1. leht 1-st

30. Esimesed poritiivad

Postitatud: 12 Veebruar T, 2013 16:09
Postitas Autorestauraator
Tean juba ette, et esimesed poritiivad on keeruline ülesanne, aga huvitav siiski!
Mul on nüüd kasutada kahed tiivad. Ühed olid autol küljes:

Pilt

Peale puhastust ei jäänud neist järgi just palju:

Pilt

Siis sain veel ühed tiivad, mitte küll päris uued, aga tundusid paremad:
Praegu tundub küll nii, et neid uusi tiibu on ikka nii palju "parandatud", et isegi proovimiseks külge ei sobinud.
Otsisin vanad välja:

Pilt

Siin tuleb nüüd hästi mõelda, kuidas edasi?

Re: 30. Esimesed poritiivad

Postitatud: 27 Veebruar K, 2013 14:31
Postitas Autorestauraator
Saigi siis otsustatud, et tuleb teha esitiiva mudel.
Suurem osa plekist läheb ilmselt väljavahetamisele, aga mingid tükid katsun siiski vanade tiibade küljest ära kasutada.
Enne seda tegin valmis mootoriruumi küljed, nende külge kinnitub tiib:

Pilt

Pilt

Küljeplekid kinnituvad seestpoolt raamitaladele:

Pilt

Siis tegin liimpuidust mudeli tükid valmis, kui heliseb taskutelefon... teiselpool räägib omanik: Ei tea, kas ikka tasub neid esitiibasid ise tegema hakata? Võibolla ma saan kuskilt valmis tiivad!
...
Ausalt, olin nende tiibade ehitamisest huvitatud, lihtsalt huvi, kas saan valmis. Ja uued tiivad? Ma arvan, et need kere külge ei sobi kohe kindlasti. Neid tuleb hakata sobitama.
Igal juhul oli tööisu läinud, aga omaniku soov on seadus! Leppisime kokku, et hakkan tagaluugiga tegelema.
Enne panin siiski valmissaanud esitiiva mudeliosa kokku:

Pilt

See esitiibade teema siis selleks korraks läbi, näis mis edasi juhtuma hakkab...