Youngtimer
Ilmselt saan ma kõigi kaasfoorumlaste käest nüüd siin ja kohe kõvasti peksa aga julgen siiski oma arvamuse välja öelda.et........................................................minu meelest on selle Jaguari näol tegemist jubeda peletisega. Ülipikk nina, munakujuline tagaosa ja kõrge katus, absoluutselt ei ole ilus, tee mis tahad.
Laiad rattakoopad ja kitsastena tunduvad rattad, suured ja kurvavõitu esituled, tagumised lambid oleks nagu mingi muu auto küljest, stanged on Cobralt ära võetud ....ja ma võiksin jätkata.
Klassika kindlasti aga minu meelest hirmus kole, või mis?
Youngtimerite teema iseenesest on põnev, arvan et 10 aasta pärast on kasvõi 100% korralikku Sierrat ja Asconat ikka väga võimatu leida, mehed mõelge selle peale. Vanatehnika ei pea tingimata hirmus vana olema, ka juba 80-date autod väärivad ja saavad tähelepanu kui nad korralikult tehtud/hoitud on. Samas saab neid ilusal ajal kasvõi igapäevaselt kasutada ja julgemalt ka pikemaid sõite ette võtta.
V.
Laiad rattakoopad ja kitsastena tunduvad rattad, suured ja kurvavõitu esituled, tagumised lambid oleks nagu mingi muu auto küljest, stanged on Cobralt ära võetud ....ja ma võiksin jätkata.
Klassika kindlasti aga minu meelest hirmus kole, või mis?
Youngtimerite teema iseenesest on põnev, arvan et 10 aasta pärast on kasvõi 100% korralikku Sierrat ja Asconat ikka väga võimatu leida, mehed mõelge selle peale. Vanatehnika ei pea tingimata hirmus vana olema, ka juba 80-date autod väärivad ja saavad tähelepanu kui nad korralikult tehtud/hoitud on. Samas saab neid ilusal ajal kasvõi igapäevaselt kasutada ja julgemalt ka pikemaid sõite ette võtta.
V.
Youngtimer.
Tõsi see on, et Jaguar - E ei ole ka minu arvates masin mille juures on kõik " paigas". Tahaks seda kohe näiteks laiemaks teha...
Jaagust ma ei räägigi, ka minu kasvu mehel on tõsiseid raskusi sellest imepisikesest uksest autosse pääsemisel. Cabrioga on iselugu, hüppad üle serva!
Muidu külgvaatel pole vigagi...
Veel " mustvalgel " ajal oli see au ühe sellise aparaadiga lähemat tutvust teha ning mulje oli ikka 3-.
Tõsistele fännidele aga lohutuseks, et neid pidi ka mingi ameerika variant olema, nagu mulle soome sõber mainis, kellel taoline olemas ning kogu ja kaalu ka parasjagu.
Jaagust ma ei räägigi, ka minu kasvu mehel on tõsiseid raskusi sellest imepisikesest uksest autosse pääsemisel. Cabrioga on iselugu, hüppad üle serva!
Muidu külgvaatel pole vigagi...
Veel " mustvalgel " ajal oli see au ühe sellise aparaadiga lähemat tutvust teha ning mulje oli ikka 3-.
Tõsistele fännidele aga lohutuseks, et neid pidi ka mingi ameerika variant olema, nagu mulle soome sõber mainis, kellel taoline olemas ning kogu ja kaalu ka parasjagu.
Tervitab Enno Öövel.
Eks see maitse üle vaidlemine on üks tänamatu tegevus, aga minu meelest on E-tüübi Jaguari näol tegemist just ühe kõige ilusama pealesõjaaegse autoga, mis üldse kunagi tehtud. Eriti just katusega ja veel kaetud esituledega mudel ehk siis just selline nagu siin müüa pakutakse.
Selle auto disainis on tõesti mitmeid kummalisi lahendusi, kuid tervikuna on tegemist ikkagi niivõrd ¨armantse ja selgelt eristuva sõidukiga, et see, kas sinna on raske sisse mahtuda või ebamugav sõita, ei oma mitte mingit tähtsust.
Selle auto disainis on tõesti mitmeid kummalisi lahendusi, kuid tervikuna on tegemist ikkagi niivõrd ¨armantse ja selgelt eristuva sõidukiga, et see, kas sinna on raske sisse mahtuda või ebamugav sõita, ei oma mitte mingit tähtsust.
Kisuks vana teema jälle üles ja paneks meestel mõtte liikuma.
Nimelt sattusin juba eelmisel sügisel ühe Pärnu kandi mehe õuele kuhu oli tehtud kummaline pikk ja madal kuurilaadne hoone. Ehitisele teisest küljest lähenedes, ilmnes et ühe poole sein täispikkuses ja kõrguses klaasist tehtud ja seal klaasi taga...........
....................10-15 vanasõidukit. Peamiselt Mersu marki Youngtimerid, 1-2 autot olid ka vanemad, äkki kusagil kuuekümnendatest. Ei puudunud ka nostalgilised Gaz-21 ja paar muud Vene päritolu autot.
Kõik masinad tundusid olevat heas sõidukorras, järjestikused numbrid ilusti küljes, kuid ühtegi näituseeksemplari ei olnud.
Pilte ei teinud kuna peremeest polnud kohal ja ta vist selline mees ka et oma asju eriti näidata ei soovi.
Nimelt sattusin juba eelmisel sügisel ühe Pärnu kandi mehe õuele kuhu oli tehtud kummaline pikk ja madal kuurilaadne hoone. Ehitisele teisest küljest lähenedes, ilmnes et ühe poole sein täispikkuses ja kõrguses klaasist tehtud ja seal klaasi taga...........
....................10-15 vanasõidukit. Peamiselt Mersu marki Youngtimerid, 1-2 autot olid ka vanemad, äkki kusagil kuuekümnendatest. Ei puudunud ka nostalgilised Gaz-21 ja paar muud Vene päritolu autot.
Kõik masinad tundusid olevat heas sõidukorras, järjestikused numbrid ilusti küljes, kuid ühtegi näituseeksemplari ei olnud.
Pilte ei teinud kuna peremeest polnud kohal ja ta vist selline mees ka et oma asju eriti näidata ei soovi.
Eks inimestel ole erinev suhtlemis- ja eksponeerimisvajadus. Miks muidu on seltskonnaajakirjade lehtedel enamasti ikka ühed ja samad näod, samas leidub Eestis rikkaid ja ilusaid ikka jupp maad rohkem kui seal eksponeeritakse.
Samamoodi on ka vanaauto tegijatega. Üks osa teeb, samas suhtleb aktiivselt teiste omasugustega ja on alati valmis eksponeerima oma kätetööd kaaskodanikele.
Teine osa teeb nagu rohkem oma hinge kosutuseks või siis seepärast, et sõrmed sügelevad. Nad võivad olla väga head tegijad, aga pole suuremat sorti suhtlejad ning just osalt seetõttu teiste omasugustega eriti kontakti ei otsi. Kui juhuslikult trehvab mõne teise autotegijaga kokku, siis peitu loomulikult ei poe, aga oma kätetöö laiemast eksponeerimisest pole huvitatud. Ja selle vastu ei aita enamasti miski, inimest ei saa sundida tegema seda, mida ta ei taha.
Samamoodi on ka vanaauto tegijatega. Üks osa teeb, samas suhtleb aktiivselt teiste omasugustega ja on alati valmis eksponeerima oma kätetööd kaaskodanikele.
Teine osa teeb nagu rohkem oma hinge kosutuseks või siis seepärast, et sõrmed sügelevad. Nad võivad olla väga head tegijad, aga pole suuremat sorti suhtlejad ning just osalt seetõttu teiste omasugustega eriti kontakti ei otsi. Kui juhuslikult trehvab mõne teise autotegijaga kokku, siis peitu loomulikult ei poe, aga oma kätetöö laiemast eksponeerimisest pole huvitatud. Ja selle vastu ei aita enamasti miski, inimest ei saa sundida tegema seda, mida ta ei taha.
Kui inimene soovib 1970-80 Mercedest ja kabrioletti siis paraku peale SL mudeli polegi midagi valida
http://www.classicandperformancecar.com ... hp?id=3631
Teine variant oleks 1991a esitletud W124 Cabriolet, mis on praeguseks ehtne youngtimer, moodne klassika mis hoiab oma väärtust vägagi kindlalt.
Tegu on neljaistmelise autoga, SL on kaheistmeline. Varuosad on oluliselt soodsamad ning kütusekulu parem kui SL mudelil, paljuski sobivad ka tavalise W124 jupid mis teadupärast on väga soodsad. W124 mugavus on legendaarne ja igapäevane kasutatavus esmaklassiline. W124 Cabrioletti toodeti 10 korda vähem kui SL-i
http://www.benzly.com/1994-a124-cabriolet/
http://www.german-car.net/bilder/d_Merc ... 1_3431.jpg
http://www.german-car.net/bilder/d_Merc ... 3_3452.jpg
http://www.classicandperformancecar.com ... hp?id=3631
Teine variant oleks 1991a esitletud W124 Cabriolet, mis on praeguseks ehtne youngtimer, moodne klassika mis hoiab oma väärtust vägagi kindlalt.
Tegu on neljaistmelise autoga, SL on kaheistmeline. Varuosad on oluliselt soodsamad ning kütusekulu parem kui SL mudelil, paljuski sobivad ka tavalise W124 jupid mis teadupärast on väga soodsad. W124 mugavus on legendaarne ja igapäevane kasutatavus esmaklassiline. W124 Cabrioletti toodeti 10 korda vähem kui SL-i
http://www.benzly.com/1994-a124-cabriolet/
http://www.german-car.net/bilder/d_Merc ... 1_3431.jpg
http://www.german-car.net/bilder/d_Merc ... 3_3452.jpg