8. Vedav esisild koos käigukastiga ja tagumised õõtshoovad.

Vasta
Sõnum
Autor
raivo
VVK liige
Postitusi: 307
Liitunud: 09 Juuni E, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu

8. Vedav esisild koos käigukastiga ja tagumised õõtshoovad.

#1 Postitus Postitas raivo »

Kõigepealt pildid auto lahtivõtmise ajast.
Pilt

Pilt

Pilt

Diferentsiaali demontaaz. Väga omapärase ehitusega esisild, pole sellist varem kohanud.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Liivapritsus puhastatud.
Pilt

Nüüd võtan käigukasti ka lahti, on teine ikka pisike küll.
Pilt

Hammasrattad ei ole mitte vähe kulunud, tuleb vist hamba otstele peale keevitada ja siis üle freesida.
Pilt

Korpused värvitud,kaks sidurikoda väikeste erinevustega.Ega ma ei teagi kumb minu mudelile käib, sobivad igatahes mõlemad.

Pilt

Pilt

Pilt

raivo
VVK liige
Postitusi: 307
Liitunud: 09 Juuni E, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu

Re: 8. Vedav esisild koos käigukastiga ja tagumised õõtshoov

#2 Postitus Postitas raivo »

Tagumised õõtshoovad autolt demonteeritult.

Pilt

Kõigepealt detailid liivapritsust läbi, edasi traatharjaga üle, siis happekrunt peale, 2K krunt ja veoauto raamivärv peale.

Pilt

Piduriklotsidele neetisin uued friktsioonkatted,sobisid mosse omad.

Pilt

Rattalaagrid vahetatud ja reguleeritud.

Pilt

Vasakpoolsele õõtshoovale jääb veel laagri kattemutter ette keerata ja ongi valmis, aga parempoolsega tööd natuke rohkem. Aerol saab "spidokas" ülekande parempoolselt tagarattalt tiguajami kaudu.

Pilt

Ajam kinnitub laagri kattemutri külge 3 poldiga ja nii lahtiselt ta seal auto põhja all pori ja vee sees peabki toimima. Eriti töökindel selline tehniline lahendus ilmselt ei ole ja minu autol oligi ajam minema visatud ja laagrikaane sees avad kinni keevitatud.
Pildil taastatud mutter ja ajam.
Pilt

Pilt

Õõtshoovad koos uute pukside ja sõrmedega enne auto külge paigaldamist.

Pilt

raivo
VVK liige
Postitusi: 307
Liitunud: 09 Juuni E, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu

Re: 8. Vedav esisild koos käigukastiga ja tagumised õõtshoov

#3 Postitus Postitas raivo »

Kuna auto all olnud tagumised vedrud olid väga kehvad,siis otsustasin osta uued Tsehhist, Veteran service-st. http://www.veteranservice.cz

Pilt

Pilt

Tagumiste õõtshoova pukside restaureerimine
Pilt

Pilt

Tagumised õõtshoovad ja vedrud paigaldatuna.

Pilt

Pilt

Friktsioonamortisaatorid
Pilt

Käigukast (kolm käiku edaspidi, üks tagasi) on pisike ja küllaltki algelise ehitusega.

Pilt

Kuna aga plokkhammasratta, esimese- ja teise-kolmanda käigu hammasrataste hambaotsad olid väga kulunud, siis ei jäänud muud üle kui lasin uued hammasrattad valmistada.

Pilt

Pilt

Vedava esisilla diferentsiaali restaureerimisel piirdusin teo laagrite vahetusega,reguleerisin lõtkud ning panin kokku. Teo laagrite kinnitusmutri keeramiseks valmistasin spetsvõtme.

Pilt

Pilt

Pilt

Differentsiaali korpuse külge kinnitub ka lattrooli ajam.
Pilt

Pilt

Käändtelje pukside vahetus. Väljalöömiseks treisin vajalikus mõõdus torni.
Pilt

Sissetõmbamiseks kasutasin M12x140 polti ja M16 jätkumutrit.
Pilt

Paigaldatuna autole koos mootoriplokiga selleks, et saaks teostada mõõtmised veendumaks
esi-ja tagasilla paralleelsuses, samuti rataste kauguses auto pikiteljest.

Pilt

Pilt

Esisild kinnitub raami risttalale. Vibratsiooni vähendamiseks kasutatakse kummist amortisaatoreid kahe kinnitusplaadi ja raami vahel.

Pilt

Pilt

Pilt

Esivedru autolt demonteeritud...
Pilt

Vedru on mähitud presendi taolise materjaliga, vedru otsi ja "pesasid" aga kaitsevad vee ja pori eest nahast kotikesed

Pilt

Vedru edasi-tagasi liikumisel mööda vedrupesa põhja tekkiva hõõrdumise vähendamiseks kasutatakse tekstoliidist liugureid.

Pilt

Esivedru otsustasin jätta vana kuna vastab kõigile kataloogis antud parameetritele.

Pilt

Vasta

Mine “Aero 30 Sport, 1937 [raivo]”