1. leht 1-st

Tiivad

Postitatud: 02 Detsember E, 2013 21:12
Postitas leevi
.

Re: Tiivad

Postitatud: 02 Detsember E, 2013 21:18
Postitas leevi
Tööjärg jätkus tagumiste poritiibade taastamisega. Kohati paksu pahtli- ja värvikihi all olnud tiivad tundusid algselt väga heas korras olevat. Peale soodapritsi, mis eemaldas vaid värvi ja pahtli läksid tiivad liivapritsi alla, mis eemaldas rooste. Järele jäid umbes poole kergemad ja oluliselt õhemad tiivad, millede mõlemad sisemised ääred meenutavad vastu valgust vaadates kardinaid. Õnneks ei ole neid väga palju keevitatud ja ühel on hästi säilinud kogu kuju. Paremat tiiba eeskujuks võttes saab esimesena kehvemast tiivast alustada. Kusjuures tiibu omavahel võrreldes tundub, et nad ei ole tehasest tulleski päris 100% teineteise peegelpilt olnud. Tundub, et mõne koha pealt 1 cm "siia-sinna" ei pruukinud veel probleem olla.

Pilt

Pilt

Re: Tiivad

Postitatud: 02 Detsember E, 2013 21:19
Postitas leevi
Vahepeal oli BMW tegemistes aastane paus. Nüüd oleme tegemisga jätkanud. Eelmisel sügisel jõudsime vaid alustada tagatiibadega. Nüüd on mõlemad valmis.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Tiivad

Postitatud: 13 Jaanuar E, 2014 22:39
Postitas leevi
Täiesti korralikele esitiibadele oli keegi tubli sepp kunagi 8mm armatuurraua serva külge keevitanud. Üritasin seda tiiba säästes kätte saada, aga paraku see ei õnnestunud nii nagu lootsin. Tuli kogu välisserv keevituskahjustuste ulatuses väja vahetada.
Pilt

Pilt

Re: Tiivad

Postitatud: 02 Märts P, 2014 12:53
Postitas leevi
Uus serv punkteeritud
Pilt
Tugikaare kinnitus tiiva all.
Pilt