4. Esitiivad

Vasta
Sõnum
Autor
Valts
VVK liige
Postitusi: 239
Liitunud: 06 Aprill P, 2008 00:00
Asukoht: Vändra
Kontakt:

4. Esitiivad

#1 Postitus Postitas Valts »

Kui uksed olid enam-vähem tavaliselt mõõtu siis esimesed poritiivad on sellel autol suured. Väga suured. Umbes 180 cm pikad. Tagumised tiivad on muidugi veel suuremad, aga nendest räägime hiljem.

Värvieemalduse oli omanik juba ise ära teinud, kasutades selleks keemiat ja erinevaid lihvimisvahendeid, liivapritsiga lasti servad ja muud tugevamad kohad ka puhtaks.

Pilt

Tiibade olukord ei olnud väga hull, kui tegemist siiski jagus.
Mis väljapoolt paistab nagu väike roostekahjustus.....

Pilt

on seespoolt midagi hoopis koledamat:

Pilt

Remont pole eriti keeruline, alt puhtaks teha, võimalusel värvida, uus tükk valmistada, paika panna ja viimistleda. Lihtne nagu lapselt kommi ära võtmine......
Selline töö tuli teha mõlemal tiival.

Pilt

Parempoolse tiiva esiosa ja esitule ümbrus pakkus palju peavalu. Oli see kunagi kuhugi vastu puruks sõidetud ja siis pahtlist üles ehitatud. Peale pahtli eemaldamist ja liivapritsis käimist sobis esitule võru tiiva külge nagu sama hästi nagu sea selga sadul.

Pilt

Selle osa remondist head pildid puuduvad aga põhimõtteliselt tuli tulevõru eeskujuks võttes teha uus tiivaots ja see siis tiiva külge keevitada.
Siin siis juba valmis asi.

Pilt

Muidugi tuli veel siit-sealt mõnda nurka kõpitseda, mõni ise tekitatud kruvi või poldiauk kinni panna ja mõnda serva sirgemaks koputada. Selliseid pisiasju leiab iga vana auto keredetailide juures.

Vasta

Mine “Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]”