11. Kesktala, kardaanitunnel ja põrand

Vasta
Sõnum
Autor
Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

11. Kesktala, kardaanitunnel ja põrand

#1 Postitus Postitas Autorestauraator »

Kui tööd muutuvasd keerulisemaks, on tööseisakud ühel või teisel põhjusel lihtsad tekkima. Siis aitab see, et võtad jälle kuskilt otsast uue töö ette. Nii nüüdki, kui esiotsa tükid puhastuses on, võtsin ette kesktala:

Pilt

Rooste on selle kallal tugevalt ragistanud. Oma osa on andnud ka omaaegsed remondimehed.

Pilt

Palju sellest talast alles ei jää, vast siiski keskmine kardaanikaar. Aga seegi tuleb lahti võtta ja seest ära puhastada.
Siin kaar juba peale remonti:

Pilt

Sirged osad ja otsad ka ja hakkabki looma:

Pilt

Pilt

Pilt
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#2 Postitus Postitas Autorestauraator »

Mõned pildid kesktala kokkupanekust:

Pilt

Keermete jaoks on keevitatud paksemad plaadid:

Pilt

Kesk-kaar on vana, aga sedagi sai remonditud:

Pilt

Pilt

Puittalade külge kinnitub kesktala puidukruvidega:

Pilt
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#3 Postitus Postitas Autorestauraator »

Kui kesktala on paigas, saab põrandaplekke tegema hakata. Plekid on lihtsa kujuga, siiski on nendegi juures üht-teist nikerdamist:

Pilt

Ühendus kardaanitunneliga tuleb punktkeevitusega. Esialgseks proovimiseks siiski väikeste poltidega:

Pilt

Nurkades väljapressitud kohad:

Pilt

Pilt

Teine pool ka:

Pilt

Pilt

Pilt
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#4 Postitus Postitas Autorestauraator »

Põhjal on puudu tugevdused, need tulevad põhja alla. Ühed on vajalikud istmete kinnitamiseks, teine tagaistuja jalgealuse tugevdamiseks. Millimeetrine plekk ju muidu venib kiirelt välja.
Tugevduste tegemine ootas, millal põrand jälle üles võetakse. Nüüd oli paras aeg, vaja raam ja muu kraam ära värvida. Muidu kipuvad rooste minema, suvel ju õhk niiske!

Pilt

Pealtpoolt on näha ainult punktkeevituse jäljed.
Alt:

Pilt

Lähivaates on profiilid erinevad:

Pilt
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Vasta

Mine “Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]”