1. leht 1-st

19. Tagumised rattakoopad

Postitatud: 22 November T, 2011 16:45
Postitas Autorestauraator
Rattakoobaste tegemisega on nii, et vanadest pole võtta midagi, kõik on mitmeid kordi remonditud ja keevitatud.

Pilt

Tuleb teha uued.
Kuju ja konstruktsioon on enam-vähem teada, valmistamise tehnoloogia ka.
Vanast ajast on alles rattakoopa küljesiluett:

Pilt

Koopa sisemise poole kumerus on ka teada, see peab sobima küljeplangu tagumise otsa kaarega.
Mudeli valmistamiseks sobib liimpuit:

Pilt

Valmistamine pole ka keeruline:

Pilt

Pilt

Postitatud: 25 November R, 2011 16:32
Postitas Autorestauraator
Edasi tuleb plekitükid kumeraks saada: pehmel alusel vasaraga, kuumutamisega või inglise rattaga:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Siis kokku punktida:

Pilt

... ja keevitada

Pilt

Pilt

Pilt

Siis veel paar plekki:

Pilt

Pilt

Postitatud: 30 November K, 2011 18:06
Postitas Autorestauraator
See on rattakoopa esimene pool, auto külge läheb ta umbes nii:

Pilt

Koopa tagumine pool on natuke teise moega:

Pilt

Plekid keevitatakse kokku ärakeeratud serva külge:

Pilt

Pilt

Esimene ja tagumine pool käivad kokku umbes nii:

Pilt

Pilt

Nüüd teise poole jaoks tuleb teha see töö peegelpildis.

Postitatud: 04 Detsember P, 2011 17:17
Postitas Autorestauraator
Teise (parema) poole detailidest valmis esimesena koopa tagumine osa:

Pilt

Siis tuli koopa puidust mudel "ringi keerata", peegelpilti ja siis selle peal koopa esimene pool valmibki:

Pilt

Kaare osa on valmis:

Pilt

Pilt

Postitatud: 12 Detsember E, 2011 08:25
Postitas Autorestauraator
Nüüd külgsein:

Pilt

Pilt

Pilt

Ja veel natuke...

Pilt

Nüüd on kahe tagumise rattakoopa detailid valmis:

Pilt

Selleks, et neid paika saada ja "kujusse lõigata", on vaja puidust rattakoopa kaari.

Postitatud: 06 Jaanuar R, 2012 12:25
Postitas Autorestauraator
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt