Küsimused...

Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Vasta
Sõnum
Autor
maailm
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Märts T, 2011 00:00
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

#81 Postitus Postitas maailm »

Autorestauraator kirjutas: hästi lihvitav ja saab kasutada ka täitevkrundi funktsioonis.
Suured tänud.Sellest kraamist kyl ei olnud teadlik.Oli niimõnegagi jutuks,et mis kraami võiks kasutada ja arvamusi nende lääne kaupade suhtes.Need pidid kuivama kole kõvaks,et pärast kehva karestada.Yldjuhul ise kasutan DeBeeri tooteid.
Teie poolt tehtud tööd, vääga suurt kiitus väärib.Eks isegi trygin,või siis yritan millalgi kuhugi jõuda.Saaks vähemalt niigi palju,et ise ykskord rahule jääks. :?

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

#82 Postitus Postitas MAZ »

Mina julgen Spies-Heckeri toodangut küll soovitada, tegu pole tõesti asjahuviliste jaoks odava tootega aga samas,selle raha eest saab ka juba midagi paremat,kui see odavama otsa keemia.

maailm
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Märts T, 2011 00:00
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

#83 Postitus Postitas maailm »

MAZ kirjutas: tegu pole tõesti asjahuviliste jaoks odava tootega
Ei vaidle kellegile vastu,täitsa nõus.Täna sai käidud liivapritsis,oma projektiga ja selgus.Seal kasutatakse hoopis Tikkurila epokrunti ja ollakse sellega yli rahul 8O
Võta nyd kinni,mis see kõikse etem.Hempelit kiitis,et seda võib vabalt kasutada.Kuna see niigi mõeldud eriti karmidesse tingimustesse.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#84 Postitus Postitas Autorestauraator »

maailm kirjutas:Täna sai käidud liivapritsis,oma projektiga ja selgus.Seal kasutatakse hoopis Tikkurila epokrunti ja ollakse sellega yli rahul 8O
Mina ei soovitaks liivapritsimeeste kruntimist üldse kasutada. Asi on selles, et peale liivapritsi on metalli pind liivast kare ja väikesi liivakristalle täis. Liiv aga soodustab terase korrosiooni.

Enne kruntimist tuleks kogu metalli pind terasharjaga üle puhastada, siis pind pesta (pesuaine või lahustiga) ja peale kuivamist kruntida.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

sugraM
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 29 September E, 2008 00:00
Kontakt:

#85 Postitus Postitas sugraM »

Mina küsiks selle epoprim kohta. Ütleme põhjade ja sisepindade värvimisel. See läheb siis otse haljale plekile või siiski happekrunt alla? Mida sinna peale veel lasta (enne hermeetikut kui põhjast rääkida)?

Valts
VVK liige
Postitusi: 239
Liitunud: 06 Aprill P, 2008 00:00
Asukoht: Vändra
Kontakt:

#86 Postitus Postitas Valts »

Epoprimi läheb ikka otse plekile, happekrundi peale laskmine on vastunäidustatud, ei sobi omavahel kokku.

Epole peale ikka mingi 2 komponentne värv, soovitavalt märg-märjale. Kui see epo ära kuivab siis läheb see suht kõvaks ja tugevaks, nii et igasuguste nurkade ja soppide karestamine on hiljem paras peavalu.
Muidu vastupidavus mehhaanilistele vigastustele on väga hea ja tundub et korrosiooni vastu aitab samuti.

Hästi lihvitav, nagu Märt ülevalpool mainis, see epoprim minu meelest küll ei ole. Võrreldes näiteks Heckeri fülleriga, mis samas maksab küll mitu korda enam. Võib-olla suured pinnad ja lihvijaga veel kannatab teha aga kui juba oma väikeste käekestega peaks igasugu urkaid lihvima hakkama, valiks mõne teise toote.

Liivapritsimeeste soovitusi igasugu kruntide suhtes ei tohiks liiga tõsiselt võtta. Nende põhitöö on tavaliselt ikka mingite raskemast rauast konstruktsioonide pritsimine ja värvimine ja see erineb autode tegemisest päris palju.

maailm
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Märts T, 2011 00:00
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

#87 Postitus Postitas maailm »

Autorestauraator kirjutas:
Mina ei soovitaks liivapritsimeeste kruntimist üldse kasutada.
Enne kruntimist tuleks kogu metalli pind terasharjaga üle puhastada, siis pind pesta (pesuaine või lahustiga) ja peale kuivamist kruntida.
Ega jah ei mainind,et liivaprits neil rohkem ikka enese tarbeks ja teevad nad samu töid.Värvimist ja keevitust,tegu veoauto rem.firmaga.Ei ole lihtsalt liiva pritsimine,see rohkem,osutavad väikest teenust.
Nyd vaja kratsima,väänama ja keevitama asuda :?

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#88 Postitus Postitas Autorestauraator »

Valts kirjutas: .....
Hästi lihvitav, nagu Märt ülevalpool mainis, see epoprim minu meelest küll ei ole. Võrreldes näiteks Heckeri fülleriga, mis samas maksab küll mitu korda enam. Võib-olla suured pinnad ja lihvijaga veel kannatab teha aga kui juba oma väikeste käekestega peaks igasugu urkaid lihvima hakkama, valiks mõne teise toote.
......
Pritspahtli või täitevkrundi asendaja see Epoprim kindlasti ei ole. Mõtlesin oma jutuga, et saab juba esimese kruntimisega täita näiteks raamikonstruktsioonides selliseid kohti:

Pilt

Ja kui see, auguline pind Epoprimiga vähe paksemalt üle lasta, saab ebatasasused mingi 120 karedusega vibra otsas küll üpris lihtsalt siledaks.

Ega see Epoprim mingi võistleja Standoxi, Spies Heckeri või DuPontiga ei ole, aga tema kõige meeldivam omadus on siiski suhteliselt hea hind. Eriti, kui on vaja katta suuri pindasid, raame, põhjasid...
Kirjutasin juba eespool, et see krunt on eriline selle poolest, et teda saab väga paksu kihina katta ja pildil näidatud pinna siledaks tegemine on suht lihtne.
Kui seda peaks veel pahteldama, lihvima, veel täitevkrundiga ujutama ....?
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

maailm
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Märts T, 2011 00:00
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

#89 Postitus Postitas maailm »

Tea kas mul mõttekäik oleks loogiline,kui auto sees poolne põhja osa.Et seal ei kasutakski põhja mastiikat,jääks aint koos alus matejalidega pinna värv.Vajadusel saab ju kasutada iseliimuvat matti.
Välispidine põhja kaitsmine,selle materjal yldjuhul bituumeni baasil.Oskab keegi soovitada miskit paremat,ehk synt.kautsuk.Ja siis mis tal nimeks?
Tutvusin Dinitroli kaubaga,aga seal leidsin aint kivikaitse,mis sis.kautsukit.Kivikaitse ikka mõeldud suuremalt jaolt kylgedele,mis saab kaetud siis kas värvi või lakiga.Põhja osa võiks ikka jääda elastne,kummjas.
Teil siin foorumis kole palju igast infot ja need teemad juba ammu läbi käind,ehk ei oska ma neid lihtsalt leida :?
Mul nyd natuke piinlik ka,et Automaalriga kohe algus nii pidi minema,eriti julgegi suurt suud paotada.Aga jh selline jonnakas kui ma olen yritan ikka. :D

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#90 Postitus Postitas Autorestauraator »

maailm kirjutas: Teil siin foorumis kole palju igast infot ja need teemad juba ammu läbi käind,ehk ei oska ma neid lihtsalt leida :?
Mul nyd natuke piinlik ka,et Automaalriga kohe algus nii pidi minema,eriti julgegi suurt suud paotada.Aga jh selline jonnakas kui ma olen yritan ikka. :D
Pole siin piinlikku midagi,.............

Põhja tegemisest on Valts päris ilusti kirjutanud siin:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... opic&t=377

Kui midagi jääb ebaselgeks, küsi julgesti!
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Vasta

Mine “Vaba teema”