1. leht 1-st

7. Esimesed poritiivad.

Postitatud: 21 Aprill L, 2012 17:49
Postitas raivo
Ühtemoodi kehvakesed mõlemad. Pahtlit ja värvi kohati kuni 10mm.Kõigepealt saigi värv keemiaga maha võetud, kasutasime Wenfex Super"it ja läti Krasas Monemejs"i, aga ega neist kumbki pole eriti efektiivne ja kahe tiiva peale kokku kulus aega ligi 40 tundi.
Edasi liivapritsust läbi ja happekrunt peale.
Vasak tiib selline;

Pilt

Pilt

Pilt

Parem poritiib;

Pilt

Pilt

Pilt

Vabandan piltide halva kvaliteedi pärast.
Mõlemad tiivad korraks külge, et vaadata mida ja kuidas edasi teha.

Pilt

Vasaku tiiva alla käib sumbutaja kohale selline kuuma isolatsioon, arvan et seda tagasi panema või õigemini uut tegema ei hakka.

Pilt

Pilt

Re: 7. Esimesed poritiivad.

Postitatud: 22 Aprill P, 2012 11:51
Postitas raivo
Kui tiivad küljes olid siis joonistasime markeriga tiiva ääre kuju kere peale ja selle järgi sai tehtud uus tiiva sisemine äär.

Pilt

Sama tegime ka parema tiivaga.
Pilt

Edasi sobitasime uue ääre ja tiiva koos kere külge, et ära märkida täpne lõikejoon ja edasi juba tiib uue ääre külge keevitada.

Pilt

Uus tagumine ots külge keevitatud.
Pilt

Pilt

Mõlemal tiival ääred ja tagumised otsad vahetatud, tulid vist päris identsed.
Pilt

Pilt

Pilt

Re: 7. Esimesed poritiivad.

Postitatud: 28 Aprill L, 2012 11:47
Postitas raivo
Veel mõned pildid esimestest poritiibadest peale keevitamist.

Pilt

....ja sama seestpoolt.
Pilt

Paremp. tiib
Pilt

Pilt

.....jaJanno laseb 2k. krundi peale.
Pilt

Pilt

Kapotid peale ja tiivad külge. Tiibade ja kere vahele panime seibid, et jääks kuskil 5-6mm vahe,siis parem pahteldada.
Pilt

Pilt

Pilt

Panen siia lõppu ka pildi ühest olulisest abivahendist- liivakotist. Selle peal vormis Arvo kõik tiibade paigad.
Pilt