Peale seda kui auto taastatud kereosa oli 95% ulatuses kokku laotud ja töö tellija sellele ka pilgu peale visanud, lammutasin selle kaunitari taas algosadeks.
Jäi ainult paljas kere.
See sai taaskord sätitud raami vahele ja rattad taeva poole keeratud:
Põhjus selles et saaks kogu selle pleki ära puhastada, mõne tekkinud roostetäpi eemaldada, kogu pinna nii seest kui väljast korralikult ära karestada ja seejärel juba kruntida-värvida.
Põhirõhk oli loomulikult auto põhjal aga tegeletud sai ka muude urgastega kuhu maalril hiljem raske pääseda oleks.
Peale värsket happekrundi kihti läks peale 2 komponente nö täitevkrunt.
Seejärel said praod ja servad hermeetikuga tihendatud ja peale kantud veokiseeria värv....
.... ja sellele omakorda Terosoni põhjamastiks.
Kiht sai küll veidi õhuke kuna sai liigselt usaldatud värvipoe müüjaid kes valjuhäälselt teada andsid et terve põhja tegemiseks läheb x kogus mastiksipurke. Igaks juhuks sai võetud x+2 kuid oleks pidanud võtma x korda 2. Suurte ameeriklastega neil müüjatel ilmselgelt kogemus puudub.
Sellega siis sai ka kere taastusremont suures osas valmis. Paar serva ja detaili jäid siiski veel lõpetamata, need saab viimistletud siis kui kere juba lõplikult raami peal istub.
Enne tuleb aga veermikudetailid taastada ja kogu alusvanker kokku panna et auto jälle omadel ratastel oleks.
14. Värvitööd
Sõnum
Autor
Mine “Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum