1. leht 1-st

11. Kesktala, kardaanitunnel ja põrand

Postitatud: 02 Juuni N, 2011 22:25
Postitas Autorestauraator
Kui tööd muutuvasd keerulisemaks, on tööseisakud ühel või teisel põhjusel lihtsad tekkima. Siis aitab see, et võtad jälle kuskilt otsast uue töö ette. Nii nüüdki, kui esiotsa tükid puhastuses on, võtsin ette kesktala:

Pilt

Rooste on selle kallal tugevalt ragistanud. Oma osa on andnud ka omaaegsed remondimehed.

Pilt

Palju sellest talast alles ei jää, vast siiski keskmine kardaanikaar. Aga seegi tuleb lahti võtta ja seest ära puhastada.
Siin kaar juba peale remonti:

Pilt

Sirged osad ja otsad ka ja hakkabki looma:

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 12 Juuni P, 2011 14:12
Postitas Autorestauraator
Mõned pildid kesktala kokkupanekust:

Pilt

Keermete jaoks on keevitatud paksemad plaadid:

Pilt

Kesk-kaar on vana, aga sedagi sai remonditud:

Pilt

Pilt

Puittalade külge kinnitub kesktala puidukruvidega:

Pilt

Postitatud: 12 Juuni P, 2011 14:23
Postitas Autorestauraator
Kui kesktala on paigas, saab põrandaplekke tegema hakata. Plekid on lihtsa kujuga, siiski on nendegi juures üht-teist nikerdamist:

Pilt

Ühendus kardaanitunneliga tuleb punktkeevitusega. Esialgseks proovimiseks siiski väikeste poltidega:

Pilt

Nurkades väljapressitud kohad:

Pilt

Pilt

Teine pool ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 07 Juuli N, 2011 16:51
Postitas Autorestauraator
Põhjal on puudu tugevdused, need tulevad põhja alla. Ühed on vajalikud istmete kinnitamiseks, teine tagaistuja jalgealuse tugevdamiseks. Millimeetrine plekk ju muidu venib kiirelt välja.
Tugevduste tegemine ootas, millal põrand jälle üles võetakse. Nüüd oli paras aeg, vaja raam ja muu kraam ära värvida. Muidu kipuvad rooste minema, suvel ju õhk niiske!

Pilt

Pealtpoolt on näha ainult punktkeevituse jäljed.
Alt:

Pilt

Lähivaates on profiilid erinevad:

Pilt