-4 oli diisel peal juba. Bensiini mootor oli ennem seda. Võib-olla CK-3 ja igasugused C-3/4 jms.
Minu viga, ma ise ka imestan,kuidas ma nii rumala asja üldse kirja sain,ilmselt hajameelsusest tingituna. CK-4 ehk siis Niva kombain on väga tuttav masin mille kallal on ka kätt harjutatud.
C-3 või CK-3 on see,mille mootoreid olen näinud vist ühe korra vanametalli kokku ostus, paar tükki ühes erakogus ja ühte siis täitsa toimival kombainil.

raudpats
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 21 Oktoober N, 2010 00:00
Kontakt:

#9 Postitus Postitas raudpats »

MAZ kirjutas:
Mattu kirjutas: CK-4 ehk siis Niva kombain on väga tuttav masin mille kallal on ka kätt harjutatud.
Ma küll kombainide peal kätt harjutanud ei ole, aga kuidagi mulle tundub , et CK4 ei olnud mitte "Niva". CK4 oli see ilma kabiinita, presendist päikesevarjuga. Seejärel tuli CK5 ehk "Niva" ja siis CK6 ehk "Kolos". Absoluutsele tõele ei pretendeeri, aga arvan , et nii see oli.
http://kombajny.wz.cz/nzm/sk-4.jpg
http://kombajny.wz.cz/nzm/sk-4_1.jpg

urukoer
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Veebruar K, 2009 00:00
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kontakt:

#10 Postitus Postitas urukoer »


Vasta

Mine “Vaba teema”