1. leht 1-st

5. Tagumised koopaääred

Postitatud: 08 Mai K, 2013 22:47
Postitas Valts
Peale liivapritsi ilmnes et vahetada tuleks ka tagumised koopaääred. Väikesed, seestpoolt tulevad roosteaugud andsid märku et sisemise ja välimise koopaserva vahel käib tõsine protsess.

Volga omanikul õnnestus kusagilt hankida sedaani tagumised tiivad mille küljest sai siis vajaliku koopaserva ja tiiva alumise otsa lõigata.

Pildil juba vana plekk eemaldatud ja uus enam-vähem paika sobitatud.

Pilt

Kuna rattakoopale on seestpoole võimatu ligi saada et keevitamisest tekkivaid pingeid välja pinnida, otsustasime seekord minna lihtsama vastupanu teed ja teha tuntud nö. topeltservaga ühendus. Ehk ühele plekile väike jõnks sisse ja serv-serva peale.

Siin juba must tehase kruntvärv ja selle all olev kerge pinnarooste liivapritsiga puhastatud, topeltserva koht märgitud ja mõõtulõikamine pooleli.

Pilt

Esialgu sai uus tükk kinnitatud kruvidega

Pilt

Paremal pool sai tervenisti uuendatud ka sisemise koopa serv. Vasak pool oli mingil põhjusel täitsa hea..

Pilt

Enne uue tüki paigaldamist sai need ka seestpoolt kergelt ära värvitud, samuti vastavad pinnad kere küljes. Hiljem sinna päris keeruline midagi vahele määrida.

Pilt

Uus tükk paigas, kinni punktitud. Topeltühendusega sai tehtud vaid koopaserva osa, kuhu seestpoolt ligi ei pääse, tahapoole jääv, sirge lõik on serv-servaga keevitatud ja pärast ilusti sirgeks tehtud.
Tasub ka tähele panna et topeltpleki vahele sai lastud kereliimi, mis plekid tihedalt kokku liimib ja niiskusele ruumi ei jäta. Kruviaugud sai hiljem täis keevitatud, samuti lisatud keevituspunkte ka mujale.

Pilt

Valmis.
Pilt

Tegemist on sellise veidi pooliku lahendusega, tegelikult oleks tahtnud teha nii et terve tagatiib kere küljest lahti puurida, korrektselt remontida ja siis uuesti kere külge tagasi keevitada, aga antud projekti eelarve ja muud tegurid seda plaani ei soosinud. Pole tal niimoodi ka häda midagi. Ühenduskohta nüüd mingit klaaskiudpahtlid vms peale ja peaks kaua-kaua kestma.