2. leht 2-st

Re: 5. Põhi

Postitatud: 03 November P, 2013 15:33
Postitas Autorestauraator
Meie Steyri projekti jälgitakse Saksamaal tähelepanelikult. Töösse oli teatud terviseprobleemide tõttu tekkinud pea kuuajaline paus, aga juba samal õhtul, kui eelmise postituse tegin, tuli Saksast kiri, et osa olulisi keermestatud kinnitusi on jäänud tegemata! Nimelt akukasti juures:

Pilt

Saigi siis seda akukasti täiustatud:

Pilt

Pilt

Tagumisele parempoolsele põhjaplekile tegin tugevdusribid:

Pilt

Tagumine pool põjaplekist:

Pilt

Ühel pildil oli vana põhjaplekk juhi jalgade alt. Ka selle kohta anti paar head näpunäidet:

Pilt

Eesistujate jalgealuse plekid olid mul veel tegemata. Valmistasin sellised toorikud:

Pilt

Re: 5. Põhi

Postitatud: 05 November T, 2013 13:39
Postitas Autorestauraator
Kõikidele nendele plekkidele käivad alla tugevdused:

Pilt

Piduripumba teenindamiseks avad:

Pilt

Nii, nüüd võiks kõik plekid raami külge keevitada. Keevitamiseks olen teinud plekkide servadesse 5mm-sed avad. Aga kaval oleks enne kinnikeevitamist plekid ära värvida, vähemalt kruntida!
Kruvisin siis plekid lahti ja pesin nitrolahustajaga üle:

Pilt

Nüüd teipisin servad kinni, et hiljem lihtsam keevitada oleks:

Pilt

Ja krunt:

Pilt

Re: 5. Auto põhi

Postitatud: 08 November R, 2013 13:25
Postitas Autorestauraator
Peale kruntimist tuleb põhjaplekid paika keevitada. Keevitan läbi aukude, umbes 50mm vahedega.
Keevituse kohad peavad muidugi puhtad olema:

Pilt

Peale keevitamist käian keevituse kohad plekiga tasa. Keevitust suurt näha ei jäägi:

Pilt

Peale keevitust tuleb muidugi kruntimist korrata, keevituse ja käiamise jälgi on palju...

Pilt

Pilt

Pilt