Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 24 November Reede, 2017 11:01



Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
 1. Algus ja puhastamine 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 05 Aprill Laupäev, 2008 23:00
Postitusi: 229
Asukoht: Vändra
Süvenemata legendaarse E-type ajalukku või tehnilistesse andmetesse mille kohta igaüks võib ise internetist tundide kaupa lugeda, alustaks hoopis ühe ilusa pildiga sellest klassikalisest kassist.

Pilt



See asi mis mõni aeg tagasi minu hoovile maha laaditi, nägi küll hoopis teistsugune välja...

Pilt

Äärmiselt huvitava ehitusega kere, peab ütlema. Salongiosa ja sellest tahapoole jääv on lahendatud kandevkerena, esiseina külge on polditud aga toruraam mille külge kinnitub nii mootor kui ka esivedrustus. Kapott ja esitiivad moodustavad ühtse terviku mida saab ühes tükis etepoole üles kallutada ja siis tehnikale ligi pääseda.
Toruraam tundub peale vaadates päris õbluke ja erilist usaldust just ei ärata aga tundub et ajab asja ära.

Auto oli algselt ikkagi komplektne ja siiani on omanik demonteerimistöö ise ära teinud. Minule jäi veel veidi tööd et kõik allesjäänud vidinad kere küljest eemaldada.
Kere seisukord just kiita ei olnud.

Juhipoolse tagumise ukseposti alumine ots:

Pilt

Juhi istme alune põhi:

Pilt

Kaasreisija jalgealune, kohe näha et USA-st toodud auto, selliseid pählikoori võib leida pea igast sealt pärit masinast. Ühel on küljekarp neid täis, teisel armatuurlaud, antud juhul siis põrandamati alune. Selle tööka eluka pesa jäänused leidsin hiljem armatuuriplekkide vahelt.

Pilt

Juhipoolne külg:

Pilt

Üldiselt oligi vasak pool palju hullemas olukorras kui parem külg.

Kuna kere küljest oli vaja eemaldada palju soga ja mastiksist puhtaks kaapida ka põhi ning rattakoopad, panin kere nagu juba tavaks saanud, pöördpukkide vahele.

Kuivõrd rooste oli keret juba tublisti närinud ja enne liivapritsi plaanisin seda veel kergemaks lõigata, otsustasin teha tugeva abiraami mille külge kere korralikult kinnitada saaks.

Pilt

Põhjast jäi alles vaid kardaanitunnel ja tagaistme alune-tagasilla ümbrus. Need kohad tuli mastiksist puhtaks kraapida et liivaprits parema töö teeks. Kummiselt möginalt kipub liiv tagasi põrkuma ja töö edeneb vaevaliselt.

Pilt

Kogu kompott käru peale ja puhastusse....

Pilt

Mõned tunnid hiljem:

Pilt

Nagu näha siis koopaäärest suurt midagi alles ei jäänud, teine pool on samasugune.

Auklikuks olid roostetanud isegi põhja all olevad pikitoed mis valmistatud 2 mm materjalist. Kõikidest muudest karpidest, kronsteinidest ja servadest rääkimata.

Pilt

Kartus vasaku külje avariist osutus samuti tõeks, selgelt nähtavad ülelöömise jäljed.
Heledamat tooni osa on keretina, pärit juba tehaseliinilt.

Pilt

Õhtupimeduses sai veel kere üle harjatud, liivast korralikult puhastatud ja happekrundiga üle lastud.

Tööfaasis tagurpidi rippumas.

Pilt


01 Oktoober Teisipäev, 2013 20:45
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 1 postitus ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9