Küsimused...
Vaba teema.
Jaak, vaata end. KEK hoovil olevasse poodi. Neil seal värvikamber ja spetsialistid olemas. Veoautovärvid olid seal müügil ka.
Tervitab Enno Öövel.
Küsimus siis elukutselistele või ka harrastus taastajatele,et mis nende detailidega ette võtta ehk kas annab midagi teha või ei.
Kuna pärinevad masinalt(K-58 ),mida kasutati ikka tööloomana siis pole,ime,et mõni asi on saanud ajajooksul kannatada.
Ühe poole laterna kinnitusel on siis keegi ,juba midagi peale keevitada üritanud,kuna ilmselt mõra liiga suureks läinud. Teisel on näha,et kinnituskohtade kõrvade juurest on juba mõrad sees. See tundub üsna tavaline olema Degtjarjevi tehase masinatel. Ilmselt vibratsiooniga väristab selle mõra sisse??
Ketikaitsmele on vale(loe: laiem) amort hõõrunud küljepealt korralik augu sisse. Mis siin teha?
Mootori kinnitused,kus on ka mingi seltsimees kunagi kallal käinud ja tagumine kinnitus on juba olematu. Kas siin oleks mõtekam osta doonor raam ja sealt korralikud kinnitused ringi tõsta?
Küljekarbi kaanele on omal ajal kõvasti saapa otsaga pihta löödud mõlki andis kenasti välja lüüa aga ikkagi on kaas kuidagi kumer.
Mõne asja puhul vist mõtekam parem detail otsida aga ma ei tahaks ka neid olemas olevaid algseid masina osasid veel prügikasti visata,kui on võimalus need korda teha.
Kuna pärinevad masinalt(K-58 ),mida kasutati ikka tööloomana siis pole,ime,et mõni asi on saanud ajajooksul kannatada.
Ühe poole laterna kinnitusel on siis keegi ,juba midagi peale keevitada üritanud,kuna ilmselt mõra liiga suureks läinud. Teisel on näha,et kinnituskohtade kõrvade juurest on juba mõrad sees. See tundub üsna tavaline olema Degtjarjevi tehase masinatel. Ilmselt vibratsiooniga väristab selle mõra sisse??
Ketikaitsmele on vale(loe: laiem) amort hõõrunud küljepealt korralik augu sisse. Mis siin teha?
Mootori kinnitused,kus on ka mingi seltsimees kunagi kallal käinud ja tagumine kinnitus on juba olematu. Kas siin oleks mõtekam osta doonor raam ja sealt korralikud kinnitused ringi tõsta?
Küljekarbi kaanele on omal ajal kõvasti saapa otsaga pihta löödud mõlki andis kenasti välja lüüa aga ikkagi on kaas kuidagi kumer.
Mõne asja puhul vist mõtekam parem detail otsida aga ma ei tahaks ka neid olemas olevaid algseid masina osasid veel prügikasti visata,kui on võimalus need korda teha.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.MAZ kirjutas:
...
Mõne asja puhul vist mõtekam parem detail otsida aga ma ei tahaks ka neid olemas olevaid algseid masina osasid veel prügikasti visata,kui on võimalus need korda teha.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
Rohkem huvitab mind,mis moodi parandada,sest see on see koht,kus mul mõistus otsa saab.Autorestauraator kirjutas: Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Noo, jah.... kirja teel seda nüüd küll ära ei seleta. Õieti, ehk isegi seletaks, aga sellest oleks vähe abi.MAZ kirjutas:Rohkem huvitab mind,mis moodi parandada,sest see on see koht,kus mul mõistus otsa saab.Autorestauraator kirjutas: Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
Metall, eriti teras, on selline materjal, et sellest võib teha kõike. Õigem oleks sellist tööd õppida õppepäeval. Meil oli juttu, et teeks talvel ühe õppepäeva, aga talv hakkab varsti otsa saama....
Kui mõned huvilised kokku saad, siis mina olen nõus aitama. Ruum ja tööriistad on olemas.
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 343
- Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Kindlasti ei pea enne keretööde tegemist kogu autot liivapritsiga puhtaks laskma ja kogu värvi maha võtma. Seda tuleb teha ikka vastavalt vajadusele!
Tavaliselt on vajadus siis, kui kere on roostes. Liivaprits on üks kõige tõhusam abimees rooste eemaldamisel. Rooste on vaja ära puhastada.
Niisugune käkk tasuks küll liivapritsiga ära puhastada. Käsitsi, terasharjaga seda puhtaks ei saa.
Ja värv tasub maha võtta siis, kui aluskihte on kogunenud üleliia palju ja ei tea ka õieti, millised need vanad värvid on.
Niisugune koht, kus roostet all ei ole ja peal on tehasevärv, las jääda. Pole mingit mõtet seda maha kaapida.
Tavaliselt on vajadus siis, kui kere on roostes. Liivaprits on üks kõige tõhusam abimees rooste eemaldamisel. Rooste on vaja ära puhastada.
Niisugune käkk tasuks küll liivapritsiga ära puhastada. Käsitsi, terasharjaga seda puhtaks ei saa.
Ja värv tasub maha võtta siis, kui aluskihte on kogunenud üleliia palju ja ei tea ka õieti, millised need vanad värvid on.
Niisugune koht, kus roostet all ei ole ja peal on tehasevärv, las jääda. Pole mingit mõtet seda maha kaapida.