Teemast mööda, äkki tehnikainimestele pakub huvi.
Ehitasin mootorsaani 60-ndate lõpus, kere oli terastorudest, kaetud riidega, kuju andmiseks oli kasutatud puitliiste ja vineerist ribisid, kabiinikate 2 mm pleksiklaas, suusad alumiiniumkattega ja tsikliamortisaatoritega.
Mootor oli 500ccm V- kujuline bensiinimootor, mida kasutati pommitaja Tu- 4 avariielektrijaamal. Kiirust arendas kuni 70 km/ t
Vana foto
-
- VVK liige
- Postitusi: 3027
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Seda pilti vaadates on mul kahju, et tollel ajal kandepindasid ehitada ei tohtinud. Ilmselt juba mõte sellest oleks pahanduse kaela toonud.
Ma olen üsna kindel, et kui oleks võimalus olnud, oleksid ka lennumasina valmis teinud!
Aga mootorsaan on vägev! Kas Viljandi järve peal said sõita? Ja mis sellest edasi sai?
Ma olen üsna kindel, et kui oleks võimalus olnud, oleksid ka lennumasina valmis teinud!
Aga mootorsaan on vägev! Kas Viljandi järve peal said sõita? Ja mis sellest edasi sai?
Vana foto
Pilt ongi tehtud Viljandi järvel, töötasin ja elasin tolajal Vetelpääste jaamas.Müüsin maha Sürgavere kanti, olen uurinud, kuid seni ei oska edasise saatuse kohta midagi öelda...
Tiivad jäid siis vaid unistuseks, kuigi ehitati ka üks emmilise mootoriga lennuk siinmail valmis, lendas ka Võrtsjärvel talvel.Kandepinnad olid purilennuki Kai-11 omad.
Tiivad jäid siis vaid unistuseks, kuigi ehitati ka üks emmilise mootoriga lennuk siinmail valmis, lendas ka Võrtsjärvel talvel.Kandepinnad olid purilennuki Kai-11 omad.
Tervitab Enno Öövel.