Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 22 September Pühapäev, 2019 18:55



Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
 1. Alustuseks 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2940
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Selline peaks olema masin, millest tuleb jutt:

Pilt

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


10 Detsember Reede, 2010 08:34
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2940
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Postitus 
... kui ta korda teha!
Tegelik pilt on palju proosalisem:

Pilt

Pilt

Olen varem kahe sellise Wandereri kere taastamisel kaasosaline olnud. Üks oli pärit Soomest, teine Lätist. Kahjuks pole kumbki nendest Wandereridest valmis saanud. Mõlemad seisavad ja ootavad paremaid aegu.
Seekordne projekt on jälle Lätist. Vaatamata tõsistele majandusraskustele leidub seal siiski mehi, kes sellise, küllaltki suure ja keeruka asja on julgenud ette võtta. Esimene tutvus masinaga toimus pildimaterjali põhjal. Olen ikka olnud seda meelt, et ega selle tooriku seisukorral väga olulist tähtsust ei ole. Kas plekki tuleb vahetada natuke vähem või rohkem, mis vahet sellel on? Nii loobusin kohapealsest uurimisest ja lasin vraki kohale sõidutada.
Minu kogemus lubab öelda, et kui auto oli kasutusel NLiidu aladel, on see niikuinii päris lõpuni läbi sõidetud. Esimesena läksid vahetusse mootorid, siis sillad-käigukastid ja keret hoiti käigus niikaua, kuni see kuskilt kokku vajus. Need olid ju tarbeautod, kuna paremat polnud kuskilt võtta. Võrreldes kahe eelmisega, on see siiski tükk maad „pehmem“. Isegi väga tugevaks ehitatud raam on kohati läbi roostetanud. Aga eeskuju on olemas ja kui omanikul tahtmist jätkub, saab nende asjadega hakkama.
Tegemist on 1938. aasta kaheukselise kabriolettkerega, mis peaks olema Gläseri töö. Nagu esimeselt fotolt näha, on tegemist päris ilusa autoga. Ja kui see originaalisarnaselt on taastatud, on autol isegi mingi arvestatav väärtus olemas!
Esialgu on „ilust“ asi kaugel...

Pilt

Kere on tugevalt ära vajunud, uksed kinni ei käi.

Pilt

Lugematuid plekilappimisi on tehtud...

Pilt

Kunagine kabriolett on olnud kinniseks ümber ehitatud. Nüüdesks on üleliigne maha lõigatud, aga „sõjahaavad“ on rängad.

Pilt

Esiakna raam on omalooming.

Pilt

Tundub, et ka väike tulekahju on üle elatud.
Ega muud, kui tuleb kõik see kaunis kooslus tükkideks lammutada, nii väikesteks, kui võimalik. Ja siis osad puhtaks ja remontima!

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


11 Detsember Laupäev, 2010 19:33
Profiil Veebileht
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 2 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9